Rossi versus Bayliss

Op een WSBK: wie is de winnaar?

  • Bayliss

    Stemmen: 53 42,4%
  • Rossi

    Stemmen: 72 57,6%

  • Totaal aantal stemmers
    125
Spreek ff lekker voor jezelf dan met simpele zielen!... B| ...

Je spreekt de feiten niet tegen?...waarom ga je dan juist tegen de mensen in die de feiten hier neerzetten? :? ...
Je hoeft hier ook geen vrienden te maken?...wat kom je hier doen dan?...vooral als je het zo fijn had op het MMF???... :?

Omdat 'ze' (er zijn maar 3 zeikers) behalve het neerzetten van feiten er een sausje van adoratie overheen gooien. Er is in mijn ogen niets tegen bewondering van iemands rijkwaliteiten, maar doe dan niet alsof de andere coureurs niets voorstellen. Er zijn in het verleden betere coureurs geweest en er zijn nu ook weer beter in opkomst. En of je hier nu al je hele leven woont op dit forum of net nieuw bent moet helemaal niets uitmaken over wie er meer te vertellen heeft, of hebben deze mensen aandelen in MF?

Voor de rest LMBR ;)
 
Omdat 'ze' (er zijn maar 3 zeikers) behalve het neerzetten van feiten er een sausje van adoratie overheen gooien.

Dus als je met feiten komt ben je gelijk een zeikerd :?

Kom eens op met je voorbeelden dan, iemand beschuldigen kunnen we allemaal wel........
En je blijft maar geen antwoord geven op de vragen die ik je gesteld hebt.

Ik wacht in spanning af :')
 
Laatst bewerkt:
En waarom gaat het treffen niet meer door dan??? :? '( ...

Omdat yamaha natuurlijk niet het risico gaat lopen, dat Rossi in het begin van het seizoen in een superbike race een heftig gevecht aangaat met Bayliss en daarbij mischien ten val komt. En dan races moet laten schieten in de koningsklasse, omdat ie wat gebroken heeft.
Er is toch nooit sprake geweest dat het zou gaan gebeuren, wel een aantal ideeen....
 
Laatst bewerkt:
Er is toch nooit sprake geweest dat het zou gaan gebeuren, wel een aantal ideeen....
Inderdaad, is gewoon iets dat opgeblazen is door journalisten die buiten het seizoen om nu eenmaal niet zo veel te scrhijven hebben..

En dan nog, waarom zou Rossi 't doen? Hij heeft al moeite genoeg om Stoner te verslaan en gaat zich echt niet concentreren op een gevecht tegen Bayliss, waarvan de hele wereld toch al weet dat Rossi de betere is..
 
Nou ik denk dat het Rossi het alleen al vanwege de show en de eer zou doen. En omdat superbike hem ontzettend aantrekt... Ik denk gewoon dat Yamaha het tegen zal houden...
 
Wat dachten de heren hiervan,eerder gepost op 04-01

Fiat Yamaha teambaas Davide Brivio zegt dat Yamaha alles in het werk stelt om de wens van Valentino Rossi, om in het WK Superbike tegen Troy Bayliss te racen, uit te laten komen.
Klik hier voor vorige pagina. (Foto(24766, Yamaha probeert Rossi's wens uit te laten komen)
De achtvoudig wereldkampioen wil het graag eens in het WK Superbike tegen drievoudig wereldkampioen Troy Bayliss opnemen. Voor deze confrontatie zou zelfs al een race geprikt zijn, namelijk de tweede WK Superbike race van 2009 op het circuit van Qatar.

Teambaas Davide Brivio was meteen al enthousiast over het plan maar hield de boot nog een beetje af. Tegen het Italiaanse Tuttosport liet Brivio weten dat Yamaha probeert om aan Rossi's wens tegemoet te komen.

"Het is niet makkelijk maar de raceafdeling doet zijn uiterste best om twee R1 machines voor Rossi te prepareren," aldus Brivio. "Het probleem is dat het een compleet nieuwe motor is waardoor alles een stuk moeilijker is. We zullen af moeten wachten of het inderdaad mogelijk is om Rossi's wens uit te laten komen."

Bayliss had eerder al laten weten wel te porren te zijn voor het idee maar dat hij daarvoor wel een smak geld nodig had. De hele wereld zit weliswaar in een financiële crisis maar voor het WK Superbike zou het een mooie PR stunt zijn dus wellicht dat InFront een duit in het zakje kan doen.
BRON: Racesport.nl *D
 
Omdat yamaha natuurlijk niet het risico gaat lopen, dat Rossi in het begin van het seizoen in een superbike race een heftig gevecht aangaat met Bayliss en daarbij mischien ten val komt. En dan races moet laten schieten in de koningsklasse, omdat ie wat gebroken heeft.
Er is toch nooit sprake geweest dat het zou gaan gebeuren, wel een aantal ideeen....


Hehe, eindelijk iemand die t snapt!
 
Hehe, eindelijk iemand die t snapt!

Inderdaad ..... ik vrees dat die hele wedstrijd een opgeblazen uitlating van de heren is. Jounalisten hebben waarschijnlijk de juiste vragen aan de heren en aan de teams gesteld en er conclusies uit getrokken ...... je weet wel van die what if? - vragen.
Maar we zijn er de testloze periode mooi mee doorgekomen.

Het zal wel wishfull thinking blijven gok ik ............. maar ik had het ook graag willen beleven. Organiseer maar een keer een soort race of champions maar dan voor motorrijders uit alle disciplines op verschillende soorten motoren :Y :Y :Y
Kunnen verrassende winnaars uitkomen .....zie de winnaars in de autoklassen.
 
Laatst bewerkt:
Iig grote zonde had volgens mij een hele gave wedstrijd kunnen worden!...Als het ooit zover is zit ik zeker aan de buis gekluisterd!...
 
Hehe, eindelijk iemand die t snapt!

Ja hoor,en als Rossi in de eerste GP valt en wat breekt...... :z
Kunnen ze beter meteen stoppen,mag hij wel fietsen/autorijden(wat dacht je van rally)/vliegen enz.enz.van Yamaha?
Kom op het zijn geen mietjes gewoon racen :]
 
Ja hoor,en als Rossi in de eerste GP valt en wat breekt...... :z
Kunnen ze beter meteen stoppen,mag hij wel fietsen/autorijden(wat dacht je van rally)/vliegen enz.enz.van Yamaha?
Kom op het zijn geen mietjes gewoon racen :]

Dan is hij in strijd voor zijn kampioenschapwaar hij voor betaald word, anders is ie voor zijn pleziertje risico's aan het nemen...
 
Laatst bewerkt:
Dan is hij in strijd voor zijn kampioenschapwaar hij voor betaald word, anders is ie voor zijn pleziertje risico's aan het nemen...

Dat doet ie nu toch ook al met rally rijden en zo nu en dan zo'n F1 bak uitwonen?
maar goed,met een auto kun je niet onderuit gaan dus je zult wel gelijk hebben.
Helaas '(
 
Ja hoor,en als Rossi in de eerste GP valt en wat breekt...... :z
Kunnen ze beter meteen stoppen,mag hij wel fietsen/autorijden(wat dacht je van rally)/vliegen enz.enz.van Yamaha?
Kom op het zijn geen mietjes gewoon racen :]
Eventueel vallen is een groot risico en waarschijnlijk slechts één van véle haken en ogen. Het regelen van een WSBK fiets voor zowel Rossi als Bayliss zal ook wel een flinke duit kosten, terwijl er nauwelijks winst aan vasthangt... Die extra MotoGP kijkers die ze dan één race hebben, ik betwijfel of bedrijven daar heel veel geld in zouden willen pompen.
 
Helaas, de definitieve kogel is door de kerk bij Yamaha volgens Racesport.nl. Yamaha is niet in staat om een Rossi-waardige fiets in elkaar te zetten voor de wedstrijd van Qatar op 1 maart, en dus belandt het hele idee voor sowieso een jaar in de ijskast.

Hieruit kan eigenlijk opgemaakt worden dat de plannen helemaal geen doorgang meer zullen vinden, want ik betwijfel of Bayliss na 1,5 jaar ''out of running'' nog steeds voldoende in vorm zal zijn om het tot een eerlijke strijd met Rossi te laten komen.

Helaas helaas helaas, maar dat konden we stiekem al wel verwachten natuurlijk.
 
Helaas, de definitieve kogel is door de kerk bij Yamaha volgens Racesport.nl. Yamaha is niet in staat om een Rossi-waardige fiets in elkaar te zetten voor de wedstrijd van Qatar op 1 maart, en dus belandt het hele idee voor sowieso een jaar in de ijskast.

Hieruit kan eigenlijk opgemaakt worden dat de plannen helemaal geen doorgang meer zullen vinden, want ik betwijfel of Bayliss na 1,5 jaar ''out of running'' nog steeds voldoende in vorm zal zijn om het tot een eerlijke strijd met Rossi te laten komen.

Helaas helaas helaas, maar dat konden we stiekem al wel verwachten natuurlijk.
Hier de link voor de liefhebbers ;)
Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland
 
Terug
Bovenaan Onderaan