Rossi in training voor Parijs-Dakar???????

Double Bogey

MF'er
18 jul 2003
141
0
Rotterdam
t=60 min. Start Qual 1 Motogp Qatar
t=46 min. Rossi voor de tweede :? keer in het grind
t=32 min. Rossi voor de derde :? :? :? keer in het grind

Voorspelling t=18 min. Rossi voor de vierde keer ??!!???!!! :+ (Nu op Eurosport)

Wat is hier aan de hand??? Baggercircuit, heeft de Doctor gewoon een off day, of toch maar Parijs-Dakar volgend jaar :+

p.s. t=27 min 8e tijd voor Rossi
 
Moet hij niet gewoon wennen aan het nieuwe circuit? of was dat niet nieuw meer..
 
rossi is gewoon iemand die 100% vertrouwen moet hebben in zijn fiets (en dat zit wel goed), in zijn banden (en dat is nu al wat minder) en in het circuit (en dat is gewoon weg)...

m.a.w., als ie die 1ste bocht aansnijdt met (na bijna 320 ?) moet ie vertrouwen hebben dat ie die bocht zo kan pakken als ie wil... en aangezien der geen rubber ligt, en wel een hoop zand en kiezelbrei, zal dat niet het geval zijn..

Natuurlijk is Xiau het tegenovergestelde (heeft ie vroeger SM gereden ofzo ?)

(effe dacht ik dat gibernau hetzelfde deed, maar die werd van de weg geboenjerd door Xiu).
 
Natuurlijk is Xiau het tegenovergestelde (heeft ie vroeger SM gereden ofzo ?)

(effe dacht ik dat gibernau hetzelfde deed, maar die werd van de weg geboenjerd door Xiu).

Gibernau en Biaggi rijden regelmatig met een supermotard. En ook Rossi zit wel eens op zulke dingen.
 
Ik had even een vraagje:

Schakelen die dingen nu precies andersom, dus niet omhoog is versnelling omhoog
maar omlaag is versnelling omhoog?

Had ik eens gehoord ergens, maar of het zo is
 
Ik had even een vraagje:

Schakelen die dingen nu precies andersom, dus niet omhoog is versnelling omhoog
maar omlaag is versnelling omhoog?

Had ik eens gehoord ergens, maar of het zo is

Die dingen? De machines uit de MotoGP?
Ja, die hebben over het algemeen de schakelvolgorde andersom, maar dat zie je bij de KNMV Cup ook. Het is niet specifiek voor MotoGP machines.
 
Die dingen? De machines uit de MotoGP?
Ja, die hebben over het algemeen de schakelvolgorde andersom, maar dat zie je bij de KNMV Cup ook. Het is niet specifiek voor MotoGP machines.

Ok,

en wat is de reden daarvan? weet je dat ook?
 
Hij moet ook niet op die Yamaha rijden. Zwabberbak pur sang, gewoon weer op die honda kruipen en met 2 vingers in de neus kampioen worden.

HONDA RULES :+
 
Schijnt makkelijker te schakelen en als je wil opschakelen bij het uitkomen van een bocht hoef je je voet niet tussen het pedaal en het asfalt te wringen. Daar is meestal weinig (tot geen) ruimte voor.

Ik heb op mijn Duc ook een omgekeerd schakelpatroon. Vooral het opschakelen gaat veel rustiger nu. Bij acceleren hoef je alleen maar het pookje naar beneden te trappen en niet je hele voet onder de pook te hangen en dan naar boven te trekken.

Ook het opschakelen in lange bochten naar links gaat makkelijker. Geen gevaar dat je voet het asvalt raakt enzo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan