Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 33

Dat vraag ik mij nou zo vaak af als ik daar voorbij kom. -O- (hoewel ik moet toegeven dat als er iemand staat, ik niet ff stop omdat ik niemand ken. :$)
_O- Ik kom er veel voorbij op weg naar de garage als ik klaar ben met werken
maar tis inderdaad uit gestorven zowat eigenlijk best wel zonde -O-
 
Afgelopen dinsdag waren er wel een paar man. Het enige wat me opviel was dat er geen politie was :+
_O- ja maar die nou die grappen niet meer uithalen die eerst altijd wel deden en ze moeten nou niet meer gaan zeuren over geluidsoverlast,want als je er een Dance Feest kan geven en net als vandaag een luchtshow geven en er een F16 landt die een POEPKE meer geluid maakt als 30 motoren gaat die vlieger niet meer op he hahahah :X
 
Gaan er nog lui van uit dit topic komende zondag richting de mf megafoon meeting? Misschien leuk om met elkaar op te rijden. Green Ton
 
Lekker zonnig wel idd, maar bij mij moet het kwik toch echt wel ergens boven de 15 graden uitstijgen voor ik mn gsx naar buiten rol...

De pekelfiets/poldercrosser staat even pas op de plaats te maken wegens te weinig Tlc. (iets met een verbouwing van 2 jaar)

En heb weer een circuitfiets aangeschaft, dus voorlopig kan ik me nog wel even vermaken tot het wat warmer is geworden.
 
Ik heb 'r alweer zien staan.. :P
De politie overigens ook. Net als de 'spotters' op het viaduct. Like old times })
 
Zag ik jou nou vanavond in de ST staan Ouwe?

Moest van BoZ naar Breda maar was met de auto en had een beetje haast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan