rossi stripboek

dr-rossi

Die hard MF'er
25 okt 2005
362
0
ommen
Er is een Valentino Rossi stripboek gemaakt en ik wil die graag lezen/hebben. Weet iemand waar ik dat ding kan bestellen?
 
Er is een Valentino Rossi stripboek gemaakt en ik wil die graag lezen/hebben. Weet iemand waar ik dat ding kan bestellen?
ja :] hij is maar in italie te verkrijgen, ja kan hem ook bestellen via ebay. ik heb ook als eens rondgeneust op het internet waar ik dat boek kan verkrijgen. maar hier in de winkels zal je ze zeker niet zien liggen. :Y als ik iets vind over het stripboek zal ik je iets laten weten. ik ben van belgie en ik zou ook graag dat boek lezen en hebben. dus ik hoop dat het zo vlug mogelijk tevoorschijn komt in belgie enin nederland. 8-) :} :) :W
 
ja :] hij is maar in italie te verkrijgen, ja kan hem ook bestellen via ebay. ik heb ook als eens rondgeneust op het internet waar ik dat boek kan verkrijgen. maar hier in de winkels zal je ze zeker niet zien liggen. :Y als ik iets vind over het stripboek zal ik je iets laten weten. ik ben van belgie en ik zou ook graag dat boek lezen en hebben. dus ik hoop dat het zo vlug mogelijk tevoorschijn komt in belgie enin nederland. 8-) :} :) :W
Ik ga binnenkort naar Italie dus ik ga eens kijken of ik er een kan kopen.
 
ja ik denk dat het op ebay is ja je typt in boeken en dan valentio rossi je hebt 2 soorten van stripboeken *D


Op Ebay vind je alleen de autobiografie "What if I had never tried it". :? Da's geen stripboek.

Valentino Rossi B46K lijkt er meer op. Kost wel een kleine 70 euro.

161721991.jpg
 
Wij vertrekken morgen naar Italië.

Als ik hem tegen kom wil ik meenemen voor je als jij beloofd te betalen :+

Is ie er alleen in Italiaans of is er ook een Engelse editie?
 
neej laat maar hoeft niet ik heb dit boek nog niet nodig als ik naar engeland ga ga ik eens kijken dat het daar in de winkels ligt *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan