Rossi open voor tabaksreclame

3 jul 2002
140
0
Assen
op www.racesport.nl een verhaal van Crash dat Max een Fabrieks RCV krijgt :9~
Helaas is hij minder moreel dan ik had gehoopt hij zou nu met cigarettenreclame willen rijden OK hij deed het ook in de 8 Uren van Suzuka maar ik vind hem nu toch minder ruggegraad tonenn dan dat ik had gehoopt
 
Valt me wel tegen van Rossi. Kon het altijd wel waarderen dat hij altijd voet bij stuk hield en tabaksreclame weigerde. Beetje jammer.

Zou wel mooi zijn als Biaggi gelijkwaardig materiaal krijgt. Zijn we iig van dat gezeur af :)
 
Nee Valentino Biaggi :+

Iemand die steeds ruzie heeft met zijn gespleten persoonlijkheid?

:P

Op woensdag 16 juli 2003 22:49 schreef TTeun het volgende:
Valt me wel tegen van Rossi. Kon het altijd wel waarderen dat hij altijd voet bij stuk hield en tabaksreclame weigerde. Beetje jammer.

Zou wel mooi zijn als Biaggi gelijkwaardig materiaal krijgt. Zijn we iig van dat gezeur af :)

:^ Dan heeft Biaggi ook echt niets meer om te zanikken.
Betrap mezelf er steeds vaker op meer fan van Max te zijn als Valentino.
 
Zelfs principes zijn te koop, zo blijkt wel weer.

Feit is dat ik het wel leuk zou vinden, als Biaggi Honda kopman wordt en Rossi bij Ducati gaat rijden. Kan nog leuk worden dan. :}
 
YESSSSSSSSSSSSSSS :)
Tenminste als het waar is O-)
Zou erg mooi zijn als Biaggi eindelijk ook zo'n 2003 fiets krijgt.

Enne Rossi wou dacht ik 8 miljoen hebben (heeft nu geloof ik 6 miljoen per jaar)
en dat vond Honda teveel, dus vandaar natuurlijk dat die onderhandelingen zo stroef gaan.

Rossi naar Ducati zou niet zo gek zijn. Zit ie straks alsnog op de snelste fiets.
 
Ik neem aan dat de titel een vergissing is? Zeg maar wat het wel moet zijn (ik heb een vermoeden ;) ), dan pas ik 'm ff voor je aan. :)
 
Net zo goed dat Honda Rossi onder druk zet door Biaggi een fabrieksfiets te geven, zet Rossi Honda onder druk door te zeggen over te stappen naar Ducati, desnoods met tabaksreclame. ( of die het echt doet blijft afwachten)
 
op www.racesport.nl een verhaal van Crash dat Max een Fabrieks RCV krijgt :9~
Helaas is hij minder moreel dan ik had gehoopt hij zou nu met cigarettenreclame willen rijden OK hij deed het ook in de 8 Uren van Suzuka maar ik vind hem nu toch minder ruggegraad tonenn dan dat ik had gehoopt


Topictitel klopt wel, Biaggi rijdt tenslotte al met Camel reclame

Echter tweede regel zou ipv "hij" "Rossi" moeten staan, en dan nog is het verhaal onduidelijk, klik op de link, dan snap je het.
 
Rossi heeft al gezegd dat hij erg graag voor Ducati zou willen rijden. Maar Ducati heeft op dit moment 2 rijders, Loris en Troy, die beide een 2-jarig contract hebben getekend.

Vandaar dat Rossi ook maar een 1-jarig contract bij Honda wil tekenen. Kan ie in 2005, als dus de contracten van Loris en Troy zijn afgelopen, alsnog voor Ducati tekenen.

Ik vind het trouwens wel goed als Biaggi ook een fabrieksfiets krijgt, alleen zal altijd de vraag blijven in hoeverre de ene fabrieksfiets gelijkwaardig is aan de andere.

En wat die tabaksreclame betreft: Reed Rossi ook al niet de 8 uren van Suzuka op een VTR-SP met Cabin sponsoring?
 
En wat die tabaksreclame betreft: Reed Rossi ook al niet de 8 uren van Suzuka op een VTR-SP met Cabin sponsoring?
idd.
full
 
Eerlijk = eerlijk. Max heeft 'm verdient. Nu krijgen we dus echt een eerlijk vergelijk, al denk ik dat het een illusie is door te denken dat Rossi het hierdoor niet zal redden.

Van die tabaksreclame, jammer dat ie er niet aan vasthoudt, al maakte dit principe zijn mogelijkheden wel erg beperkt. Laat Rossi maar naar Ducati gaan. Tis natuurlijk veel gaver als een relatief klein merk als Ducati een gigant als Honda kan verslaan 8-)
 
Ik vind het trouwens wel goed als Biaggi ook een fabrieksfiets krijgt, alleen zal altijd de vraag blijven in hoeverre de ene fabrieksfiets gelijkwaardig is aan de andere.

Precies! Hayden en Ukawa hebben dan weliswaar een 2003 fiets, maar dat is echt niet dezelfde als die van Rossi.

Biaggi krijgt (als het doorgaat) dan straks hetzelfde materiaal als Ukawa.

Benieuwd mij wel wie de nummer 1 man wordt voor Honda als Rossi inderdaad zou overstappen naar Ducati.
 
Van die tabaksreclame, jammer dat ie er niet aan vasthoudt, al maakte dit principe zijn mogelijkheden wel erg beperkt. Laat Rossi maar naar Ducati gaan. Tis natuurlijk veel gaver als een relatief klein merk als Ducati een gigant als Honda kan verslaan 8-)
:^
 
En wat die tabaksreclame betreft: Reed Rossi ook al niet de 8 uren van Suzuka op een VTR-SP met Cabin sponsoring?

Heel goed opgemerkt |( , staat namelijk al in het verhaal van de topicstarter



Op woensdag 16 juli 2003 22:31 schreef Redacteur racesport. het volgende:
cigarettenreclame willen rijden OK hij deed het ook in de 8 Uren van Suzuka
 
Op donderdag 17 juli 2003 09:09 schreef Kawaroen het volgende:Benieuwd mij wel wie de nummer 1 man wordt voor Honda als Rossi inderdaad zou overstappen naar Ducati.
Misschien geven ze dan Colin Edwards de machine die hij verdient heeft in het WSB nadat ze hem zo schofterig aan de kant hebben geschoven eind vorig seizoen.
 
ik vind Nicky Hayden het nog helemaal niet slecht doen. Je kunt van een rookie ook niet verwachten dat ie meteen wereldkampioen wordt.
Dat is wel zo,maar de meesten mensen hadden hem al veel verder naar voren verwacht en minstens al een podium,teminste zo heeft Honda het aan het begin van het seizoen wel over laten komen in de pers.

Ik persoonlijk denk dat hij nooit geen kampioen zal worden,meer dan af en toe een podium meepakken zit er voor hem denk ik niet in
 
ik vind Nicky Hayden het nog helemaal niet slecht doen. Je kunt van een rookie ook niet verwachten dat ie meteen wereldkampioen wordt.
Waar, maar als je Hayden's prestaties op een 2003 RCV vergelijkt met die van Edwards op een Aprilia....
 
Ik ben blij dat Biaggi nu ook een 2003-fiets krijgt. Dan kan er niemand meer eikelen dat Rossi "natuurlijk wint omdat ie een veeeeeeeel snellere motor heeft", terwijl dat verschil volgens mij echt niet zo enorm groot is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan