Rossi naar Ducati?

Aprilia kan rossi niet betalen, daarom hoor je daar niets over! Aprilia heeft zn geld wel beter nodig voor de motoren zelf!
 
edraket
Nove Nove Otto?

Deze topic al een keer eerder gesteld, maar er zijn genoeg mensen die er nog iets aan toe willen voegen of wat kwijt willen. Dit onderwerp is tot nu toe nog populair!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt zeker niet dat stukje gelezen "daar is al een topic over"????????? staat ook op M-F!

Dus ben niet de enige!

Maar je mag het alsnog een keer lezen!
Einde Motor-Forum?

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |( |( |( |( |( |(
 
edraket
Nove Nove Otto?

Deze topic al een keer eerder gesteld, maar er zijn genoeg mensen die er nog iets aan toe willen voegen of wat kwijt willen. Dit onderwerp is tot nu toe nog populair!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt zeker niet dat stukje gelezen "daar is al een topic over"????????? staat ook op M-F!

Dus ben niet de enige!

Maar je mag het alsnog een keer lezen!
Einde Motor-Forum?

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |( |( |( |( |( |(
Nou breekt mij de klomp. Dit mag je wel eens in normaal nederlands uitleggen. Ik geef toch antwoord op de vraag, niet dan? Wees blij dat je antwoord krijgt op je vraag in plaats van commentaar te leveren.
 
Tuurlijk, daar bedank ik je ook voor! maar dat van hier is al een topic over mocht je wel weglaten!

snap je
Waarom? uit die andere topic's kan je toch ook informatie halen, waarom zou hij dat dan weg moeten halen :? (gewoon een stukje extra info)
Misschien had hij een linkje naar de andere topic's moeten geven.
Zoiets iets is toch niet negatief bedoelt, of wel soms?
 
Laatst bewerkt:
ik hoorde dat barros volgend seizoen niet na honda gaat maar afwacht tot z,n contrakt is afgelopen bij yamaha.
en dan weer trug wil na honda.
 
Toseland en Laconi zullen de 2 fabrieksrijders zijn in het WKSuperbike,volgens racereport.
Gaat Xaus nu ook naar het 2de Motogpteam :? ,of gaat hij naar de state's om in het amasbk een te kansje wagen :? .
 
Toseland en Laconi zullen de 2 fabrieksrijders zijn in het WKSuperbike,volgens racereport.
Gaat Xaus nu ook naar het 2de Motogpteam :? ,of gaat hij naar de state's om in het amasbk een te kansje wagen :? .

Als Duc aan de SS gaat meedoen schijnt hij de man te zijn om de Duc te gaan bemannen. Stond in Moto'73.

Toseland en Laconi, het is ze beiden van harte gegund. Ik ben benieuwd wie van de twee sneller zal zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan