Rossi chez Yamaha, Iannone et Crutchlow chez Ducati

Status
Niet open voor verdere reacties.
in de motogp gaat 't, zoals in de F1 of zelfs foebal, om 't geld.
Als je ziet wat zo'n kleine fabriek als Ducati al heeft bereikt, en geloof me, vergeleken met de Japanse constructeurs is Ducati piepklein, dan kun je je voorstellen dat diezelfde Japanse constructeurs 't toch wel benauwd beginnen te krijgen wetende dat Ducati met de kruiwagens vol geld van Audi en Rossi als piloot toch een héél pak concurentiëler gaan worden.
Daarom denk ik dat Rossi met het Audi-geld lekker bij Ducati blijft, en met het verse geld gaat heel de technische staf van Ducati nieuwe wegen bewandelen die voordien onbereikbaar waren voor hun.
just my 50cent :)
 
Laatst bewerkt:
in de motogp gaat 't, zoals in de F1 of zelfs foebal, om 't geld.
Als je ziet wat zo'n kleine fabriek als Ducati al heeft bereikt, en geloof me, vergeleken met de Japanse constructeurs is Ducati piepklein, dan kun je je voorstellen dat diezelfde Japanse constructeurs 't toch wel benauwd beginnen te krijgen wetende dat Ducati met de kruiwagens vol geld van Audi en Rossi als piloot toch een héél pak concurentiëler gaan worden.
Daarom denk ik dat Rossi met het Audi-geld lekker bij Ducati blijft, en met het verse geld gaat heel de technische staf van Ducati nieuwe wegen bewandelen die voordien onbereikbaar waren voor hun.
just my 50cent :)

Waarom denkt iedereen dat Audi kruiwagens geld in ducati gaat pompen,je neemt geen bedrijf over om het vol te pompen maar om het beter te laten renderen of om het leeg te halen en het licht uit te doen.
Denk eerder dat Audi snel stopt met de MotoGP en zich focust op de rendabele kanten(straatmotoren en daaraan verbonden superbikes,nationaal en internationaal)
Ducati doet het als enige goed wat de verkoop van nieuwe motoren betreft dus de mega dure MotoGP(goed of slecht presterend)hebben ze niet echt nodig omdat het merk al iconisch is.

Rossi is nodig als icoon.
 
:^

Ducati heeft het racen niet nodig hebben ze al gezegd bij interviews. :')
 
Exclusief : Rossi naar Yamaha, Iannone en Crutchlow naar Ducati

Op 7 maart had GP-Inside u al in primeur de overname van Ducati door Volkswagen aangekondigd, op basis van informatie verkregen van een werknemer uit Borgo Panigale.

Ditmaal is het een andere Italiaanse kennis die ons zonet deze informatie overmaakte, afkomstig van een persoon die heel dicht staat bij Valentino Rossi, maar ook bij Andrea Iannone !

Volgens deze persoon zal Valentino Rossi Ben Spies vervangen bij Yamaha, terwijl Cal Crutchlow en Andrea Iannone de nieuwe speerpunten bij Ducati zullen worden.

Exit dus voor Ben Spies, maar ook voor Nicky Hayden. Uiteindelijk, als deze informatie correct is, zou een van de grootste verliezers bij deze stoelendans wel eens Andrea Dovizioso kunnen zijn, die duidelijk aasde op de tweede fabrieks-M1.

Natuurlijk is deze informatie, zoals bij de overname van Ducati door Volkswagen, met de nodige omzichtigheid te behandelen zolang ze nog niet officieel bevestigd is door de verschillende partijen.

Blijf je instrumenten stemmen !

:? :? Allemaal krokodillenfabels denk ik . :+ ;)
full

full
 
Laatst bewerkt:
@ Lorenzoom : dus om het bedrijf Ducati beter te laten renderen moet er geinvesteerd worden, nu lopen ze al een paar jaar achter de feiten aan, na Mugello bleven de merken op maandag voor een testdag, honda had zelfs al het 2013 model op de baan en Ducati had die testdag grandioos verkloot doordat zelfs een electronica upgrade van weet-ik-veel welk onderdeel in panne is gevallen, en daarom denk ik, dat met het verse geld van Audi dit soort miskleunen gaat worden vermeden,
en de financiële injecties die de VAG groep in Ducati gaat doen gaan een heel verschil maken voor Ducati, maar zullen binnen de VAG groep waarschijnlijk peanuts zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan