Rossi oppermachtig op Donnington :)

Fommie

Rookie
9 jul 2001
6
0
Gezien? Het is soms een irritant jong maar sjonge wat kan die gozer rijden zeg, vanaf de elfde plek naar voren als een schot hagel. Schitterende wedstrijd en Biaggi was niet blij :j
 
Erg jammer. Zie liever Biaggi winnen, blijft het tenminste spannend in het kampioenschap... Had ook niet veel gescheeld of Rossi had er in het laatste rondje nog naast gelegen.
 
Gezien? Het is soms een irritant jong

Wat is er irritant aan ?

In interviews enzow geeft die altijd antwoord op de vragen. En als je hem ziet, dan ziet die er ook niet uit als zo'n opschepper van 'look at me, look at me'. En arrogant is die al helemaal niet.
 
de populariteit van rossie heeft hij te danken aan de vele anti-biaggi supporters...

juist biaggi schijnt een kwal te zijn, maar hee, ging het niet over motorracen? :+

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-07-10 13:33 ]
 
Ik vond het een geweldige race! Die Rossi is echt een mega-talent zeg...

Niet zo spannend voor het kampioenschap, maar wel altijd gaaf als hij wint, altijd rare dingen in de uitlooprondes, hehe!
 
Rossi heeft gewoon de mazzel dat ie een top motor heeft.
Als Mad Max vanaf dat ie 500 ging rijden op de honda door had kunnen gaan met Honda had ie al 3 keer wereld kampioen geweest.
 
Biaggi RULEZ :} en HAGA HELEMAAL :}

HAGA kan ALLES met een motor en MEER :} :} :}

Kheb het ook niet zo op Rossi, maar dat had ik ook met Doohan en Foggy.. Die mannen winnen te veel... ( of zoiets.) Nu Foggy en Doohan gestopt zijn heb ik wel respect voor alles wat ze gewonnen hebben, maar tijdens de races was ik altijd voor anderen... Kevin Schwantz was ook zo'n geweldenaar... Flikkerde er ook regelmatig af, maar als ie won :} :}
 
Juist! eindelijk iemand die er net zo denkt als ik! (Helldesker that is)
Coureurs die te vaak winnen zijn erg irritant! Ze zijn dan wel de beste o.k. maar voor het race gebeuren zijn mensen als bijv. Haga en Mc Coy veel iteresanter!
Niet dat ik een hekel heb aan bijv. een Rossi, Doohan of Fogarty maar wel aan Rossi, Doohan en Fogarty fans! :j (o.k. nu overdrijf ik misschien een beetje) :)
 
Rossi heeft gewoon de mazzel dat ie een top motor heeft.
Als Mad Max vanaf dat ie 500 ging rijden op de honda door had kunnen gaan met Honda had ie al 3 keer wereld kampioen geweest.
Rossi heeft die topmotor niet voor niks gekregen. Van 11 naar 1 doe je niet zomaar.
 
Kan me niet voorstellen dat je ,puur op het feit dat iemand veel wint, kan zeggen of zo'n persoon irritant is of niet. Rossi komt op mij over als een talentvolle doch verlegen mannetje ! Ik las in een artikel dat hij nog steeds hetzelfde vriendenclubje heeft vanaf vroeger en dat dat speciale pak wat hij twee wedstrijden geleden aan had (wit/blauw) eigenlijk een deal was die hij met dat clubje had. Ook zijn bijnaam the doctor komt uit die verleden.

Ennnnnuuuuh......... Ja ik ben een Rossi fan (en van Haga/Mcwilliams en Corser)

Rossi Rules :}

C.U.


:j
 
Tsja Rossi is erg goed, en wint daarom veel en als je dan geen fan van hem bent vind je dat erg irritant.(Rossi zelf opzich niet dus)en het is ook erg irritant dat overal waar je komt en mensen er achter komen dat je motorportfan bent ze metteen over Rossi beginnen te zuren! Soms lijkt het wel dat ik de enige ben die geen fan van die gast is.
Ik heb dus geen hekel aan Rossi maar aan al dat gezuur er om heen.
 
Ik vind Rossi wel een koele gast eigenlijk, met zijn geweldige streken en wheelies en burnouts bij een overwinning. Bij hem merk je ook echt dat hij compleet door het dak gaat van blijdschap bij een overwinning. :)
 
He Turbo,
snap het wel hoor het is inderdaad irritant als het altijd dezelfde is die wint. Hou zelf ook van spanning in een wedstrijd (zoals in donnington }) toen rossi van 11 op 1 kwam :} )

C.U.


:j
 
In Donington was de spanning snel voorbij toen Rossi eenmaal op kop reed.
Biaggi & Co hadden geen antwoord op het superieure optreden van Rossi.
Op de Sachsenring was het qua spanning niet veel beter, maar dat Rossi niet won maakte een hoop goed.
Ik kijk met verlangen uit naar Brno dat baantje ligt Max Biaggi erg goed, maar Rossi is na zijn slechte optreden in duitsland natuurlijk extra gemotiveerd om Biaggi juist daar te verslaan.
Dat kan wel eens een mooie race gaan worden! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan