rossi ontmoeten

dennis12

Rookie
18 aug 2008
1
0
hallo ik ben dennis en ik ben 12 jaar.
ik ben een hele grote fan van rossi en ik zou hem graag in het echt willen ontmoete
wie weet misschien hoe dit kan wil hem heel graag een keer in het echt zien

dennis
 
Ik denk dat er - samen met jou - nog zo'n 25 miljoen andere mensen zijn op deze aardbol die hem willen ontmoeten ;)
 
Flink sparen of je ouders lief aankijken, en dan een paddockpas kopen. Met een beetje mazzel wordt je niet weggedrukt door al die andere fans die om een foto/handtekening bedelen als Rossi van z'n motorhome naar de pitbox loopt. :)
 
Flink sparen of je ouders lief aankijken, en dan een paddockpas kopen. Met een beetje mazzel wordt je niet weggedrukt door al die andere fans die om een foto/handtekening bedelen als Rossi van z'n motorhome naar de pitbox loopt. :)

Paddockkaarten zijn niet meer te koop toch??
 
Over 2 weken naar San Marino en even aankloppen bij de trailer waar een motor met nr 46 buiten staat :+

Maar je zou ook kunnen proberen om hier een brief naar toe sturen (?):

Yamaha Racing
pa. Yamaha Motor Europe
Koolhovenlaan 101
1119 NC Schiphol-Rijk
 
Dennis, word nou fan van Stoner, die kan je binnenkort als enige fan dan opwachten als hij uit zijn motorhome komt ;)

Nee zonder gein, ik zou inderdaad een Vip-kaart kopen voor de TT Assen en dan hopen, duimen en vooral geluk hebben.
 
Paddockkaarten zijn bijna niet te krijgen, maar vraag je ouders of ze een keer een arrangement boeken bij Sporttravel.
Daar zit een toer door de pitsstraat en een toer door het paddock bij.
Is een van de weinige manieren om Rossi te zien en eventueel te ontmoeten.
 
Op woensdags voor de TT naar Assen te gaan. vaak worden er dan volgens mij ook handtekening sessies gehouden (Of is dat de superbikes :+ )
 
Je zou een vipticket kunnen kopen voor een van de gp's, of een paddock kaart, maar dan nog moet je geluk hebben om tot een ontmoeting met Rossi te komen.
 
Kan nu niemand van die personen hier met die gele brillen dat even regelen?
Ik heb een groene bril dus dat is de foute kleur.
 
Dennis, word nou fan van Stoner, die kan je binnenkort als enige fan dan opwachten als hij uit zijn motorhome komt ;)

Nee zonder gein, ik zou inderdaad een Vip-kaart kopen voor de TT Assen en dan hopen, duimen en vooral geluk hebben.

Stoner loopt je straal voorbij als je op de Paddock bent.. echt te triest!
Rossi daarentegen neemt wel de tijd voor veel fans!

kan stoner es een voorbeeld aan nemen :+
 
Paddockkaarten zijn niet meer te koop toch??


alles is te koop, als je maar de juiste mannetjes kent ;)
Als je al niet word weggedrukt door alle drukte om rossi heen kan je hem inderdaad zien als je paddockkaarten heb,
En dan vooral sávonds (laat) dan is t niet zo ontiegelijk druk, en alle coureurs lekker relaxed (ex) stoner die trekt stprintjes zou gauw mogelijk naar zen camper om maar alles te ontwijken! tis onderhand moeilijker een handtekening te krijgen van stoner als van rossi die maakt altijd tijd!
das mijn ervaring maar ja dan mot je natuurlijk ff paddockkaarten regelen :+
 
alles is te koop, als je maar de juiste mannetjes kent ;)
Als je al niet word weggedrukt door alle drukte om rossi heen kan je hem inderdaad zien als je paddockkaarten heb,
En dan vooral sávonds (laat) dan is t niet zo ontiegelijk druk, en alle coureurs lekker relaxed (ex) stoner die trekt stprintjes zou gauw mogelijk naar zen camper om maar alles te ontwijken! tis onderhand moeilijker een handtekening te krijgen van stoner als van rossi die maakt altijd tijd!
das mijn ervaring maar ja dan mot je natuurlijk ff paddockkaarten regelen :+

die ervaring heb ikook!
 
Ik heb op de TT meerdere coureurs gesproken, inderdaad door middel van een paddockkaart. Ging via-via-via ofzo, iedereen heeft zo z'n mannetjes wel denk ik
 
Vooral op circuits waar na de race moet getest worden heb je veel kans om een paddock pas te bemachtigen(voor de testdag)!Enkele vriendinnen hebben zo voorbije maandag Valentino ontmoet en staan er stralen mee op de foto!!!
 
De woensdagavond voor de TT rond 21:00u/21:30u gaat Rossi al jaren met zijn completecrew karten in Eurokarting Groningen Kartracing & Bowling Groningen | Dé plek om gezellig te karten of bowlen
De complete baan en het restaurant worden dan afgehuurd, maar de bowlingbaan niet.
Wanneer je na de balie bij de ingang direct naast rechts gaat en daarna linksaf naar beneden naar de toiletten, kun je bij de bowling komen, maar ook naar de Kartbaan gaan O-)

Er zijn doorgaans een man of 10/15 die staan te kijken op de brug.
Wat je kunt doen is bij de balie een kaartje kopen voor de eerstvolgende sessie na Rossi, heb ik ook gedaan. Dan sta je een overall aan te trekken in de kleedkamer samen met Rossi.
Daar heb ik ook om een handtekening gevraagd, vond ik eigenlijk lullig, maar ook doodzonde om niet te doen. Hij reageerde gelukkig heel positief zoals je zou verwachten :}

Prijsuiteiking.jpg


Shirtsupersic.jpg
 
De woensdagavond voor de TT rond 21:00u/21:30u gaat Rossi al jaren met zijn completecrew karten in Eurokarting Groningen Kartracing & Bowling Groningen | Dé plek om gezellig te karten of bowlen
De complete baan en het restaurant worden dan afgehuurd, maar de bowlingbaan niet.
Wanneer je na de balie bij de ingang direct naast rechts gaat en daarna linksaf naar beneden naar de toiletten, kun je bij de bowling komen, maar ook naar de Kartbaan gaan O-)

Er zijn doorgaans een man of 10/15 die staan te kijken op de brug.
Wat je kunt doen is bij de balie een kaartje kopen voor de eerstvolgende sessie na Rossi, heb ik ook gedaan. Dan sta je een overall aan te trekken in de kleedkamer samen met Rossi.
Daar heb ik ook om een handtekening gevraagd, vond ik eigenlijk lullig, maar ook doodzonde om niet te doen. Hij reageerde gelukkig heel positief zoals je zou verwachten :}

[afbeelding]

[afbeelding]




LEUK ! je hebt dan veel geluk !
Wow dat ik dit ook eens kon meemaken ;)
Ik ga ook naar ASSEN gaan kijken dit jaar hooplijk zien we hem eens he,
We komen van Belgie en zou leuk zijn ;)
T'is het 2de jaar nu we komen kijken dus *O* *O*
 
De woensdagavond voor de TT rond 21:00u/21:30u gaat Rossi al jaren met zijn completecrew karten in Eurokarting Groningen Kartracing & Bowling Groningen | Dé plek om gezellig te karten of bowlen
De complete baan en het restaurant worden dan afgehuurd, maar de bowlingbaan niet.
Wanneer je na de balie bij de ingang direct naast rechts gaat en daarna linksaf naar beneden naar de toiletten, kun je bij de bowling komen, maar ook naar de Kartbaan gaan O-)

Er zijn doorgaans een man of 10/15 die staan te kijken op de brug.
Wat je kunt doen is bij de balie een kaartje kopen voor de eerstvolgende sessie na Rossi, heb ik ook gedaan. Dan sta je een overall aan te trekken in de kleedkamer samen met Rossi.
Daar heb ik ook om een handtekening gevraagd, vond ik eigenlijk lullig, maar ook doodzonde om niet te doen. Hij reageerde gelukkig heel positief zoals je zou verwachten :}

[afbeelding]

[afbeelding]

Na deze tip is dit het laatste jaar dat deze truc werkt _O- Dit jaar staat er 350 man op die manier langs de baan, of zich zogenaamd om te kleden _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan