Rotterdam en een zeker bepaald kaal persoon..

Iedereen loopt wel te klagen over Pim maar hij heeft al meerals 30% van de stemmen in Rotterdam heb ik gehoord.
Hypocriet gedoe allemaal.
tja... rotjeknorrers....... dom volk.... hebben we in amsterdam weinig last van...

het gaat te goed in nederland, we hebben geen echte problemen, en dan gaan de grootste zeikers het hardst roepen.... lemmingen, volgt u maar....
 
Laatst bewerkt:
tja... rotjeknorrers....... dom volk.... hebben we in amsterdam weinig last van...

het gaat te goed in nederland, we hebben geen echte problemen, en dan gaan de grootste zeikers het hardst roepen.... lemmingen, volgt u maar....


:^ Eindelijk iemand die het snapt.
 
tja... rotjeknorrers....... dom volk.... hebben we in amsterdam weinig last van...

het gaat te goed in nederland, we hebben geen echte problemen, en dan gaan de grootste zeikers het hardst roepen.... lemmingen, volgt u maar....

Ach.... iedereen heeft recht op domme uitspraken, zelfs GuZ.

Dat het te goed gaat in Nederland dat zag je wel aan een caberetier die zich druk maakt over koeien. Ze moeten een boom krijgen om in de schaduw te staan.
 
Ik heb 'm er nog niet over gehoord, maar hij heeft wel een snel kapsel.

Ik heb 'm ook nog niet gehoord over kilometerheffing... geloof dat LN dat niet in hun programma heeft staan. Maarja, wat hebben ze wel in het programma staan? In elk geval houd ik wel van de frisse wind in het kabinet.. hoorde gister dat die melkert echt bijna ging janken ;) Helaas (nouja, helaas?! :) ) lag ik toen al lekker naast m'n vriendin in bed.. moest er weer erg vroeg uit...
 
mmmmmh ik vindt het toch wel 'link' met zo'n persoon in het bestuur.....

voorgevoel

nou ja iig is iedereen wel geschrokken ervan.
 
Ik heb niet gestemd. Zou niet weten op wie. Ben wel voor 'de frisse wind'
fart.gif
, maar Pim ben ik het ook niet helemaal mee eens. En de rest ook maar op slechts een paar punten. En ze zijn geen van alle te vertrouwen. Zou niet eens de keuze 'minst ergste' kunnen maken, vandaar.
 
mmmmmh ik vindt het toch wel 'link' met zo'n persoon in het bestuur.....

voorgevoel

nou ja iig is iedereen wel geschrokken ervan.

nee Andre Hazes is lekker!! DIe zit nu in de gemeenteraad van de ronde venen.. bij vinkeveen enz. in de buurt van de plassen.. die eikel gaat zich bezig houden met het waterskieeen, dan daar geen verbod op komt |( Die vent kan alleen zingen en veel knakworsten vreten. lijkt me leuk als straks met pimmetje en de zijnen heel nederland naar de klote gaat qua politiek. Volgens mij bakt ie er nix van. Ik wil me dan overigens wel aanmelden als minister voor verkeer & waterstaat :)
 
Er vallen me een aantal dingen op aan mensen die niet gaan stemmen of op Fortuyn stemmen:

1) Ze zeggen dat politieke partijen toch niet doen wat ze beloven.
2) Maar ze zeggen er ook bij dat ze zich niet interesseren/verdiepen in politiek en politieke standpunten.

Hoe kun je weten dat een partij zijn beloften niet nakomt, terwijl je 4 jaar daarvoor niet weet wat de beloften van die partij waren :?

BTW Fortuyn heeft alleen maar beloften, maar geen partijprogramma. Hij kan dus nooit nakomen wat hij belooft.
Nu wil ik wel proberen deze discussie luchtig te houden (het is geen politiek-forum.nl), maar de huidige partijen hebben misschien wel een programma, maar de (lange) geschiedenis wijst uit dat je daar weinig aan hebt. Al die verkiezingsbeloften worden toch wel met de voeten getreden. Lastenverlichting? Elke verkiezing weer - DE - grote belofte, maar de afgelopen regeerperiode gingen de lasten elk jaar weer omhoog. Apart is ook dat Paars alleen campagne kan voeren met kritiek op hun eigen beleid van de afgelopen 8 jaar (immigratie, zorg, veiligheid, verkeer, enz.)

(Let op dat ik immigratie als eerste plaats, niet omdat ik een vuile gore racist ben zoals iedereen die erover begint per definitie is volgens de heersende politieke opvatting, omdat je kritikasters op die manier lekker de mond kunt snoeren in dit door politieke correctheid verneukte klimaat, maar omdat ik het dwangmatige fanatisme van de Nederlandse populaire pers (wel eens 2Vandaag gezien? Wat een journalistieke schertsvertoning!) helemaal spuugzat ben. Maar laten we deze discussie luchtig houden...)

Ik heb helaas niet het lijsttrekkersdebat gezien, alleen een stukje herhaling op net 1. Dat ging over de problemen in de ziekenhuizen. Pim had dus hele mooie argumenten over wat een waterhoofden die ziekenhuizen krijgen door alle, puur door geldmotieven gedreven, fusies om zo groot mogelijke superziekenhuizen te krijgen. En volgens mij kon hij zo de rapporten opgraven om zijn stelling te onderbouwen. Er werd in het begin een heel piepklein beetje tegengesputtert door de overige kandidaten, maar volgens mij hadden ze maar al te goed door dat Fortuyn gelijk had. Het verschil is, dat zij het beleid niet zullen veranderen (ja, over 10 jaar als ze weer nieuwe geldverslindende prestigeprojecten kunnen beginnen) omdat ze dan hun eigen ongelijk zouden toegeven. Als je dat soort dingen aan de kaak stelt lijkt me dat alweer een stukje beleid: het fusieproces stoppen en zo mogelijk terugdraaien.

Laat ik het (ook) zo zeggen: wanneer is er voor het laatst een landelijke politicus weggestuurd in dit land? Dat was niet Docters van Leeuwen, want hij was als PG juist opgeofferd door de minister van justitie om haar (Sorgdrager's) eigen huid te redden. De laatste politicus die was weggestuurd/onder dwang was opgestapt, was Robin Linschoten (VVD en alweer de nodige jaartjes geleden). Nu weet ik niet wat hem allemaal te verwijten valt, maar hij is door de PvdA (Melkert volgens mij) weggepest. En toen later bleek dat Linschoten gelijk had en hij dus onterecht was weggejaagd, hielden de bloedzuigers hun bek en hadden ze dus niet het simpele fatsoen om zelfs maar hun excuses aan te bieden of te zeggen dat ze ernaast zaten.

En als een minister nu blunder op blunder stapelt hoeft die alleen maar 'sorrie' te zeggen en het is afgedaan. En dan gaan de mensen klagen als iemand dat aan de kaak stelt? Alleen al dat soort dingen beklagen betekent al dat je beleid hebt, namelijk: niet meer zulke beschamende vertoningen opvoeren.
 
Ik heb niet gestemd. Zou niet weten op wie. Ben wel voor 'de frisse wind'
fart.gif
, maar Pim ben ik het ook niet helemaal mee eens. En de rest ook maar op slechts een paar punten. En ze zijn geen van alle te vertrouwen. Zou niet eens de keuze 'minst ergste' kunnen maken, vandaar.
Niet stemmen = stemmen voor de winnaar. Maar er zou idd een soort van lege stem mogelijk moeten zijn. Dus "Ik wil wel mijn democratische plicht uitoefenen, maar er is niemand die het stemmen waard is" of zo.

Voor de rest heb je natuurlijk wel gelijk: als iemand de politiek in gaat is 'ie niet meer te vertrouwen. Naar mijn mening/ervaring zijn de politici in 2 categorien op te delen: de idealisten en de machtswellustelingen (vaak is er wel een overlap). De idealist heeft altijd gelijk en zal daar dus altijd aan asthouden. De meerderheid van onze politici schijnt zich in deze hoek te bevinden. De andere kant verschilt in over het algemeen weinig van de ene hoek, maar volgens mij zal een machtswellusteling nog wel eens willen toegeven aan andermans wensen als zijn eigen machtspositie in het geding komt, als hij op die manier voor de rest maar aan de macht blijft.

En aangezien we volgens mij vnl. idealisten hebben in onze politiek (vnl. in de linkse hoek), zitten wij met de gebakken peren. Want die zullen hun eigen ongelijk natuurlijk nooit toegeven; ze hebben per definitie gelijk!
 
nee Andre Hazes is lekker!! DIe zit nu in de gemeenteraad van de ronde venen.. bij vinkeveen enz. in de buurt van de plassen.. die eikel gaat zich bezig houden met het waterskieeen, dan daar geen verbod op komt |( Die vent kan alleen zingen en veel knakworsten vreten. lijkt me leuk als straks met pimmetje en de zijnen heel nederland naar de klote gaat qua politiek.
Kortom, alles blijft bij het oude.
 
btw

Ik zag op SBS een poll dat 87% van de (SBS kijkers) op Pim zou stemmen...

Dit begint toch een beetje "jaren 30" achtige properties aan te nemen '(
 
btw

Ik zag op SBS een poll dat 87% van de (SBS kijkers) op Pim zou stemmen...

Dit begint toch een beetje "jaren 30" achtige properties aan te nemen '(

Hmmm komt gewoon omdat de meeste nederlanders het schijtzat zijn dat ze worden bedreigd door de rotte appels die op de hoeken van de straat ruzie met je proberen te zoeken. Over het algemeen allochtonen (Ja OOK autochtonen). En nee, ik ben geen rascist, maar zo wordt iedereen genoemd die bovenstaande zegt. Men is het zat en hoopt dat er eens wat aan gedaan wordt... laatst toch een zwembad eerder dicht door 6 allochtonen van 12-14 jaar oud. Badmeesters waren bang en sloten zichzelf op in hokjes. Ja sla een keer zo'n joch en trap 'm het zwembad uit, dan heb je een half uur daarna 100 man op de stoep die jou een lesje zullen leren. En dat weten de meeste relschoppers (autochtoon en allochtoon).... daarom moet er in Nederland harder worden voor iedereen. Geef politie maar meer macht qua crimineel gedrag aanpakken (en dan heb ik het niet over hard rijden!). En voer strenge straffen in, geen vermindering, geen taakstraffen. Nee hard aanpakken ELKE inwoner van Nederland. Nederland is op dit moment een paradijs voor criminelen.. mogen ze van mij echt wel wat aan veranderen.

En daarom stemt denk ik 87% van NL. Maar pimmetje zal ook wel nix tegen deze neerwaartse spiraal gaan doen... het gaat echt achteruit hiero :(
Het is hier haat op haat. En Nederlanders zien elke buitenlander met een getinte huid weer aan als extremistische moslim, terwijl dat helemaal niet zo is.. zo krijgen we allemaal haat op haat op haat.


Maar we moesten het luchtig houden he? :) Anders wordt de topic gesloten en dat mag nie ;) Ik vind het in elk geval jammer dat de meesten (incl. ikzelf ) zich niet meer veilig voelen op straat in bepaalde buurten...
 
Laatst bewerkt:
Hmmm komt gewoon omdat de meeste nederlanders het schijtzat zijn dat ze worden bedreigd door de rotte appels die op de hoeken van de straat ruzie met je proberen te zoeken. Over het algemeen allochtonen (Ja OOK autochtonen). En nee, ik ben geen rascist, maar zo wordt iedereen genoemd die bovenstaande zegt. Men is het zat en hoopt dat er eens wat aan gedaan wordt... laatst toch een zwembad eerder dicht door 6 allochtonen van 12-14 jaar oud. Badmeesters waren bang en sloten zichzelf op in hokjes. Ja sla een keer zo'n joch en trap 'm het zwembad uit, dan heb je een half uur daarna 100 man op de stoep die jou een lesje zullen leren. En dat weten de meeste relschoppers (autochtoon en allochtoon).... daarom moet er in Nederland harder worden voor iedereen. Geef politie maar meer macht qua crimineel gedrag aanpakken (en dan heb ik het niet over hard rijden!). En voer strenge straffen in, geen vermindering, geen taakstraffen. Nee hard aanpakken ELKE inwoner van Nederland. Nederland is op dit moment een paradijs voor criminelen.. mogen ze van mij echt wel wat aan veranderen.

En daarom stemt denk ik 87% van NL. Maar pimmetje zal ook wel nix tegen deze neerwaartse spiraal gaan doen... het gaat echt achteruit hiero :(
Het is hier haat op haat. En Nederlanders zien elke buitenlander met een getinte huid weer aan als extremistische moslim, terwijl dat helemaal niet zo is.. zo krijgen we allemaal haat op haat op haat.


Maar we moesten het luchtig houden he? :) Anders wordt de topic gesloten en dat mag nie ;) Ik vind het in elk geval jammer dat de meesten (incl. ikzelf ) zich niet meer veilig voelen op straat in bepaalde buurten...

Ben het grotendeels (eigenlijk zo goed als helemaal) wel met je eens, maar volgens mij kan Pim hier dus niets aan veranderen. Het enige wat ik hem zie doen is onze economie ook nog eens om zeep helpen.
Ik vind het niet eens zo erg dat ik me niet 100% veilig voel op straat. Ik vind het alleen des te erger dat ik soms bejaarden van 75 jaar en ouder hoor die het zelfde denken. Het is gewoon triest dat dat soort mensen worden lastig gevallen op straat. Dus ja, meer bevoegdheden politie, hardere straffen, geen vermindering. Taakstraffen kunnen wat mij betrefd wel, maar alleen voor kleine dingentjes zoals onderkladden van een flitspaal en dus niet voor mishandeling ofzo.
 
JK, toch vreemd dat plotseling 87% het eens is dat Pim ff voor de oplossing gaat zorgen...

Los van mijn mening kan dit nooit komen omdat ieder voor zich nadenkt over wat de gevolgen zijn.

"follow de leader"

En het gekke is, dat ik ondanks alles nog steeds niet weet of ik op Fortuyn ga stemmen... :+
 
Op vrijdag 08 maart 2002 12:15 schreef JK het volgende:
:^

Mijn ervaring is op dit gebied hetzelfde de rotte appels verneuken het voor heel veel hard werkende mensen...

Heb zelf in Moerwijk gewoonte (veel allochtonen), daar had ik nooit last. Hingen wel groepjes jongeren op straat, maar die gingen netjes aan de kant als je langskwam. Maar als ik dan op Den Haag HS aan kwam was het hetzelfde "type" jongeren dat voor de grootste problemen zorgde.

Had laatst hier in de buurt (Alkmaar, de mare) woorden met een paar Marokaanse jongens, over iets kleins. Zij begonnen te dreigen. Ben toen even met hun ouders gaan praten, heel aardige mensen, en de problemen waren opgelost.
 
JK, toch vreemd dat plotseling 87% het eens is dat Pim ff voor de oplossing gaat zorgen...

Los van mijn mening kan dit nooit komen omdat ieder voor zich nadenkt over wat de gevolgen zijn.

"follow de leader"

En het gekke is, dat ik ondanks alles nog steeds niet weet of ik op Fortuyn ga stemmen... :+

Ze geven gewoon aan dat ze het schijtzat zijn, oplossing of niet. Ze maken het wel duidelijk dat ze het zat zijn. Misschien stem ik ook wel op Fortuyn, met z'n WAO gezeik en grondwet nr1 ben ik het absoluut niet eens (WAO gaat trouwens voor sommige klachten niet meer gelden!), maar aangezien er nog andere partijen in de kamer zitten, zullen deze achterlijke ideeen van pim toch niet doorgaan. Als we nu weer stemmen op PVDA en dat soort, blijven we in de sleur van 'zakkenvullen voor de overheid', ik wil gewoon veiligheid in NL, dus kom maar met de hardere straffen. Wordt er nu nix aan gedaan, dan krijgen we straks net zoiets als in Israel :(

Maar er moet gewoon ergens een streep worden getrokken.. en dan zijn er nog van die stomme koeien die pim de nieuwe hitler noemen, als dat zo was zouden alle allochtonen op de trein worden gezet. Onzin,hij wil alleen wat meer bij de grens tegenhouden... tenminste, hij wil moslims niet meer binnen. Kan ik deels begrijpen, sommigen willen zich niet aanpassen aan de westerse cultuur. Maar als een moslim hier de grens over wil, gewoon een baan zoekt, nederlands leert en vrouwen gelijk stelt aan de man. Dan maak ik er geen probleem van.

Maargoed, westerse wereld en de islam verschillen als dag en nacht van elkaar. Ik hoop dat er ooit een keer een soort overeenkomst kan komen, respect voor elkaar en de cultuur (deels) aannemen in het land waar je woont. Ik vind het echt raar dat de vrouw minder is als de man, en dat de vrouw achter de man moet lopen, of in de auto achterin moet zitten ipv naast haar man. Maargoed, dat is hun cultuur en dat moet ik maar respecteren. En daar loop ik verder ook niet over te zeiken, maar ff als voorbeeld als het verschil tussen westerse cultuur en moslimcultuur :)


Maar pim zal nix veranderen, net als paars... jammer jammer jammer. Ik denk zelfs dat we over een jaar weer verkiezingen hebben, wat voor drollen moeten die zetels nu vullen???? En straks in de landelijke politiek.. ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren nu we een man met gekke gedachten in de politiek hebben.
 
Ja, ik heb op Pim gestemd afgelopen woensdag in Rotterdam. Maar wat er hier in Rotterdam gebeurt had ik ff niet op gerekend. Ik ben ook zeer benieuwd hoe Leefbaar dit gaat aanpakken.

In mei ga ik niet op Pim stemmen. Pim is leuk omdat hij zijn bek en hersens bij zich heeft, maar hij moet plaats nemen niet als leider maar onderdeel van een coalitie. Daar kunnen zijn extremen afgezwakt worden tot goede beslissingen. Je kan deze man goed gebruiken om de onvreden van het publiek uit te spreken.

De toekomst kan nog een heeel intessant gaan worden in Rotterdan en Nederland.

En inderdaag ik las het al, Pim wordt al met Hitler en al vergleken... enkel omdat hij de waarheid zegt.... van dat soort kortzichtige mensen wordt ik toch zooooo moe..... pfffff

Maar deze kreeg ik via de mail en kom er toch wel om lachen.

kicken.com-pim.fortuyn.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan