Rossi chez Yamaha, Iannone et Crutchlow chez Ducati

Status
Niet open voor verdere reacties.

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Exclusif : Rossi chez Yamaha, Iannone et Crutchlow chez Ducati

Publié le 22/07/2012 à 18:50, mis à jour le 22/07/2012 à 19:04

Le sept mars, GP-Inside vous avait annoncé, en exclusivité, le rachat de Ducati par Volkswagen, grâce à des informations transmises par un membre du personnel de Borgo Panigale (lire ici).

Cette fois, c’est une autre connaissance italienne qui vient de nous transmettre cette information en provenance d’une personne très proche de Valentino Rossi, mais aussi d’Andrea Iannone!

Selon lui, Valentino Rossi ira remplacer Ben Spies chez Yamaha, tandis que Cal Crutchlow et Andrea Iannone deviendront les deux nouveaux fers de lance de Ducati.

Exit donc Ben Spies mais aussi Nicky Hayden. Enfin, si cette information se vérifie, un des grands perdants de tout ce petit jeu des chaises musicales, pourrait être Andrea Dovizioso qui avait clairement fait de la seconde M1 factory son objectif.

Bien entendu, comme lors du rachat de Ducati par Volkswagen, cette information est à prendre avec la distance qu'il se doit tant qu'elle n'aura pas été officiellement confirmée par les différents intéressés.

Stay tuned!


Exclusif : Rossi chez Yamaha, Iannone et Crutchlow chez Ducati

Wilco Zeelenberg : « que Rossi revienne ou pas, Lorenzo est le numéro un »

Exclusif : Rossi chez
 
hmm benieuwd of dit klopt maar ik kan maar blij zijn dat ie weg gaat bij Ducati want een winnaarsfiets valt er niet uit te halen.

Ook benieuwd wat Iannone en Crutchlow uit die Ducati weten te halen en waar Spies en Hayden zullen belanden.
 
Alsof iedereen die k*ttaal machtig is B|

Google translate:

Exclusief: Rossi bij Yamaha, Ducati Iannone en Crutchlow

Gepost op 22/07/2012 om 18:50, bijgewerkt op 22/07/2012 om 19:04

Op 7 maart, GP-Inside u aangekondigd, uitsluitend, de overname van Volkswagen door Ducati, dankzij de informatie die door een medewerker van Borgo Panigale (lees hier).

Deze keer, deze kennis is een andere Italiaan die alleen deze informatie door te geven van een persoon die zeer dicht bij Valentino Rossi, maar ook voor Andrea Iannone!

Volgens hem zal Valentino Rossi te vervangen Ben Spies met Yamaha, terwijl Cal Crutchlow en Andrea Iannone zullen de twee nieuwe speerpunt Ducati te worden.

Verlaat dan Ben Spies ook Nicky Hayden. Tot slot, als deze informatie waar is, zou een van de grote verliezers in dit spelletje stoelendans zijn Andrea Dovizioso, die duidelijk had gemaakt zijn tweede fabriek M1 doel.

Natuurlijk, zoals bij het inlossen van Ducati door Volkswagen, deze informatie moet worden genomen met de afstand het moet omdat het niet officieel is bevestigd door de betrokken persoon.
 
VAG, Volkswagen Audi Group. 1 grote clan :)

Interessant verhaal, dus ook Hayden eruit.
Hij was toch zo belangrijk voor de Amerikaanse markt?
 
hayden zou toch de stap terug naar de super bike maken?las ik in motor blad motor,maar alleen als hij niet bij ducati zou kunnen blijven
 
Alsof iedereen die k*ttaal machtig is B|

Google translate:

Exclusief: Rossi bij Yamaha, Ducati Iannone en Crutchlow

Gepost op 22/07/2012 om 18:50, bijgewerkt op 22/07/2012 om 19:04

Op 7 maart, GP-Inside u aangekondigd, uitsluitend, de overname van Volkswagen door Ducati, dankzij de informatie die door een medewerker van Borgo Panigale (lees hier).

Deze keer, deze kennis is een andere Italiaan die alleen deze informatie door te geven van een persoon die zeer dicht bij Valentino Rossi, maar ook voor Andrea Iannone!

Volgens hem zal Valentino Rossi te vervangen Ben Spies met Yamaha, terwijl Cal Crutchlow en Andrea Iannone zullen de twee nieuwe speerpunt Ducati te worden.

Verlaat dan Ben Spies ook Nicky Hayden. Tot slot, als deze informatie waar is, zou een van de grote verliezers in dit spelletje stoelendans zijn Andrea Dovizioso, die duidelijk had gemaakt zijn tweede fabriek M1 doel.

Natuurlijk, zoals bij het inlossen van Ducati door Volkswagen, deze informatie moet worden genomen met de afstand het moet omdat het niet officieel is bevestigd door de betrokken persoon.

Heb gisteren vernomen dat het niet onmogelijk is ivm sponsor ( zak geld ), maar er zal wel even flink gebabbeld moeten worden gezien een aantal dingen die in het verleden zijn gebeurd , en ....Lorenzo blijf zolang hij onder contract staat de nummer één in het team want bij hem legt de toekomst en niet bij Rossi.
 
Nou..ben benieuwd. En als het al waar is....mogen crutsj en Iannone heel snel heel mooie dingen laten zien op d'n duuc, anders gaat daar ook de stekker uit het GP-team, denk ik. En eerlijk gezegd zie ik Iannone nog geen deuk in een pakkie boter rijden met de ducati.
 
Er is een sillyseason 2013 topic en neem als je een topic aanmaakt aub even de moeite om het te vertalen! Dit is wel heel erg simpel kopie, plak werk |(

En ik denk dat 75% van de mensen geen wordt kan lezen wat er staat.
 
AH ik dacht met de immense sleurhutten verhuis ieder jaar naar het zuiden die hier passeert in Belgie dat het frans al wat ingeburgerd was in Nederland.

ps ik denk dat minstens de helft hier te lui is om erg simpel kopie, plak werk te doen :+

Er is een sillyseason 2013 topic en neem als je een topic aanmaakt aub even de moeite om het te vertalen! Dit is wel heel erg simpel kopie, plak werk |(

En ik denk dat 75% van de mensen geen wordt kan lezen wat er staat.
 
AH ik dacht met de immense sleurhutten verhuis ieder jaar naar het zuiden die hier passeert in Belgie dat het frans al wat ingeburgerd was in Nederland.

ps ik denk dat minstens de helft hier te lui is om erg simpel kopie, plak werk te doen :+

Qué? :9
 
Exclusif : Rossi chez Yamaha, Iannone et Crutchlow chez Ducati

Publié le 22/07/2012 à 18:50, mis à jour le 22/07/2012 à 19:04

Le sept mars, GP-Inside vous avait annoncé, en exclusivité, le rachat de Ducati par Volkswagen, grâce à des informations transmises par un membre du personnel de Borgo Panigale (lire ici).

Cette fois, c’est une autre connaissance italienne qui vient de nous transmettre cette information en provenance d’une personne très proche de Valentino Rossi, mais aussi d’Andrea Iannone!

Selon lui, Valentino Rossi ira remplacer Ben Spies chez Yamaha, tandis que Cal Crutchlow et Andrea Iannone deviendront les deux nouveaux fers de lance de Ducati.

Exit donc Ben Spies mais aussi Nicky Hayden. Enfin, si cette information se vérifie, un des grands perdants de tout ce petit jeu des chaises musicales, pourrait être Andrea Dovizioso qui avait clairement fait de la seconde M1 factory son objectif.

Bien entendu, comme lors du rachat de Ducati par Volkswagen, cette information est à prendre avec la distance qu'il se doit tant qu'elle n'aura pas été officiellement confirmée par les différents intéressés.

Stay tuned!


Exclusif : Rossi chez Yamaha, Iannone et Crutchlow chez Ducati

Wilco Zeelenberg : « que Rossi revienne ou pas, Lorenzo est le numéro un »

Exclusif : Rossi chez

Exclusief : Rossi naar Yamaha, Iannone en Crutchlow naar Ducati

Op 7 maart had GP-Inside u al in primeur de overname van Ducati door Volkswagen aangekondigd, op basis van informatie verkregen van een werknemer uit Borgo Panigale.

Ditmaal is het een andere Italiaanse kennis die ons zonet deze informatie overmaakte, afkomstig van een persoon die heel dicht staat bij Valentino Rossi, maar ook bij Andrea Iannone !

Volgens deze persoon zal Valentino Rossi Ben Spies vervangen bij Yamaha, terwijl Cal Crutchlow en Andrea Iannone de nieuwe speerpunten bij Ducati zullen worden.

Exit dus voor Ben Spies, maar ook voor Nicky Hayden. Uiteindelijk, als deze informatie correct is, zou een van de grootste verliezers bij deze stoelendans wel eens Andrea Dovizioso kunnen zijn, die duidelijk aasde op de tweede fabrieks-M1.

Natuurlijk is deze informatie, zoals bij de overname van Ducati door Volkswagen, met de nodige omzichtigheid te behandelen zolang ze nog niet officieel bevestigd is door de verschillende partijen.

Blijf je instrumenten stemmen !
 
Jammer als het waar zou zijn... twee snelle amerikanen eruit, dan hou je alleen nog mr.edwards over op zen crt'tje... eigenlijks ongelooflijk gooi Hayden en Spies eruit in mijn ogen niet de minste coureurs en dan krijg je Bradley Smith zometeen. :/

Wanneer Komt Suzuki nu terug! Hayden en Spies in het Suzuki team zie ik wel zitten. :)
 
Laatst bewerkt:
Alsof iedereen die k*ttaal machtig is B|
Kom op joh, Frans is zo´n mooie taal *D
Google translate:

Exclusief: Rossi bij Yamaha, Ducati Iannone en Crutchlow

Gepost op 22/07/2012 om 18:50, bijgewerkt op 22/07/2012 om 19:04

Op 7 maart, GP-Inside u aangekondigd, uitsluitend, de overname van Volkswagen door Ducati, dankzij de informatie die door een medewerker van Borgo Panigale (lees hier).

Deze keer, deze kennis is een andere Italiaan die alleen deze informatie door te geven van een persoon die zeer dicht bij Valentino Rossi, maar ook voor Andrea Iannone!

Volgens hem zal Valentino Rossi te vervangen Ben Spies met Yamaha, terwijl Cal Crutchlow en Andrea Iannone zullen de twee nieuwe speerpunt Ducati te worden.

Verlaat dan Ben Spies ook Nicky Hayden. Tot slot, als deze informatie waar is, zou een van de grote verliezers in dit spelletje stoelendans zijn Andrea Dovizioso, die duidelijk had gemaakt zijn tweede fabriek M1 doel.

Natuurlijk, zoals bij het inlossen van Ducati door Volkswagen, deze informatie moet worden genomen met de afstand het moet omdat het niet officieel is bevestigd door de betrokken persoon.
Maar dank voor de brakke vertaling, en let op die laatste zin hè ;)
 
Was laatst in Italie en daar werd de naam van Scott Redding ook genoemd in de sportkranten voor een plaatsje in het Ducati team. Zou op zich ook geen verkeerde zijn volgens mij heeft die gozer veel talent alleen is de Moto2 zo competitief qua materiaal en rijders dat het niet in veel overwinningen resulteert voor hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan