Rotterdam Incorporated #15 - We hebben een vroege zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien handig: net voor de Mac is er een tankstation.

Dan heb je zeker voldoende voor de rit en de thuisreis. :)
 
zo.. ook weer thuis... was een leuk ritje!!
lekker gegeten ook bij dat spaanse tentje... muy bien! :}

ndeeka nog bedankt voor het voorrijden...
 
Het was weer gezellig, en inderdaad een leuk terras aan het water (Amstel) ontdekt.
De fotografen druk aan het werk :9

P1020954%252520%252528Large%252529.JPG


De start bij de MacD Bodegraven
P1020951%252520%252528Large%252529.JPG


Nico bedankt voor het voorrijden en als je zin hebt doen we morgen nog eens dunnetjes over :9
 
Het was weer gezellig, en inderdaad een leuk terras aan het water (Amstel) ontdekt.
De fotografen druk aan het werk :9

[afbeelding]

De start bij de MacD Bodegraven
[afbeelding]

Nico bedankt voor het voorrijden en als je zin hebt doen we morgen nog eens dunnetjes over :9
Dat terrasje ziet er idd relaxed uit.
Hee, Snake ook mee? :W De pilot powers nog niet vervangen? :X :+
Benieuwd naar de rest van de gemaakte foto's en het verslag van Ufootje :P

VTL heeft dit weekend ook niet stil gezeten. Dankzij het fantastische weer heb ik dit weekend beide dagen op de motor doorgebracht. Gisteren een GPS-tracks route door de Achterhoek en vandaag een rit van Motoport Veldhoven gereden. De km teller van de Multistrada passeerde vanmiddag de 10.000 8-) (aangeschaft in maart dit jaar)
 
:W

We waren nog geen 10 min. onderweg en de eerste omleiding was al een feit. Bij een spoorovergang was de doorgang versperd en moest er omgereden worden. Ik denk dat die omleiding ook niet verkeerd was.

Daarna ging het best aardig, maar uiteraard moest het toch een keertje fout gaan (iets te vroeg linksaf geslagen). Gelukkig had niemand het in de gaten. _O-

Vervolgens ging de reis redelijk gesmeerd en na wat saaiige rechte wegen (maar met genoeg drempels :X ) kwamen de bochtjes om de hoek kijken.

Bij vertrek van het terras gaven Ufootje en Rick aan terug te gaan naar het thuisfront.
Tevens kwam er net een vrij grote groep aan waar ook MF'ers tussen zaten. Eén van de deelnemers bleek een bekende van Aad en Rob. Wat een klein landje is het toch. :+

Aad, Ed en ik zijn nog even verder gegaan, maar bij kasteel Haarzuilens heb ik afgebroken, omdat mijn rechterkuitspier vervelend deed. B| We moesten officieel nog ongeveer 30 km, dus veel is er niet verloren.

Aad en Ed zijn binnendoor teruggegaan naar Rotterdam. Ik ben bij Woerden de snelweg opgedoken.

Mijn fotobijdrage: https://picasaweb.google.com/105011357017151740671/MFRdamIncGroeneHart16Oktober2011#
 
Het was weer gezellig, en inderdaad een leuk terras aan het water (Amstel) ontdekt.
De fotografen druk aan het werk :9

[afbeelding]

De start bij de MacD Bodegraven
[afbeelding]

Nico bedankt voor het voorrijden en als je zin hebt doen we morgen nog eens dunnetjes over :9
Toch niet dezelfde route? :+
Hoewel, nog een beetje oefenen kan geen kwaad. :')

De kuit is ondertussen weer wat bedaard, en ik ga er vanuit dat dat zo blijft.
Ik stuur je zo wel even een PB. :)

Dat terrasje ziet er idd relaxed uit.
Terrasje was prima, er was al weinig wind, maar door de glazen (plastic :?) platen had je er helemaal geen last van. Toch was het zonder jas net iets te fris, maar met jas juist weer te warm.
Hee, Snake ook mee? :W De pilot powers nog niet vervangen? :X :+
Benieuwd naar de rest van de gemaakte foto's en het verslag van Ufootje :P
Verslagje heb ik maar gemaakt. :P
VTL heeft dit weekend ook niet stil gezeten. Dankzij het fantastische weer heb ik dit weekend beide dagen op de motor doorgebracht. Gisteren een GPS-tracks route door de Achterhoek en vandaag een rit van Motoport Veldhoven gereden. De km teller van de Multistrada passeerde vanmiddag de 10.000 8-) (aangeschaft in maart dit jaar)
:} *O* :} *O* :}
 
Laatst bewerkt:
Toch niet dezelfde route? :+
Hoewel, nog een beetje oefenen kan geen kwaad. :')

De kuit is ondertussen weer wat bedaard, en ik ga er vanuit dat dat zo blijft.
Ik stuur je zo wel even een PB. :)

We vinden nog wel een leuke route, toch :}
\zie je PB wel verschijnen ;)
 
ziet er weer gezellig uit. jammer dat ik t niet haalde. vanmiddag nog even een klein rondje gereden die ik nog in mn zumo had staan door de bossen rond breda.
was vandaag niet echt een succes. met regelmaat geen doorkomen aan :N
fietsers, dagjesmensen die probeerden de auto neer te pløren overal waar dat niet kon, landbouwvoertuigen die steeds breder bleken dan de weg en last but not least de autotoerders die met 25km per uur van de omgeving zaten te genieten :/
ook nog een stuk dat afgesloten bleek voor gemotoriseerd verkeer -O-

ofwel: route deleted :')
 
Nou, dat wordt nog doorlopen dan _O-

Succes morgen *O*

En prettige vakantie of is t vliegen met een ander doel :?
Eh nee, bedoelde een vliegende start met lopen. :9~
En dat werd het ook, ik was vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht.. _O-

Moest even een sprint trekken en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen.
Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden. :') Maar het was weer leuk.

Net zoals het toerritje hier zie ik. :9~ :} :] Nou ja voor die het haalden. :P ;)
 
Laatst bewerkt:
Eh nee, bedoelde een vliegende start met lopen. :9~
En dat werd het ook, ik was vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht.. _O-

Moest even een sprint trekken en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen.
Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden. :') Maar het was weer leuk.

Net zoals het toerritje hier zie ik. :9~ :} :] Nou ja voor die het haalden. :P ;)


en hoe ging het lopen verder?? behalve dat je tijd een beetje beroerd was dus... :?
 
Vandaag een ritje over de Zuid-Hollandse eilanden gedaan. Ndeeka was de voorrijder en dat ging helemaal top *O*
We vertrokken vanaf de Mac in Hoogvliet even na 12.00 uur en gelijk begon de zon te voorschijn te komen. In Oude Tonge hebben we op een terras gegeten, het weer was boven verwachting fraai. We eindigden bij de Mac in Barendrecht.
P1020967%252520%252528Large%252529.JPG


Voor meer foto's klikkerdeklik

We zijn zowaar nog gespot ook *O*

Aad900 in "[Centraal] MF-er gespot post het hier - ..."
 
Ja Aad, ik moest ook even aan zaterdag denken, maar nu konden we ons iig vermaken met een Russisch Zeilschip dat door de sluis ging :9
 
Ja Aad, ik moest ook even aan zaterdag denken, maar nu konden we ons iig vermaken met een Russisch Zeilschip dat door de sluis ging :9
Dat was een bonus :Y
Goed dat we even op die T-splitsing gepauzeerd hebben.



Kan je trouwens een keuze maken uit de vele foto's die je inmiddels hebt van de nieuwe brommert. In de OP staat nog een gele. ;)
Persoonlijk vind ik die met het paleis wel een goede kandidaat. :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan