Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.

r1 petje

MF veteraan
7 jan 2005
8.666
0
brabant
Deel 27 alweer :W

De grote winterspeeltuin blijft gewoon open tijdens de herfst en winterperiode.

full


(Even een korte waarschuwing voor de mensen die ons komen bezoeken, er zijn extreem veel controles in en rondom de speeltuin. Let daarom extra goed op, op onopvallende politieauto’s en motoren.)

Kom je een keertje langs om de speeltuin te bezoeken, hou je dan aan de regels. Sta er niet van te kijken als de mensen van de speeltuin je wijzen op je rijstijl (mocht deze niet zijn zoals hij hoort te zijn).

Ook gebruiken wij termen als "knallen, vlammen, driften enz enz." dit zijn vervangende woorden die wij gebruiken om te zeggen dat we een lekker stukje gaan motor rijden. Zoek er niets achter, en hou je aan de regels. Zo houden we rekening met de buurtbewoners en het overig verkeer. Bedankt voor je begrip.

Veel mensen kennen de speeltuin wel, maar voor degenen die dat nog niet weten....
volgt hier het rondje...

De speeltuin is een stuk snelweg waar normaal 120 km per uur gereden mag worden, het bevindt zich tussen Roosendaal en Etten-Leur.

Het rondje begint vanaf Zegge tot de volgende afslag Rucphen. Totale lengte is 7 km, 3 km heen en 3 km terug en 2 maal 500 meter voor het oversteken van de snelweg.

Je hebt ook de iets grotere route die vanaf Sint. Willebrord naar Zegge gaat.
Dat zijn 3 afslagen heen en 3 afslagen terug. Deze ronde is dan ook bijna het dubbele voor 2 afslagen meer.

Langs deze ronde bevinden zich 2 benzinestation's, een Esso en Shell.
Hier kan men de motorrijders goed zien. Boven op het viaduct van de oprit bij Seppe kan je de motoren goed de bocht door zien gaan. (dit is ook een favoriete plek van de acceptgiro brigade...)

Het meest word er gereden rond de klok van 19.00 u tot ......
In het weekend is er de hele dag wel wat te doen.

De politie is er wel vaak te vinden. Deze kunnen je alleen om je papieren vragen. Let goed op de andere motoren die daar rijden, zei geven meestal ook aan of er politie staat.

Kortingszaken:
-TTL te Roosendaal, http://www.ttlmotoren.nl (www.ttlmotoren.nl)
-SCR te Roosendaal
-Circuitmoto.nl, www.circuitmoto.nl
-rest volgt
Mocht je meer zaken weten, meld het dan even.

Weer info:
www.buienradar.nl
www.weeronline.nl

Banden:
www.rodamoto.es
https://mopedreifen.biz
Dit is Raceplaza.nl (tijdelijk)

Motorzaken:
http://motordude.nl/motor...ealers%20noordbrabant.htm

En een overzichtje van het rondje:
full


Het weerbericht:
radar.php


full
 
Laatst bewerkt:
@ ouweman


Deel 27 alweer :W

De grote winterspeeltuin blijft gewoon open tijdens de herfst en winterperiode.

[afbeelding]

(Even een korte waarschuwing voor de mensen die ons komen bezoeken, er zijn extreem veel controles in en rondom de speeltuin. Let daarom extra goed op, op onopvallende politieauto’s en motoren.)

Kom je een keertje langs om de speeltuin te bezoeken, hou je dan aan de regels. Sta er niet van te kijken als de mensen van de speeltuin je wijzen op je rijstijl (mocht deze niet zijn zoals hij hoort te zijn).

Ook gebruiken wij termen als "knallen, vlammen, driften enz enz." dit zijn vervangende woorden die wij gebruiken om te zeggen dat we een lekker stukje gaan motor rijden. Zoek er niets achter, en hou je aan de regels. Zo houden we rekening met de buurtbewoners en het overig verkeer. Bedankt voor je begrip.

Veel mensen kennen de speeltuin wel, maar voor degenen die dat nog niet weten....
volgt hier het rondje...

De speeltuin is een stuk snelweg waar normaal 120 km per uur gereden mag worden, het bevindt zich tussen Roosendaal en Etten-Leur.

Het rondje begint vanaf Zegge tot de volgende afslag Rucphen. Totale lengte is 7 km, 3 km heen en 3 km terug en 2 maal 500 meter voor het oversteken van de snelweg.

Je hebt ook de iets grotere route die vanaf Sint. Willebrord naar Zegge gaat.
Dat zijn 3 afslagen heen en 3 afslagen terug. Deze ronde is dan ook bijna het dubbele voor 2 afslagen meer.

Langs deze ronde bevinden zich 2 benzinestation's, een Esso en Shell.
Hier kan men de motorrijders goed zien. Boven op het viaduct van de oprit bij Seppe kan je de motoren goed de bocht door zien gaan. (dit is ook een favoriete plek van de acceptgiro brigade...)

Het meest word er gereden rond de klok van 19.00 u tot ......
In het weekend is er de hele dag wel wat te doen.

De politie is er wel vaak te vinden. Deze kunnen je alleen om je papieren vragen. Let goed op de andere motoren die daar rijden, zei geven meestal ook aan of er politie staat.

Kortingszaken:
-TTL te Roosendaal, http://www.ttlmotoren.nl (www.ttlmotoren.nl)
-SCR te Roosendaal
-Circuitmoto.nl, www.circuitmoto.nl
-rest volgt
Mocht je meer zaken weten, meld het dan even.

Weer info:
www.buienradar.nl
www.weeronline.nl

Banden:
www.rodamoto.es
https://mopedreifen.biz
Dit is Raceplaza.nl (tijdelijk)

Motorzaken:
http://motordude.nl/motor...ealers%20noordbrabant.htm

En een overzichtje van het rondje:
[https://www.motor-forum.nl/media/2/full (afbeelding)]

Het weerbericht:
[afbeelding]

[afbeelding]


:+ nu niet meer zeuren :j
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het antwoord van Tjaps wel duidelijk.

Radiaal zijn de remklauwen gemonteerd, heeft niets met je rempomp te maken. Beide soorten kunnen met elkaar worden gecombineerd, dus radiale remklauwen met gewone rempomp en andersom.

Remt ie niet goed dan?
ik ben niet helemaal tevreden over de remmen. en als ik dan toch alles aan ga pakken kwa vering, tandwielen, blok waarom dan de remmen overslaan :+

ik merkte op spa al dan na 1 rondje de remmen heel sponzig werden. had ik op VdV en Assen EN zolder helemaal veel last van. en vind ik toch niet lekker rijden. heb liever een kei harde dan een slape ;) :X
 
Laatst bewerkt:
ik ben niet helemaal tevreden over de remmen. en als ik dan toch alles aan ga pakken kwa vering, tandwielen, blok waarom dan de remmen overslaan :+

ik merkte op spa al dan na 1 rondje de remmen heel sponzig werden. had ik op VdV en Assen EN zolder helemaal veel last van. en vind ik toch niet lekker rijden. heb liever een kei harde dan een slape ;) :X

Knap dat je hier ff uit de kast komt :)
 
ik hoorde een paar weken geleden een verhaal over iemand die 'per ongeluk' zijn huis-kat in het was machien had gedaan en dat daardoor de kat was overleden. Ik dacht JEZUS WAT EEN LUL DAT ZIE JE TOCH!!!!

uh tja :$ FL liep daarstraks langs de droger en ziet dit 8-)
Foto-TVYBXC7L-G.jpg


voor de duidelijkheid. de droger had net z'n ding gedaan dus alles was nog lekker warm _O- _O- _O- _O- _O-
 
ik ben niet helemaal tevreden over de remmen. en als ik dan toch alles aan ga pakken kwa vering, tandwielen, blok waarom dan de remmen overslaan :+

ik merkte op spa al dan na 1 rondje de remmen heel sponzig werden. had ik op VdV en Assen EN zolder helemaal veel last van. en vind ik toch niet lekker rijden. heb liever een kei harde dan een slape ;) :X

Toevallig staat er in de moto 73 een stuk in over de zx10 en zijn voorremmen.
Die gast is overgestapt naar zuigers van Soesoeki omdat hij het niet eens kon worden met zijn kawa remmen.
Misschien een tip voor jou.
 
Toevallig staat er in de moto 73 een stuk in over de zx10 en zijn voorremmen.
Die gast is overgestapt naar zuigers van Soesoeki omdat hij het niet eens kon worden met zijn kawa remmen.
Misschien een tip voor jou.
ik denk dat als ik begin met een nieuwe/andere hoofd-pomp ik al veel gewonnen heb...
 
ik hoorde een paar weken geleden een verhaal over iemand die 'per ongeluk' zijn huis-kat in het was machien had gedaan en dat daardoor de kat was overleden. Ik dacht JEZUS WAT EEN LUL DAT ZIE JE TOCH!!!!

uh tja :$ FL liep daarstraks langs de droger en ziet dit 8-)
[afbeelding]

voor de duidelijkheid. de droger had net z'n ding gedaan dus alles was nog lekker warm _O- _O- _O- _O- _O-
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan