Rossi en Pedrosa op Bridgestone seizoen 2008???

anders moet je hier even naar kijken





rossi sluit een overstap naar ducati echt niet uit ! :X


Inderdaad je hebt gelijk, dit is ook erg recent natuurlijk. Nou ik hoop dat hij zijn carriere mag eindigen bij een Italiaans team, hij is immers ook begonnen bij Aprilia.
 
IMG_0395_edited-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dat krantenartikel nu niet echt objectief noemen, duidelijk geschreven door iemand die Rossi niet zo hoog heeft zitten........
 
Rossi wilde ook niet met tabaks reclame rijden en kijk eens wat ie in 2004 / 2005 en 2006 heeft gedaan. Rossi racet alleen om te winnen, ook al zou dat op een Ducati met een iets andere mentaliteit zijn.
Maar hij heeft nog een contract met Yamaha voor 2008 dus voorlopig zullen we hem daar nog wel zien rijden. Als het komend jaar niet beter wordt met de Yam zie ik hem wel verkassen naar iets anders..

En denk dat Bridgestone maar wat blij is als Rossi en Pedrosa op hun banden rijden. Betere reclame is er niet. En ik schat ze toch nog net iets hoger in als Stoner, ook al gezien het aantal titels die beide heren in het verleden behaald hebben.

Denk trouwens dat beide heren er niet op gaan gokken om weer een jaar achter de feiten aan te lopen met Michelin als ze de kans krijgen op Bridgestones...
 
Inderdaad je hebt gelijk, dit is ook erg recent natuurlijk. Nou ik hoop dat hij zijn carriere mag eindigen bij een Italiaans team, hij is immers ook begonnen bij Aprilia.

Laat Aprilia maar een goede 800 ontwikkelen samen met Rossi *D *O* :9~

Oja, dit jaar zijn alle klassen gewonnen op Italiaanse motor fietsen :}
 
zou me niks verbazen. Pedrosa scheen al niet te willen tekenen voor Honda als ze niet op Bridgestones over gingen... En zou het ook niet erg vinden. Kunnen we eindelijk zien of het toch aan de banden lag of gewoon aan Rossi/Pedrosa of hun motoren..

Ik vond en vind dat stom gel*l van Pedrosa...

Wat als nu halverwege het volgende seizoen blijkt dat Michelin weer de betere band heeft? Gaat hij dan weer zeuren bij z'n team dat hij de andere band wil? Dit jaar is de Duc duidelijk de betere fiets, waarom zeurt hij dan niet dat hij op de Duc wil rijden? Het is een technishe sport, dus dergelijke dingen gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Rossi heeft ook al geroepen dat als Yamaha in 2008 niet met een betere motor komt, dat hij dan misschien naar Ducati probeert te gaan....

(bron: 2 sukkelige commentatoren van Eurosport die zich constant verspreken en niet opletten...)

Zie ook www.superbikeplanet.com
 
Ik hoor dat Stoner volgend jaar op Michelin gaat rijden omdat die nu extra R&D capaciteit in gaan zetten en daardoor volgend jaar naar verwachting weer de superieure band hebben :Z
 
Ik hoor dat Stoner volgend jaar op Michelin gaat rijden omdat die nu extra R&D capaciteit in gaan zetten en daardoor volgend jaar naar verwachting weer de superieure band hebben :Z

Of omdat de rest van het veld hem anders niet meer bij kunnen houden op de bridgestones :+
 
hij zit maar 0.589 van Pedrosa over een rondje van +2.00 dus dat valt nog wel mee. En hij maarkte een klein foutje in zijn laaste run op een qualifyer, want hij zat heel dicht bij. Morgen in de warming up nog iets bij stellen en rossi zit tijdens de race weer voorin *O*
 
hij zit maar 0.589 van Pedrosa over een rondje van +2.00 dus dat valt nog wel mee. En hij maarkte een klein foutje in zijn laaste run op een qualifyer, want hij zat heel dicht bij. Morgen in de warming up nog iets bij stellen en rossi zit tijdens de race weer voorin *O*




Naja dat is te hopen, misschien zelfs iets vergelijkbaars met de TT Assen... maar ik ben bang voor wéér een bandenprobleem.
 
Rossi wordt niks dit weekend, zijn racetempo is gewoon te traag. Stoner en Pedrosa draaien 2.02 en Rossi met moeite een 2.03.

Ik denk dat Rossi geen top 5 gaat rijden morgen.......
 
tsja zoals ik had verwacht dus... maare na het seizoen zal er - denk ik - pas getest gaan worden met Bridgestone banden door Yamaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan