Rotax

Funduro

Rookie
14 apr 2008
9
0
Ingeburgerd
De oude F 650 1997 gaat worden vervangen door de 800 GS. De eenpitter Rotax is onverwoestbaar gebleken met 115000 gelopen. Ze maken niet voor niets vliegtuigmotoren. De witte eenpitter blijft in huis voor zoonlief na een 25KW bedaarbeurtje.

Vraagje, weet iemand of dit blok van de 800 GS geheel zelf ontwikkeld is door BMW of heeft Rotax hier ook een rol in gespeeld qua ontwerp en/of bouw.

Trouwens, ben nieuw hier. Leuk forum!
 
De nieuwe 800 is ook mede ontwikkeld door Rotax. :Y

Ik heb van t weekend ook op de nieuwe '650' (ook een 800) gereden en heb momenteel ook de funduro. Beide goede fietsen, al voel je 15 jaar ontwikkeling wel. :)
 
Welkom dan maar, nieuweling


full







gobert1giffg0.gif
 
De nieuwe 800 is ook mede ontwikkeld door Rotax. :Y

Ik heb van t weekend ook op de nieuwe '650' (ook een 800) gereden en heb momenteel ook de funduro. Beide goede fietsen, al voel je 15 jaar ontwikkeling wel. :)

Weet niet wat je ervaring was maar de 800 zit een stuk hoger (plezieriger) dan de 650 en vond ik het een wat volwassener motor. De 650 GS stuurt wel als het bekende mes in de botox maar is wat onrustiger bij harde wind en op de snelweg. Waar je eigenlijk ook niets te zoeken hebt met dit soort fietsen. lekker binnendoor:)
 
Weet niet wat je ervaring was maar de 800 zit een stuk hoger (plezieriger) dan de 650 en vond ik het een wat volwassener motor. De 650 GS stuurt wel als het bekende mes in de botox maar is wat onrustiger bij harde wind en op de snelweg. Waar je eigenlijk ook niets te zoeken hebt met dit soort fietsen. lekker binnendoor:)

Op t GS event gereden?

Ik vond de 650GS twin ook erg lekker rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan