Rossi op Ducati?

Rossi op Ducati?

  • ja, volgend seizoen

    Stemmen: 18 26,1%
  • ja, maar nog niet

    Stemmen: 11 15,9%
  • nee.

    Stemmen: 30 43,5%
  • nee, Honda for ever net als Doohan

    Stemmen: 7 10,1%
  • kweenie

    Stemmen: 3 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    69

El Gorro

Die hard MF'er
14 jan 2003
669
0
Zoeterwoude
De motoGP Ducati's doen het blijkbaar (ook) erg goed (en ik vind ze ook wel :} ) en Ducati zal Rossi zeker wel willen hebben, lijkt me
En aangezien italianen over het algemeen erg gek zijn op hun eigen spulletjes (geef ze eens ongelijk) de vraag; zal Rossi op Ducati gaan rijden?
 
Laatst bewerkt:
Misschien eerder op Aprilia?.... hij ging blijkbaar niet voor niks bij Haga achterop
 
Misschien eerder op Aprilia?.... hij ging blijkbaar niet voor niks bij Haga achterop

tja en als capirossi daar nou net reed? :X

ik weet het niet, alles is mogelijk maar ik verwacht hem niet op de duc volgend seizoen
 
Op maandag 07 april 2003 10:55 schreef Aniki het volgende:tja en als capirossi daar nou net reed? :X
Ja dat is zo en Capirossi is een supergave en getalenteerde rijder maar Rossi is natuurlijk de grote ster van de MotoGP en een god in Italie.
En denk je in..... Capirossi en Rossi in 1 team........ :9 En Bayliss tja ... of erbij houden of....ja jammer dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het erg gaaf vinden.. maar er zal wel een hoop achter de schermen meespelen waar wij never nooit iets van horen... dus ja...
 
Ja dat is zo en Capirossi is een supergave en getalenteerde rijder maar Rossi is natuurlijk de grote ster van de MotoGP en een god in Italie.
En denk je in..... Capirossi en Rossi in 1 team........ :9 En Bayliss tja ... of erbij houden of....ja jammer dan.

ik doelde op die andere post, dat ie voor aprilia gaat rijden omdat ie achterop zat...

wat als capirossi daar nou reed? had ie bij hem achterop gemogen
 
Ik vind Rossi langzamerhand veranderen in een arrogante kwal dus wat mij betreft mag hij wel bij Honda blijven. Ik heb liever dat een normale coureur op een duc rijdt en niet zo'n arrogant figuur.
 
ed je hebt volkomen gelijk.et zou ducati neit goed doen als rossi er zou rijden.
ben totaal niet gecharmeerd van die gozer,hij kan wel fantastisch rijden tuurlijk maar hij heeft een uitstraling van een verwend jochie.
et team moet wel uitstraling houden en met rossi erbij zou dat alleen maar minder worde.
dit is een mening he ;)
 
rossi_ducati.jpg


staat wel leuk!!
 
ed je hebt volkomen gelijk.et zou ducati neit goed doen als rossi er zou rijden.
ben totaal niet gecharmeerd van die gozer,hij kan wel fantastisch rijden tuurlijk maar hij heeft een uitstraling van een verwend jochie.
et team moet wel uitstraling houden en met rossi erbij zou dat alleen maar minder worde.
dit is een mening he ;)


verwend jochie??
hij is juist altijd vrolijk, in voor een grapje
besteed aandacht aan zn fans en kan gewoon goed rijden...

ik snap het verwende en arrogante niet, of ligt dat aan mij?

ff ontopic, zou goed kunnen dat ie met ducati gaat rijden, hij wilde nog eens n keer op n italiaans merk rijden las k ergens
 
weet iemand wanneer het contract van rossi bij honda afloopt??
duc wordt door malboro gesponsort maar dat zal na 2006 wel afgelopen zijn net als in de Formule 1??????? maar ik zag dat max met camel reed, dus wordt het een heineken duc met rossi en jurgen ofzo???kan max met die ranzige crodino op zn bak gaan raggen eikel!!!!hehe, heeft iemand ideeen???

Leuke fotodinges met rossi's kop op die duc.

rossi op een duc is toch gaaf?

en arrogant is hij echt niet volgens mij, juist erg sympathiek, en speelt lekker met de bike (= gaaafff om te zien!!!) en met t publiek.... beter dan max biaggi denkikzo.


triest van kato!!!hopen dat het goedkomt...k heb een hard hoofd in..! |(

groeten.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt tijd dat Rossi eens een keer op een 'mindere' motor gaat rijden....kijken of ie dan nog de beste is....Hij heeft altijd het beste materiaal gehad(net als Doohan in het verleden)....Dus schreeuwen dat hij de beste is, is makkelijk praten.
 
Als je zag hoe Rossi op het podium stond, zo ver mogelijk van Max af, is niet een topsporter waardig. In het verleden toen Rossi nog 125/250cc reed was hij inderdaad erg spontaan, maar sinds hij voor Honda rijdt begint ie m.i. steeds meer 'Doohan' trekjes te vertonen. En dat vind ik jammer.
 
rossi wint, dan moet massimiliano biaggi , rossi feliciteren en niet andersom, als max dan zo onsportief is dan snap ik het van rossi ook wel om max geen blik waardig te keuren.

en in het verleden heeft max heel wat geintjes geflikt...zwarte vlag negeren, etc. ik vind het geen sportman waardig.

hij moet op de italiaanse snelwegen lekker spiegeltjes van koekblikken gaan trappen en van de circuits af, liever jurgen vd goorbergh op de machine van max.

moest er ff uit.

dankuwel!! eet smakelijk allemaal
 
Als je zag hoe Rossi op het podium stond, zo ver mogelijk van Max af, is niet een topsporter waardig. In het verleden toen Rossi nog 125/250cc reed was hij inderdaad erg spontaan, maar sinds hij voor Honda rijdt begint ie m.i. steeds meer 'Doohan' trekjes te vertonen. En dat vind ik jammer.
zag je hoe ver max op het podium stond,zo ver mogelijk bij rossi vandaan?
zo kan je het ook zien.
als je de persoon niet persoonlijk kent kan je volgens mij ook niet beoordelen of iemand arrogant is of niet.
dit zeggen ze ook van schumacher,en de mensen die hem hebben ontmoet beweren het tegendeel?!
 
zag je hoe ver max op het podium stond,zo ver mogelijk bij rossi vandaan?
zo kan je het ook zien.
als je de persoon niet persoonlijk kent kan je volgens mij ook niet beoordelen of iemand arrogant is of niet.
dit zeggen ze ook van schumacher,en de mensen die hem hebben ontmoet beweren het tegendeel?!

Ik denk dat je daar gelijk in hebt :^
 
Ik heb niemand zo mooi door de bochten zien driften als Rossi afgelopen Zondag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan