Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben je uit je ei gekropen :X
:Y maar nog niet helemaal ....



full
 
Vond 't vandaag wel erg rustig voor toch een mooie dag...
Maarre, iemand anders, ik dacht 3 dagen geleden, die matrassen gezien bij afslag roosendaal Oost?
Ik zag al wat liggen op de vluchtstrook vlak voor de afslag, dus ben wat in gaan houden en wat later de afrit opgereden dan normaal. 't was sochtends, donker en mistig. schrok me kapot toen ik op dat moment op <50cm afstand een compleet matras voorbijreed met 100km/u... moet er niet aan denken dat ik erop zou zijn geklapt...

Maar aan 't eind van de dag waren ze opgeruimd, dus hopelijk niet te veel mensen 't zelfde meegemaakt.
 
Vond 't vandaag wel erg rustig voor toch een mooie dag...
Maarre, iemand anders, ik dacht 3 dagen geleden, die matrassen gezien bij afslag roosendaal Oost?
Ik zag al wat liggen op de vluchtstrook vlak voor de afslag, dus ben wat in gaan houden en wat later de afrit opgereden dan normaal. 't was sochtends, donker en mistig. schrok me kapot toen ik op dat moment op <50cm afstand een compleet matras voorbijreed met 100km/u... moet er niet aan denken dat ik erop zou zijn geklapt...

Maar aan 't eind van de dag waren ze opgeruimd, dus hopelijk niet te veel mensen 't zelfde meegemaakt.
De meesten mensen moeten werken overdag :X
 
hey..das lang geleden.. Hoe is ie?? :W


Tjaaa.... wel goed,hoor...alleen rijd ik niet zo veel meer...blessures door sporten..
Rug naar de klote,schouder naar de klote :P

Ben nu ongeveer 15 kilo bijgekomen en dat is geen spiermassa..hahahahaa.


Bij jullie alles goed?? Ik kom nog wel eens een keertje buurten!!! :W
 
Tjaaa.... wel goed,hoor...alleen rijd ik niet zo veel meer...blessures door sporten..
Rug naar de klote,schouder naar de klote :P

Ben nu ongeveer 15 kilo bijgekomen en dat is geen spiermassa..hahahahaa.


Bij jullie alles goed?? Ik kom nog wel eens een keertje buurten!!! :W


ja, gezellig. moet je doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan