Rossi op Ducati?

Rossi op Ducati?

  • ja, volgend seizoen

    Stemmen: 18 26,1%
  • ja, maar nog niet

    Stemmen: 11 15,9%
  • nee.

    Stemmen: 30 43,5%
  • nee, Honda for ever net als Doohan

    Stemmen: 7 10,1%
  • kweenie

    Stemmen: 3 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    69
niet meegemaakt, ik zal eens even gaan zoeken naar beeldmateriaal...
van wanneer was schwantz?ik heb doohan 2 seizoenen gezien ofzo?misschien 3? ben pas 20 en kijk niet zo heel lang motogp(500cc)

greetz
 
Welke Amerikaan drifte er niet :? Volgens mij was dat begin jaren 90 de enige manier om hard rond te gaan met een 500cc GP-machine.
 
[nog een keer afdwaalmodus] http://www.kevinschwantz.com/
mijn all time favorite... veel met doohan en barros gereden. , rainey, gardner.....robberts niet te vergeten, dat waren nog eens namen... maar dat is wel ff geleden ja [/nog een keer afdwaalmodus]
 
Laatst bewerkt:
Ja, hopelijk wordt de Aprilia een beetje competatief en gaat Rossi volgend jaar als zijn contract met Honda is afgelopen naar Aprilia. En verslaan ze Ducati!
 
Ja, en Lucchi zag ie zeker ook niet? Hij zat met gestrekte armen toen ie op Harada inbeukte.
Dat met lucci weet ik niet, ik heb trouwens die wedstrijd helaas nooit gezien, maar dat met Harada was achteraf dus niet de schuld van Capirex. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook dat hij Harada doelbewust van de baan ramde, maar de datalog liet duidelijk zien dat Harada veel vroeger remde dan anders.
Je kunt het leuk vinden of niet, maar zo liggen de feiten.
 
Dat met lucci weet ik niet, ik heb trouwens die wedstrijd helaas nooit gezien, maar dat met Harada was achteraf dus niet de schuld van Capirex. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook dat hij Harada doelbewust van de baan ramde, maar de datalog liet duidelijk zien dat Harada veel vroeger remde dan anders.
Je kunt het leuk vinden of niet, maar zo liggen de feiten.

'Veel' vroeger remmen dan anders kan ook te maken hebben met b.v. het rijden van een verdedigende lijn. En 'wereldkampioen' Capirossi is na aanleiding van dat incident ook bij Aprilia de tent uitgeknikkerd. Ik weet ook niet wat de precieze waarheid is (misschien veroorzaakte Capirossi de crash wel doordat hij ten koste van alles toch wilde proberen Harada in te halen, zonder hierbij kwaadaardige bedoelingen te hebben), maar echt vertrouwen doe ik vriendje Capirex sinds dien niet meer, mede dankzij het interview na die race waarin hij ook niet echt 'onschuldig' op mij overkwam. En de manier waarop hij wereldkampioen in de 125cc werd, met het beruchte 'Spaan mept een Italiaan' incident, maakt het allemaal niet beter. (Iemand daar nog een filmpje van? *D )
 
Dat met lucci weet ik niet, ik heb trouwens die wedstrijd helaas nooit gezien, maar dat met Harada was achteraf dus niet de schuld van Capirex. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook dat hij Harada doelbewust van de baan ramde, maar de datalog liet duidelijk zien dat Harada veel vroeger remde dan anders.
Je kunt het leuk vinden of niet, maar zo liggen de feiten.


welke wedstrijd was dat?

250cc in welk jaar en op welk circuit

mischien staat ie op MOTOGP.com

ciao
 
'Veel' vroeger remmen dan anders kan ook te maken hebben met b.v. het rijden van een verdedigende lijn. En 'wereldkampioen' Capirossi is na aanleiding van dat incident ook bij Aprilia de tent uitgeknikkerd. Ik weet ook niet wat de precieze waarheid is (misschien veroorzaakte Capirossi de crash wel doordat hij ten koste van alles toch wilde proberen Harada in te halen, zonder hierbij kwaadaardige bedoelingen te hebben), maar echt vertrouwen doe ik vriendje Capirex sinds dien niet meer, mede dankzij het interview na die race waarin hij ook niet echt 'onschuldig' op mij overkwam. En de manier waarop hij wereldkampioen in de 125cc werd, met het beruchte 'Spaan mept een Italiaan' incident, maakt het allemaal niet beter. (Iemand daar nog een filmpje van? *D )
Dat hakkefietje had Hans Spaan met Gresini, die hem duidelijk in de weg zat te rijden. Maar daar kon Capirex natuurlijk niets aan doen. Het was overduidelijk dat Capirex de allerjongste 125cc wereldkampioen ooit moest worden en daarbij kreeg hij hulp van z'n landgenoten. Maar tijdens die wedstrijd heeft Capirex zich niet schuldig gemaakt aan 'vuile praktijken'

Neemt niet weg dat ook ik toen erg verontwaardigd was, net als ik dat met het Harada/Capirex incident ook was.
 
Het is niet te hopen dat Rossi ooit op een Duc gaat rijden. Ducati in de motogp is wat Ferrari in de F1 is & Rossi in de motogp is wat Schumacher in de F1 is. Beide heren hebben een compleet team voor zich zelf (en beide heren hebben altijd heel veel geluk). Barrichello rijdt alleen maar in een Ferrari omdat men minstens 2 rijders per team moet hebben. Hetzelfde gebeurt nu met Hayden, die rijdt alleen maar mee omdat er 2 rijders per team moeten uitkomen.
Als Rossi op een Ducati gaat rijden, wordt dit team waarschijnlijk net zo verkloot als Ferrari in de F1 door Schumacher is verkloot. Dit team is zijn charisma dat het voor 1996 had compleet verloren '( .....
 
vergelijking: Ducati en Ferrari: allebei Rood?!

Ducati rijd net weer voor het eerst in de MotoGP, voorlopig bereiken ze daar niet de Status die Ferrari in de F1 heeft... Dus om nou te zeggen dat Ducati te vergelijken is met Ferrari, lijkt mij een beetje overdreven.

Honda lijkt mij meer de Ferrari van de GPs.
 
vergelijking: Ducati en Ferrari: allebei Rood?!

Honda lijkt mij meer de Ferrari van de GPs.

Och m'n lieve jong... Je snapt ook niet waar het om gaat. Bij Ducati (en een tijdje geleden ook Ferrari...) draait het voor een groot deel om uitstraling, om charisma (heeft Honda enige uitstraling????). Laten we hopen dat Ducati dat nooit verliest.
 
vergelijking: Ducati en Ferrari: allebei Rood?!


een reclame op discovery....

Voetbal teams in het rood.. scoren het best (ajax / psv/feyenoord/arsenal/man unit etc.....)
Formule 1. Ferarri --> rood --> staat nummer 1.
Basketball --> bulls altijd op 1 gestaan --> kleur rood

Dus als je een kleur kiest, moet je rood nemen....

Voorspelling. Ducati gaat het heel erg goed doen in de gp klasse :9 ;)


ik zou het heel erg tof vinden als rossi naar ducati gaat... maar ik denk het niet (dit seizoen althans)
 
iets wat al goed is hoef je toch niet te veranderen, toen Biaggi van Aprillia naar Yamaha ging dat was ook geen verbetering...
 
Afgelopen zaterdag had die commentator op het circuit in Assen nog een leuk weetje.
Ivano Beggio wil Rossi graag bij Aprilia hebben, en heeft daar zo'n slordige 10 miljoen Euro voor over. Rossi zal zich nog wel achter het oor krabbelen denk ik.
Rossi & Aprilia is wel de ultieme combinatie. In de 250cc ging dat perfect, evenals de 125cc.
 
Afgelopen zaterdag had die commentator op het circuit in Assen nog een leuk weetje.
Ivano Beggio wil Rossi graag bij Aprilia hebben, en heeft daar zo'n slordige 10 miljoen Euro voor over. Rossi zal zich nog wel achter het oor krabbelen denk ik.
Rossi & Aprilia is wel de ultieme combinatie. In de 250cc ging dat perfect, evenals de 125cc.

Die klojo zei dus: "Ja dames en heren, de baas van Aprilia heeft er 10 miljoen voor over om Rossi op Ducati te laten rijden volgend jaar." En op deze manier zei hij het wel tot 3 keer toe!

:Z
 
Die klojo zei dus: "Ja dames en heren, de baas van Aprilia heeft er 10 miljoen voor over om Rossi op Ducati te laten rijden volgend jaar." En op deze manier zei hij het wel tot 3 keer toe!

:Z

De 2e (of 3e) keer zei hij volgens mij wel ''op een Aprilia''.
Het is in ieder geval een Italiaans merk. ;)
 
Die klojo zei dus: "Ja dames en heren, de baas van Aprilia heeft er 10 miljoen voor over om Rossi op Ducati te laten rijden volgend jaar." En op deze manier zei hij het wel tot 3 keer toe!

:Z
Dat hoorden wij ook ja. We vonden het al een nobele suggestie van die baas van Aprilia om Rossi op een Duc te laten rijden. })
 
Rossi is gewoon goed .. heeft lef en wint daardoor vaak. Ik zou m ook wel es op een "mindere motor" willen zien ja.

Grtzzz
 
Rossi is gewoon goed .. heeft lef en wint daardoor vaak. Ik zou m ook wel es op een "mindere motor" willen zien ja.

Grtzzz

De motor verschillen zijn nihiel geworden het gaat om de "SKILS" van de coureur.
En die van Rossie is GREAT. Zelfs op een mindere motor zou hij het nog goed doen. Misschien geen wereldkampioen maar wel bij de eerste drie.
;)
 
De motor verschillen zijn nihiel geworden het gaat om de "SKILS" van de coureur.
En die van Rossie is GREAT. Zelfs op een mindere motor zou hij het nog goed doen. Misschien geen wereldkampioen maar wel bij de eerste drie.
;)

Dat zie je ook bij Kawa, Hofmann erop en ook bij de eerste 10
Yamaha hetzelfde, baros erop (zonder blessures) en die rijd ook mee voorin, terwijl het echt aan de motor lag volgens max.

Maar Dan Rossi, die kan gewoon perfect BLIJVEN rijden.
Daarbij heeft Rossi dan ook nog een heel laag crash-saldo.

Tis trouwens gelul om het op goed materiaal af te schuiven.
Bij verschillende teams in alle klassen binnen 2 jaar WK winnaar zijn, is meer dan een goede motor.

Oke, vorig jaar was er geen hol aan, maar met meer teams die over competatief materiaal beginnen te beschikken moet The Doctor iig weer rije voor wat ie waard is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan