Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

*Knock knock* :W

Het is bijna 10 jaar verder (2011) voor mij inmiddels sinds ik M-F vaarwel had gezegd doordat ik mijn motoren verkocht en bijna 16 jaar geleden (2005) dat ik met Rotterdam Incorporated in de eerste 4 delen aanwezig was, wat ritten heb meegereden (ook door Duitsland waar we allemaal voor de topsnelheid gingen!) en volgens mij had ik ook zelfs een rit uitgezet door Brabant en voorgereden. :]

Ik heb mooie herinneringen aan die tijd met o.a. Vindtieleuk (Jorg), Aad900 hoi :W, Joochum, JiP-ster en vele anderen hier (uit de buurt). :Y

Toen reed ik op mijn '99-er Yamaha TRX850 en wellicht herinneren een paar van jullie mij nog:

20210318_180912.jpg


En vanaf volgende week (eindelijk) weer in het bezit van een motor, wederom een Yamaha, maar nu een z.g.a.n. uitziende '00 Thundercat. *O*

20210324_142425.jpg


De zit is nagenoeg gelijk aan de TRX en dus héél vertrouwd, het was ook geweldig genieten om eindelijk weer op de motor te zitten en betere weersomstandigheden kon ik mij niet wensen voor een proefrit.
Het is wel wennen om zo veel toeren ter beschikking te hebben, de TRX had er maar 2/3 van, maar een 6 bak maakt veel goed t.o.v. de TRX.
En met een topspeed van 240 overstijgt hij de TRX ruim, waar ik 187km/h op de teller haalde in de rit door Duitsland met Rotterdam Incorp. :+

Vanavond heb ik mijn stickermap doorgebladerd en ben een M-F kentekenplaat sticker tegengekomen en een zilveren M-F banner sticker.
Dat is toch wel gaaf al ik ben niet zo'n fan van de kentekenplaatsticker met het 'risico van' en ik weet niet of en waar ik de banner evt. ga plakken. De motor is nu clean en helemaal origineel op de uitlaatdemper na, dat is mooi, want nu hoor je de motor ook echt, maar toch subtiel!

Prettig weer kennis te maken hier en wie weet tot ziens ooit ergens in de buurt of bij een meeting in de (hopelijk nabije) toekomst. Gerben :W
 
Zo dan, de ThunderCat is nu écht in mijn bezit en inmiddels 150km gereden vandaag met dit mooie zonnige weer. 8-)
De terugrit met mijn vader bracht mij van Woerden, via Nieuwegein, over de dijk langs de Lek en zo naar Brabant en weer terug naar huis.
Gaandeweg de rit kreeg ik meer feeling met de TC, hij voelt vertrouwd aan en neemt mooi op.

Eenmaal thuis verrassing, papa heeft een motor gekocht! Allereerst mijn zoon achterop, hij kon niet wachten en wil nu vaker achterop. :}
Daarna mijn dochter ook, wel zonder snelweg, want dat vindt ze nog spannend en ook helemaal door het dolle heen daarna. *O*
Mijn dag kan niet meer stuk in ieder geval hierdoor, puur genieten! Mijn zoon vraagt heel de avond al wanneer hij weer achterop mag. _O-

Thuis nog mijn suspension settings bekeken en alles naar fabrieksinstellingen terug gezet voor weer een vast-test-rondje binnenkort, ook met duo.
Maar morgen eerst de ketting spannen en een db-killer plaatsen, ben benieuwd hoe hij dan klinkt.
 
Gefeliciteerd en heel veel fun met je nieuwe aanwinst Trix.

Vandaag was het prachtig weer. Voor de eerste keer dit jaar in jeans en doorwaai jack *O*
Een rondje door de Alblasserwaard.
20210331_135902_Richtone(HDR).jpg
20210331_140015_Richtone(HDR).jpg
20210331_144955_Richtone(HDR).jpg
20210331_154818_Richtone(HDR).jpg
 
*Knock knock* :W

Het is bijna 10 jaar verder (2011) voor mij inmiddels sinds ik M-F vaarwel had gezegd [..]
:W
Dat is lang geleden inderdaad.
Ik weet die rit nog wel dat je voorreed in Brabant.
Mooi een secundaire weg af en even het knietje aan de grond testen. :}

Ik genoot er enorm van om je op die motor als een slang te zien bewegen. Zo soepel. 8-)

Hier was je niet bij denk ik.. maar je herkend er vast wel een paar. _O-

2mei2009.jpg
2mei20091.jpg


Waarom ben je dan ineens compleet gestopt?
Er was toch niet iets met een ongeluk van derden? :X
 
:W
Dat is lang geleden inderdaad.
Ik weet die rit nog wel dat je voorreed in Brabant.
Mooi een secundaire weg af en even het knietje aan de grond testen. :}

Ik genoot er enorm van om je op die motor als een slang te zien bewegen. Zo soepel. 8-)

Hier was je niet bij denk ik.. maar je herkend er vast wel een paar. _O-

Waarom ben je dan ineens compleet gestopt?
Er was toch niet iets met een ongeluk van derden? :X
Hoi. :W

Ja hè, ja, leuk dat jij het je kan herinneren. Het was zéker top en bedankt voor je woorden. :)

Ik herken er zeker nog wel op de foto, klopt.

Gestopt, er was een 2e kiddo bij gekomen en ik was op het circuit Zolder op de Honda SP1 racer met een highsider gecrashed. Daar heb ik een maand thuis van moeten herstellen, linker knie en schouder gelukkig niet gebroken of erger na een MRI scan toen de zwellingen weg waren, maar het duurde nog even voor ik mijn knie weer als vanouds kon belasten en nog maanden revalidatie voor mijn schouder gehad. :/

Toen besloten, nu liep het goed af met de crash, dat wilde ik zo houden en dan maar terug naar de 4 wielen met iets meer veiligheid. ;)
Dus de 2 motoren verkocht en inmiddels zijn we 10 jaar verder en weer terug naar de motor met 2 enthousiaste kids. :]

Het lijkt mij een leuk vooruitzicht elkaar en anderen dit jaar weer eens te mogen gaan treffen ergens en een rit te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan