Rossi open voor tabaksreclame

Rossi heeft al gezegd dat hij erg graag voor Ducati zou willen rijden. Maar Ducati heeft op dit moment 2 rijders, Loris en Troy, die beide een 2-jarig contract hebben getekend.

Vandaar dat Rossi ook maar een 1-jarig contract bij Honda wil tekenen. Kan ie in 2005, als dus de contracten van Loris en Troy zijn afgelopen, alsnog voor Ducati tekenen.
Echter heeft Honda aangegeven dan niemand tekent voor één jaar, ook meneer Valentino Rossi niet. Het is twee of meer. Daarbij komt ook de factor 'geld' om de hoek kijken. Natuurlijk wil Ducati Rossi graag hebben, maar die 10 miljoen die hij nu krijgt bij Honda, kunnen ze bij Ducati bij lange na niet betalen.
 
Inderdaad! Nu krijgt die Hayden er één en wat doet ie er mee? :? :(

Hayden rijdt echt niet slecht, hij rijdt alleen nog niet vooraan mee. Volgens mij kan dat binnenkort of volgend seizoen wel eens anders zijn....

Edit: zie net dat dit een post van 17 juli was waar ik op reply-de.........

Met ruim 30 graden achter een pc is voor mij ook te veel... :P
 
Laatst bewerkt:
Echter heeft Honda aangegeven dan niemand tekent voor één jaar, ook meneer Valentino Rossi niet. Het is twee of meer. Daarbij komt ook de factor 'geld' om de hoek kijken. Natuurlijk wil Ducati Rossi graag hebben, maar die 10 miljoen die hij nu krijgt bij Honda, kunnen ze bij Ducati bij lange na niet betalen.

Denk je dat Honda Rossi zal laten gaan? De Ducati is over het hele seizoen nog niet goed genoeg om de titel te pakken ook niet met Rossi erop.

Maar een Gele Nastro Azzurro Ducati zou wel mooi zijn. :)
 
:^ Dan heeft Biaggi ook echt niets meer om te zanikken.
Betrap mezelf er steeds vaker op meer fan van Max te zijn als Valentino.

..Net zoals je je erop betrapt vaker zittend te plassen?

..Of af te geven op "dat jonge gespuis van tegenwoordig"?
 
Dat kunnen ze wel, maar dat willen ze niet.
(en terrecht)
Misschien wel, maar feit is dat het ongelofelijk op hun begroting zou drukken. Er werd als reactie nl. een 'Honda is groot, wij zijn klein"-verhaal gegeven.
Denk je dat Honda Rossi zal laten gaan? De Ducati is over het hele seizoen nog niet goed genoeg om de titel te pakken ook niet met Rossi erop.
Hoezo "laten gaan"? Als zijn contract afloopt, heeft Honda weinig te zeggen. Of bedoel je dat Honda Rossi zo lang mogelijk zal proberen te houden? In dat geval denk ik dat Honda hem idd niet zal contracteren. Voor één jaar is gewoon te weinig, ook met het oog op planning van bepaalde zaken. Lijkt me ook niet prettig als je rijder al aangegeven hebt dat je maar effe een intrimleverancier bent. Ik zou hem in een dergelijke situatie iig dumpen. Wereldkampioen kunnen ze ook met een ander worden. Zeker als je deze met de beste motor uitrust.
Dan over Kiyonari. Zoals andere aangaven, denk ik niet dat je met een klanten-RCV niet achteraan hoort te rijden. Daarom vroeg ik me dus af of er geen ervaren jongen uit de GP's beschikbaar was (desnoods vragen of Harada zijn helm weer uit de kast haalt :9 ). Nu zal de vergelijking tussen zijn machine en die van Biaggi niet helemaal opgaan, maar dan nog. En zo'n supersport600 kampioen geen garantie voor een goede motogp rijder. Ik ben benieuwd hoe hij het in Japan zal doen, dat is immers een bekend circuit voor hem.
 
Ik denk dat de positie van Rossi verslechtert als ie niet gauw met een paar geniale races komt. Gibernau wint races en Biaggi is zeker in staat het tempo te volgen als ie een volle fabrieks motor heeft. En als Rossi serieus naar Ducati wil zal Marlboro of eventueel Nastro Azzuro wel met een zak geld aan komen zetten.
 
Zelfs principes zijn te koop, zo blijkt wel weer.

Feit is dat ik het wel leuk zou vinden, als Biaggi Honda kopman wordt en Rossi bij Ducati gaat rijden. Kan nog leuk worden dan. :}

denk dat rossi nog wel eens heel veel kan winnen op de duc
en denk ook dat biagi en rossi bijde op een fabrieks honda heel leuk kan zijn denk dat rossi het dan wel eens heel erg moeilijk kan krijgen

roy
 
ik dacht dat biaggi de zogenaamde exper was op het circuit van brno :Z .
ik heb hem verder niet gezien, had het moeilijk met nicky hayden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan