^%&&@!# ROT EUROSPORT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revenant

Die hard MF'er
14 feb 2004
645
0
Deventer
Arg voor de zoveelste keer weer eens lopen ergeren aan de debiele redactie van eurosport.
Net het motor rijden onderbroken om de herhaling van de TT te zien (aangezien op de strubben de videowall niet echt te zien was) Hebben ze het uit de programering geflikkerd!! :(

Weet iemand wanneer het nu nog wel wordt uitgezonden? Of heeft iemand een link naar een torrent of zoiets?
 
ik zit ook al te #$$%^%&*^hier :(

Klte beachvolley hoef ik echt niet te zien.

Eerste deel SBK 1ste manche ook niet uitgezonden omdat die wasbordjes in het zand aan het rennen waren :(

Om 16.30 RTL motorsport misschien :P
 
Was vrijdag ook met de kwalificatie. De programmering wordt geregeld vanuit Parijs waar de regie zit :( Ik had vrijdag al een mailtje gestuurd om mijn ongenoegen te spuwen.

infoholland@eurosport.com

Dit is het email adres })

Blijkbaar is tennis belangerijker dan het grootste motorsport evenement van NL :(
 
tja maar dat helpt niets om hem nu nog te zien. Zag dat volgens de planning :X morgen om 0900 nog een keer komt. erg leuk als je op het werk zit en niet kunt kijken.

Niemand die het heeft opgenomen en op internet kan plaatsen? :?
 
Geloeiende, zit je RTL motorsport te kijken, is het ergens noodweer en flikkert ie de zender er steeds uit.

Gaat lekker zo '(

Gelukkig hebben we de comp nog :+
 
Om half4 was de 2e manche van de SBK hoor op eurosport..
Corser er weer af en Toseland maakte een lullige fout op de 2e plek.
Bij Ten Kate zullen ze wel gebaald hebben... :(
 
Beachvolleybal is hardstikke leuk! :) :Y

(Ik doe ht zelf ook :P ) })
Bij ons in het dorp doen ze het elk jaar in het centrum,flikkeren een 30kub zand neer,toen ik mijn winkel en woonhuis daar nog had zat alles onder het zand,en de ramen beschadigd,allemaal krassen door dat zand,afkomstig van de vele ballen tegen de ramen :( ,en dat terwijl er 3km verderop een gigantisch strand ligt :r
 
Tja het heet nou eenmaal eurosport en geen motorsport... de beachvolleyballende chickies zullen ook wel lopen vloeken als er motoren over het beeld schieten in plaats van zandkorrels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan