Rossi fans als ie stopt word ik fan van???

Crazy Harry

MF'er
13 jul 2006
211
0
iK zou het niet weten ben al fan van hem al vanaf 1996 als hij stop moet ik een vervanger hebben om het kijken spander te maken .
Ik denk Edwards maar die is ook niet meer de jongste
Pedrosa heeft de uitstraling van een droge krant op een zwerver.
enz enz laat me het een weten
 
Ik ben nou toch al geen fan van Rossi dus voor mij maakt het niks uit. :+
Het "moeten hebben van een vervanger" is apart te noemen. :P
Ik vind er zoveel goed.
 
iK zou het niet weten ben al fan van hem al vanaf 1996 als hij stop moet ik een vervanger hebben om het kijken spander te maken .
Ik denk Edwards maar die is ook niet meer de jongste
Pedrosa heeft de uitstraling van een droge krant op een zwerver.
enz enz laat me het een weten


stoner , melandri :?

igg geen pedrosa :N
 
Fan van.....?

Ik ben MotoGP fan. Het maakt mij niet uit wie er wint. Als er maar een spannende wedstrijd wordt gereden. Stel dat je idool steeds met grote voorsprong wint is de race ook weinig meer aan. Nu Rossi het dit jaar minder makkelijk heeft, is de spanning weer terug. Ik heb afgelopen zondag net zo genoten als tijdens Assen.

En wat betreft uitstraling: als de coureur zijn helm op heeft zie je niets van zijn uitstraling, wel van zijn rijstijl. En dan mag wat mij betreft Pedrosa er net zo goed zijn als Rossi.
 
bwhahah!
wacht maar op dovizioso en de rest... die worden ook wel net zo goed als pedrosa
 
Fan van.....?

Ik ben MotoGP fan. Het maakt mij niet uit wie er wint. Als er maar een spannende wedstrijd wordt gereden. Stel dat je idool steeds met grote voorsprong wint is de race ook weinig meer aan. Nu Rossi het dit jaar minder makkelijk heeft, is de spanning weer terug. Ik heb afgelopen zondag net zo genoten als tijdens Assen.

En wat betreft uitstraling: als de coureur zijn helm op heeft zie je niets van zijn uitstraling, wel van zijn rijstijl. En dan mag wat mij betreft Pedrosa er net zo goed zijn als Rossi.

Dat bedoel ik nou ik ben al fan fan hem sinds de 125 cc maar ik zie nog steeds niemand in de 125 die het zelfde doet als valentino in die tijd ,het zijn allemaal " 1 dags" vliegen ".
 
Fan van.....?

Ik ben MotoGP fan. Het maakt mij niet uit wie er wint. Als er maar een spannende wedstrijd wordt gereden. Stel dat je idool steeds met grote voorsprong wint is de race ook weinig meer aan. Nu Rossi het dit jaar minder makkelijk heeft, is de spanning weer terug. Ik heb afgelopen zondag net zo genoten als tijdens Assen.

En wat betreft uitstraling: als de coureur zijn helm op heeft zie je niets van zijn uitstraling, wel van zijn rijstijl. En dan mag wat mij betreft Pedrosa er net zo goed zijn als Rossi.

:^
:} :} :} :}
 
Melandri, Capirossi en Stoner. 3 jongens die er vol voor gaan en niet opgeven tot aan de finish!
 
Volgens mij doen ze dat allemaal. Alleen niet allemaal even succesvol

hmmm, toch heb ik de indruk dat sommige er meer voor vechten dan andere.
Roberts bijvoorbeeld: alles moet perfect zijn, want anders hobbelt ie achteraan mee zonder enige indruk te maken er echt voor te gaan.
 
Ik ben niet zozeer 'fan' van iemand :N

Nog sterker, ik ken zowat geen namen van de berijders _O-
Als er maar goed gepresteerd wordt, vind ik het al prima...
Mooie spannende race of wedstrijd...daar ben ik fan van ;)
 
capi ma da ben ik al...

rossi heeft overiges een mooie villa in ibiza, op geen straat verder van mijn beste vriend :o

in sept als de gp's wat rustiger zijn en ik op verlof ga es een handtekening vragen gaan :9
 
Met een beetje geluk plakt hij er nog een jaartje aan vast. :}
 
Hoewel Rossi nu nog (pas op voor pedrosa) de allerbeste coureurs is ben ik geen echte fan meer van hem.
Ik ben nu al meer fan van Casey Stoner. Sinds hij in de 250cc begon ben ik hem al erg veel in de gaten gaan houden. Het is ook gewoon een goeie gast! En anders dan velen is hij niet verschrikkelijk arrogant en loopt ie niet te zeuren over van alles.
Maar ook staat bij mij voorop dat het spannende races moeten zijn. Daarom zie ik ook graag een Pedrosa, Melandri, Hayden, Capirossi of Edwards races zien winnen Ik vind het tegenwoordig zelfs heeeel erg mooi om te zien dat Rossi eens een x ingehaald wordt....
 
Dat bedoel ik nou ik ben al fan fan hem sinds de 125 cc maar ik zie nog steeds niemand in de 125 die het zelfde doet als valentino in die tijd ,het zijn allemaal " 1 dags" vliegen ".
Dat kan 2 dingen betekenen:
1. Of iedereen was in de tijd van Valentino minder goed dan iedereen nu is, en won hij omdat hij de beste was/is.
2. Of iedereen is nu allemaal heel goed, en dan zijn het geen 1dagsvliegen, maar zijn ze allemaal net zo goed.
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan