Rossi, Gibernau of Biaggi ?

Winnaar Jerez

  • Rossi

    Stemmen: 58 65,9%
  • Biaggi

    Stemmen: 8 9,1%
  • Gibernau

    Stemmen: 7 8,0%
  • Tamada

    Stemmen: 5 5,7%
  • Edwards

    Stemmen: 2 2,3%
  • Checa

    Stemmen: 2 2,3%
  • Hayden

    Stemmen: 2 2,3%
  • Hopkins

    Stemmen: 4 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    88

cbr600f4i

Die hard MF'er
14 feb 2005
260
0
Steenwijk
Hey motorracers, Jerez is weer eens aan de beurt voor de 1e race komende zondag. Zelf ben ik al jaren onder de indruk van de capaciteiten van Valentino Rossi, maakt niet uit wat hij rijdt.

Ik ga voor Rossi ook dit jaar, Gibernau en Biaggi zijn goede rijders alhoewel er betere talenten op komst zijn, dat zullen we dit jaar zeker zien 8-) .

Wat denken jullie wie er gaat winnen de 1e race ?
 
full

:9
 
moeilijk...buiten rossie is er denk ik maar 1 rijder die goed gaat scoren dit jaar.colin edwards, biaggi kan het tempo niet meer bij houden,en hayden is niet de man wat ze ervan gedacht hadden...de twee ducaties vreten banden en de kawa,s komen power te kort...we zullen zien.
 
nou denk zelf dat rossi de 1e keer nog niet wint,want volgens eigenzeggen(in interview)had ie nog wat problemen met de setup,maar verwacht dat het in een paar weken opgelost is.Hoop in iedergeval op flink wat competitie en ik acht gibernau daar niet voor in staat.Biaggi blijft voor mij de nummer2,altijd super gemotiveert(af en toe te)maar wat een sensationele rijer.Toch zal dit seizoen rossi tochweer winnen.Tegen dit talent is niks opgewassen.Hoop in ieder geval dat ie na yamaha het een keer op ducati gaat proberen.Heel andere motor,dus ook andere rijstijl vereist dus dat is nog de enigste uitdaging voor rossi in de GP
 
De one and only roman emperor BIAGGI
Anders kan Tamada wel eens verassend uit de hoek [bocht] komen denk ik.
En Rossi 2.
Sete op 3
 
Eurosport: "World champion Valentino Rossi has an account to settle with the Jerez circuit in this weekend's MotoGP season opener. Over 125,000 fans are expected at the Andalucian circuit for Sunday's Spanish Grand Prix and Rossi hopes they will bask in spring sunshine as he opens world championship defence."

zolang het maar droog blijft, ik weet niet meer welke race ergens in het begin dat was vorig jaar waar de regen met bakken uit de lucht kwam maar Rossi bleef toen aardig achter, dat is dan nog wel iets waar hij aan moet werken, maar het vast een spettacolo !
 
heb rossi gestemd, maar t kan me eigenlijk niet zoveel schelen.. als het maar spektakel en motorbeheersing is... driften, sliden, stuivertje wisselen... en net zoals vorig jaar op de helft van de race al op het puntje van je stoel zitten en hopen dat ie t in de laatste ronde weer gaat flikken.. (ow t kan me dus eigenlijk wel schelen :+ )

ik zit iig voor de tv!
 
Is het ergens live te volgen, of moet ik met vertraging aan het downloaden slaan en dan maar hopen dat ik nergens de uitslag zie tussentijds?
 
Capirossi niet in de lijst? Die maakt toch ook nog wel een (klein) kansje...
 
Ik dénk dat Rossi wint, maar ik hóóp dat Edwards wint.
Edwards ruled namelijk ontiegelijk hard. :}

En ik sta te popelen om de race te gaan zien. Kan niet wachten!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan