Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat met lucci weet ik niet, ik heb trouwens die wedstrijd helaas nooit gezien, maar dat met Harada was achteraf dus niet de schuld van Capirex. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook dat hij Harada doelbewust van de baan ramde, maar de datalog liet duidelijk zien dat Harada veel vroeger remde dan anders.Ja, en Lucchi zag ie zeker ook niet? Hij zat met gestrekte armen toen ie op Harada inbeukte.
Dat met lucci weet ik niet, ik heb trouwens die wedstrijd helaas nooit gezien, maar dat met Harada was achteraf dus niet de schuld van Capirex. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook dat hij Harada doelbewust van de baan ramde, maar de datalog liet duidelijk zien dat Harada veel vroeger remde dan anders.
Je kunt het leuk vinden of niet, maar zo liggen de feiten.
Dat met lucci weet ik niet, ik heb trouwens die wedstrijd helaas nooit gezien, maar dat met Harada was achteraf dus niet de schuld van Capirex. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook dat hij Harada doelbewust van de baan ramde, maar de datalog liet duidelijk zien dat Harada veel vroeger remde dan anders.
Je kunt het leuk vinden of niet, maar zo liggen de feiten.
Dat hakkefietje had Hans Spaan met Gresini, die hem duidelijk in de weg zat te rijden. Maar daar kon Capirex natuurlijk niets aan doen. Het was overduidelijk dat Capirex de allerjongste 125cc wereldkampioen ooit moest worden en daarbij kreeg hij hulp van z'n landgenoten. Maar tijdens die wedstrijd heeft Capirex zich niet schuldig gemaakt aan 'vuile praktijken''Veel' vroeger remmen dan anders kan ook te maken hebben met b.v. het rijden van een verdedigende lijn. En 'wereldkampioen' Capirossi is na aanleiding van dat incident ook bij Aprilia de tent uitgeknikkerd. Ik weet ook niet wat de precieze waarheid is (misschien veroorzaakte Capirossi de crash wel doordat hij ten koste van alles toch wilde proberen Harada in te halen, zonder hierbij kwaadaardige bedoelingen te hebben), maar echt vertrouwen doe ik vriendje Capirex sinds dien niet meer, mede dankzij het interview na die race waarin hij ook niet echt 'onschuldig' op mij overkwam. En de manier waarop hij wereldkampioen in de 125cc werd, met het beruchte 'Spaan mept een Italiaan' incident, maakt het allemaal niet beter. (Iemand daar nog een filmpje van? )
vergelijking: Ducati en Ferrari: allebei Rood?!
Honda lijkt mij meer de Ferrari van de GPs.
Op woensdag 16 april 2003 15:59 schreef London het volgende:Och m'n lieve jong... Je snapt ook niet waar het om gaat......
vergelijking: Ducati en Ferrari: allebei Rood?!
Afgelopen zaterdag had die commentator op het circuit in Assen nog een leuk weetje.
Ivano Beggio wil Rossi graag bij Aprilia hebben, en heeft daar zo'n slordige 10 miljoen Euro voor over. Rossi zal zich nog wel achter het oor krabbelen denk ik.
Rossi & Aprilia is wel de ultieme combinatie. In de 250cc ging dat perfect, evenals de 125cc.
Die klojo zei dus: "Ja dames en heren, de baas van Aprilia heeft er 10 miljoen voor over om Rossi op Ducati te laten rijden volgend jaar." En op deze manier zei hij het wel tot 3 keer toe!
Dat hoorden wij ook ja. We vonden het al een nobele suggestie van die baas van Aprilia om Rossi op een Duc te laten rijden.Die klojo zei dus: "Ja dames en heren, de baas van Aprilia heeft er 10 miljoen voor over om Rossi op Ducati te laten rijden volgend jaar." En op deze manier zei hij het wel tot 3 keer toe!
Rossi is gewoon goed .. heeft lef en wint daardoor vaak. Ik zou m ook wel es op een "mindere motor" willen zien ja.
Grtzzz
De motor verschillen zijn nihiel geworden het gaat om de "SKILS" van de coureur.
En die van Rossie is GREAT. Zelfs op een mindere motor zou hij het nog goed doen. Misschien geen wereldkampioen maar wel bij de eerste drie.