Rossi

Zolang het asfalt blijft liggen zoals het nu ligt vind ik het best. Mogen ze van mij best een grindbakje ietwat vergroten (als ze het dan wel met mate doen. Beetje zonde als het publiek straks sterrenkijkers nodig heeft om de actie te kunnen zien.)
 
Dat ie toch opflikkert die achtelijke gladiool, moet zich ook overal tegenaan bemoeien... :r
 
Hoe oud zijn jullie nou allemaal? :?

Sommige van de reacties hier blijken hier niet te getuigen van logisch nadenken? Wie van jullie rijdt er hier met 220+pk op Assen? Wie? Oh het is stil...? Inderdaad. Ik vind het een zeer goede zaak om zoveel mogelijk circuits te voorzien van de nodige veiligheid, althans zoveel mogelijk risico's uit te sluiten. Voorkomen is beter dan genezen.. Moeten we nog een keer een ongeluk meemaken als Kato? Zeggen jullie het maar....
 
das waar,,,
maar in die bocht gebeuren haast nooit ernstige ongelukken.
antwoord, ik ben 3 en vanaf mijn 5e ga ik al naar het tt circuit assen en altijd naar die bocht.
en je weet dat aan het motorracen risico's zitten en als je die neemt moet je ook niet gaan zeuren over dat het niet veilig is hallo ik wil ook geen sterrenkijker nodig zijn om die bocht te zien.
en het zijn ook geluidswallen wij willen het circuit graag houden alleen die boeren baggelhuizegers die zeuren ook vak net zo als die coureurs.
 
KLOPT!

Iedereen zit toch ook te zeiken als er een vangrail ligt in een bocht bij jou in de buurt!
Dan ben je toch ook blij als hij weggaat! Voor je eigen veiligheid, en natuurlijk het belangrijkst voor je motor! :] o-)
 
rossi mag van mij alles...hij heeft wederom vandaag weer laten zien dat ie de beste is! :)

rossi for president.. :)
 
Dus over 5 jaar liggen er overal meters dikke luchtkussens naast de baan en rijden de motoren over een rails, voor het geval ze te hard door de bocht willen!
Ze moeten s ophouden met zeuren, zometeen zitten wij 50 meter van de baan af omdat de stoeren mannen op de snelle motoren een stel mietjes worden!
Als ik zonodig elke zondag van de brug wil springen met een rugzak om, ga ik toch ook niet zeuren om een vangnet onder de brug want stel dat mijn parachute het niet doet! Daar kies je zelf voor, als ze het te gevaarlijk vinden moeten ze stoppen en anders stoppen met zeuren.
Veiligheid voor alles, maar niet op deze manier.
Beetje overdreven reactie vindt je ook niet? Als jij zelf van een brug af wil springen moet je dat zelf weten, al gebruik je zelfs geen parachute. Maar als jij van je baas over een koort op 100 meter hoogte moet lopen zonder vangnet, dan zeg je ook "je bekijkt het maar"

Op donderdag 04 september 2003 22:39 schreef Jurgenfan het volgende:Toch raar dat er NOOOIT iemand klaagt over de GP, zelfs Teuchert na zijn crash niet. Rossi vond het altijd de mooiste bocht van alle circuits, en nu ineens is ie niet veilig. Op wat schuivertjes na gebeurd daar nooit iets! Zelfs de Meeuwenmeer heb ik een zwaarder ongeluk zien gebeuren vorig jaar dan tijdens alle overige ONK wedstrijden!! De MotoGp gaat harder, maar niet zo hard dat er een levensgevaarlijke situatie ontstaat......of zal het toch allemaal iets te make hebben met .......autosport.......Assen???
Het gaat ook niet om de bocht, maar dat de uitloopzone veel te klein is. En daar hebben ze absoluut gelijk in. Moeten we dan niets doen en maar wachten tot er een dodelijk slachtoffer te betreuren is?
Om vervolgens dan met z'n allen zwaar verontwaardigd tekeer te gaan omdat er nooit geen maatregelen zijn getroffen, net als met Kato op Suzuka dit jaar?
I think not!!
 
H'm ik heb nog nooit iemand horen klagen over de GT.
De vernieuwde veenslang daarintegen wel.
Ik vind de GT juist een van de mooiste stukken(en dat terwijl ik daar al eens op m'n bek ben gegaan.)
Maarja er is idd. weinig uitloop, toch gebeuren daar nooit ernstige ongelukken. (afkloppen)
zeker die megaklapper in de supersport 2002 even vergeten??
 
ik hoorde zondag tijdens de superbikes
dat het de bedoeling is dat daar een tribune komt die omhoog gaat op pallen of zo iets.
maar hoe of wat ze dat gaan doen heb ik geen idee van
 
De tribune wordt gebouwd op een vier meter hoge brug over de Geert Timmerbocht heen. Dat maakte voorzitter Vaessen van het TT-circuit zondag bekend na afloop van de Superbike. Coureurs vinden de Timmerbocht gevaarlijk en drongen al eerder aan op een oplossing. Die is nu gevonden in de vorm van een verhoogde tribune, die 2,4 miljoen euro kost.

RACESPORT.NL
 
De tribune wordt gebouwd op een vier meter hoge brug over de Geert Timmerbocht heen. Dat maakte voorzitter Vaessen van het TT-circuit zondag bekend na afloop van de Superbike. Coureurs vinden de Timmerbocht gevaarlijk en drongen al eerder aan op een oplossing. Die is nu gevonden in de vorm van een verhoogde tribune, die 2,4 miljoen euro kost.

RACESPORT.NL

Nee joh. Niet over de Geet Timmer bocht heen, maar gewoon op dezelfde plaats als die nu staat maar dan met een ruimte eronder.
 
jullie zijn op een paar na vergeten wat er vorig jaar gebeurde in de ss 600
kun je wel zeggen er lag olie maar ook daar moet je rekening mee houden
en de gt bocht blijft zoals die is,en voor het publiek komt er een nieuwe mooiere tribune waar de mensen hoger komen te zitten en zo beter overzicht hebben
OP ONZE GT BOCHT
dus wat lopen jullie toch te zeiken (die bikkels van vroeger gingen ook lang zo hard niet) dus een beetje dom lullen toch.


DIE GASTEN DIE NOU ZO DOM LULLEN ZIJN ZEKER NIET IN ASSEN GEWEEAT WANT DAAR WERD HET HEEL FIJN UITGELEGT EN NIET ROSSI DIE HET WOU MAAR DE RIJDERS IN HET ALGEMEEN DIE ZIJN ONGEVAL VAN KATOH NOG NIET VERGETEN ,SOMMIGEN HIER AL WEL
 
dit heb ik van racesport.nl
en ook heb ik gehoord tijdens de superbikes dat dit het plan was
 
Kijk dit nieuwe plan is gewoon beter want als je de Gt bocht veranderd krijg je net zulk gezeur als met de Veenslang die was ook te snel en nu opeens weer te gevaarlijk.
CONCLUSIE: dit is de beste oplossing :+
 
Goed dat ze de uitloop/grintbak wat ruimer maken,voor zover ik begrepen heb is dit de bedoeling!
Het kan alleen maar ten bate van alle circuitadicts zijn,ik zal in elk geval met een wat veiliger gevoel uit de Ramshoek komen!
Positiv thinking!!!!!
 
Hebben jullie het al gehoord die PIIIIIIIIEEEEEEp Rossi wil Assen verbouwen (de GT bocht) en hij heeft t recht omdat hij wereldkampioen is wat vinden jullie???

wie ben jij om te zeggen dat ie dat recht niet heeft?
omdat het jouw circuit is?

Rossi heeft meer recht om dat te vinden dan iemand anders (nou ja, netzoveel als zn collega's)
meer zelfs dan de baanleiding van Assen zelf. Als zij het niet veilig vinden dan zal het wel zo zijn... (het zijn geen watjes..)
 
jullie zijn op een paar na vergeten wat er vorig jaar gebeurde in de ss 600
kun je wel zeggen er lag olie maar ook daar moet je rekening mee houden
en de gt bocht blijft zoals die is,en voor het publiek komt er een nieuwe mooiere tribune waar de mensen hoger komen te zitten en zo beter overzicht hebben
OP ONZE GT BOCHT
dus wat lopen jullie toch te zeiken (die bikkels van vroeger gingen ook lang zo hard niet) dus een beetje dom lullen toch.


DIE GASTEN DIE NOU ZO DOM LULLEN ZIJN ZEKER NIET IN ASSEN GEWEEAT WANT DAAR WERD HET HEEL FIJN UITGELEGT EN NIET ROSSI DIE HET WOU MAAR DE RIJDERS IN HET ALGEMEEN DIE ZIJN ONGEVAL VAN KATOH NOG NIET VERGETEN ,SOMMIGEN HIER AL WEL
Caps-Lock blijven hangen? :Z Moet je toch eens naar laten kijken... Is bij het invullen van je nickname ook al eens gebeurd zo te zien...

Op dinsdag 09 september 2003 18:24 schreef GRande Roberto het volgende:
Dus volgens jou mag ik hier in dit forum NIET mn mening uiten!!!!! :(
Jawel hoor, maar net zo goed als jij je mening mag uiten, mag Aniki het er niet mee eens zijn. ;) Bovendien bepaalt Aniki niet wat er hier wel en niet geuit mag worden... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan