Rossi witte replica

280 km/h R-6

Die hard MF'er
19 jan 2004
761
2
LIEREN
Heeft iemand een foto of een adres van rorri's wit groen rode replica?
Dit was een eerbetoon aan zijn ouwe heer volgens mij
 
Deze helm bedoel je?

p1010187-468.jpg

XR2LIM%7E3.jpg
XR2LIM%7E1.jpg


Even "Rossi father replica helmet" intypen in Google en er komt een hoop info.
 
Ik was zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoe die helm eruit zag ;)

Hij staat overigens nog steeds op de AGV site onder XR-2 MotoGP
 
Wel vet vindt je niet?
Keb nu net zo iets van Arai beetje cadalora achtig.
Maar dit is echt een super helmpie heb uhm zien liggen bij van wijk met een ziver iridium vizier g~
 
ow wat wordt ik hier hebberig van
Ikmweet alleen niet of ie ook lekker zit.
Heb nu een Arie helm dus ja?
 
Ik draag ook Arai (NR3), maar in AGV past m'n dikke kop voor geen meter. Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar mij past alleen Arai goed :( Als je er veel geld voor over hebt kun je natuurlijk ook een witte Arai kopen en hem in deze kleuren laten beschilderen. Er zijn wel wat topics over te vinden op het MF.
 
idd de mijne is de kleinste ook niet.
Een hjc zit op zich goed allleen zit ik met de nase tegen het glas.
 
EdwinO je moet toch eens een SHoei gaan passen ;)

Ja laatst voor de zoveelste keer weer eens de XR1000 op m'n kop gehad. Mooie helm en veel leuker geprijst dan de Arai's, maar hij drukt minder op m'n wangen. Ik ben bang dat ik dan bij hoge snelheden ook met m'n neus tegen m'n vizier aan zit. Wat ik wel vreemd vind is zowel de Arai RX7 en Quantum als de Signet me perfect passen, terwijl op de US site staat:
he Astral introduces Arai's new "Intermediate Oval" shell shape. It bridges the fit gap between the Round Oval shape of the RX-7 and Quantum series, and the Long Oval shape of the Signet GT, Tracker GT and Renegade

Misschien heb ik een vreemd model hoofd maar het verschil tussen Round-oval en Long-oval merk ik dus niet...
 
Ja laatst voor de zoveelste keer weer eens de XR1000 op m'n kop gehad. Mooie helm en veel leuker geprijst dan de Arai's, maar hij drukt minder op m'n wangen. Ik ben bang dat ik dan bij hoge snelheden ook met m'n neus tegen m'n vizier aan zit. Wat ik wel vreemd vind is zowel de Arai RX7 en Quantum als de Signet me perfect passen, terwijl op de US site staat:Misschien heb ik een vreemd model hoofd maar het verschil tussen Round-oval en Long-oval merk ik dus niet...

Je hebt waarschijnlijk net als ik veel hersens.
En dan zit een Arai altijd goed.
Die Shoei's zijn ook goed als je die op hebt is het net een crosshelm zoveel ruimte vor je kin.
Kijk eens op http://www.termaatmotoren.nl/index2.html
Quantum voor 375,- e
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan