Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx Taz ! ik ga vanavond weer ff rijden haha.
vanochtend al gereden en vanmiddag naar willemstad met m'n vader :]

Vanavond nog ff een rondje denk.. ff uitpersen dat goeie weer!
 
Vanmiddag lekker in de grensstreek rond gereden :]
Leek wel of iedereen buiten was. Af en toe een beetje erg druk.
Gewoon weer de simpele oplossing toegepast. Eerst volgende weg links of rechts genomen en weer doorrijden. Geen idee waar ik precies allemaal heb gezeten, maar weer een hoop leuke bochtjes gehad. *O*
 
Hier ook bijna 500km gemaakt :9 :] randjes van de achterband een beetje aan het bijwerken geweest :')
Nu wel een zere kont _O- die is teveel verwend door het zadel van mijn cb1 denk ik :+
 
Net nog een klein rondje gemaakt door de regio.
Wat een weertje!!!
Paar rondjes speeltuin gereden in me uppie.
Er was niemand te zien.

Kunnen we er weer tegen aan de met de nieuwe werkweek....
 
En idd het was zeer lekker vandaag, sinds afgelopen dinsdag toch weer 380 gedaan
;-)

Dinsdag ben ik waarschijnlijk niet bij, moet nog veel doen en vrijdagmiddag is het weer richting de camping, ook lekker 100 km heen en 100 km terug. Gisteren ook gedaan wat is de route Oud Gastel, Steenbergen, Burghaamstede toch lekker. Lekker na Bruinisse eraf en rechtsom naar Burgh:-)
 
Dat probleem had ik ook nameless, mijn kont is verwend met het heerlijke zadel van mijn cb1, dan is die van de gsxr toch ineens erg hard _O-
Het verbaasd me eigenlijk een beetje dat ik geen spierpijn heb :9
 
Dat probleem had ik ook nameless, mijn kont is verwend met het heerlijke zadel van mijn cb1, dan is die van de gsxr toch ineens erg hard _O-
Het verbaasd me eigenlijk een beetje dat ik geen spierpijn heb :9
:+

ik heb de laatste grote ritten gedaan op mijn Pan, die is 'ietsje' comfortabeler qua zit zeg maar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan