rossi hij komt in motorapeldoorn

pivo

Pluk de dag, rij Kawasaki 😁👍
8 sep 2002
2.653
81
Dat rossi in apeldoorn komt had ik al gehoord, alleen over hoe en waar etc was volgens mij nog niets bekent, nu sprak ik gisteren het neefje van rudi brouwer (rudi= eigenaar van motoreibergen) en die zei dus dat zijn oom nu ook een zaak in apeldoorn ging openen www.motorapeldoorn.nl/ en dat rossi daar ff langkwam dus allemaal ff komen ,ik ben er zekerrrrrr :9~ :9~ :9~ :9~
 
Rossi? Op de website staat er niets over. Er staat wel iets over Mick Doohan. Ook niet mis natuurlijk, maar dat is ook nog twee dagen voor de TT van Assen.

Rossi zou zondags na de Dutch TT ergens in Apeldoorn komen is mij verteld. Mocht dat het geval zijn dan ga ik gewoon naar beide! :9~
 
Dat rossi in apeldoorn komt had ik al gehoord, alleen over hoe en waar etc was volgens mij nog niets bekent, nu sprak ik gisteren het neefje van rudi brouwer (rudi= eigenaar van motoreibergen) en die zei dus dat zijn oom nu ook een zaak in apeldoorn ging openen www.motorapeldoorn.nl/ en dat rossi daar ff langkwam dus allemaal ff komen ,ik ben er zekerrrrrr :9~ :9~ :9~ :9~

Hey, bedankt voor deze tip! Zoveel was/is er niet aan motorzaken in en om Apeldoorn. Overigens is Ensing ook verhuisd, die zit nu aan de Molendwarsstraat.

Ik ga wel ff langs bij die nieuwe zaak; helaas heb ik rond dat tijdstip al 'n afspraak staan '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan