Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Mmmm , volgens mij heb je ook nog eens hersenschudding opgelopen !
Yep, zonder op de borst te slaan, een hele zware. :Y
Op de oorspronkelijke CT scan was er iets vochtophoping te zien is vorige week getoond.
Bij deze uitleg en controle hebben ze geen nieuwe scan gemaakt na die bewuste 22 januari.
Gewoon wat standaard controles op de afdeling neurologie.

De hoofdpijn valt nu erg mee, alleen bij wat langere gesprekken gaat het wat draaien en kan ik me alleen nog op het centrum concentreren.

Een collega was vanochtend in een uur tijd al vijf keer komen kijken of ik tijd voor hem had.
En toen ik bij hem op kantoor zat, en uitgebreid had gesproken, wilde hij dat ik morgen voor een tweede overleg kwam om hem te helpen om een strategie richting een bepaalde klant uit te rollen.

Dat heb ik naar volgende week kunnen verzetten na alle input thuis en zeker ook van hier.
Hij kan heel overtuigend zijn, maar ik ging er niet in mee.

En ik ga hier verder zeker niet vertellen dat ik op de snelweg de juiste afslag na Rijswijk niet kon vinden richting Nootdorp 'teveel auto's om me heen' en vervolgens ben omgereden via afslag Leidschendam en verdwaald - verrast werd door het bord Zoetermeer.
Want ik rijd het al jaren.
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik een paar maanden geleden gevallen met de fiets en daarbij met m'n hoofd op het asfalt terechtgekomen. Het contact was weliswaar niet heel erg hard, maar genoeg om gedurende enkele weken duizelingen te hebben als ik opstond uit bed. Gelukkig had ik verder geen klachten, maar toch heel vervelend.
Was dat toevallig over vochtig rood asfalt? Want dat zouden ze moeten verbieden. :o
 
Mmmm , volgens mij heb je ook nog eens hersenschudding opgelopen !
Hmm dat is ineens niet meer helemaal zeker. Het kan ook slechts een kneuzing zijn. :+

full


Vanochtend een rapport van 22 pagina's over de mail. :o

Daar staat jouw kritiek ook in met wat praktijk voorbeelden. ;)
 
Beter vrolijk licht gestoord dan rationeel zwaar gedeprimeerd.
Morgen even op eigen initiatief een halve dag @ werk en kijken of het een hele week wordt. :Y

Zaterdag in ieder geval de baby BMW halen. 8-)

(En gisteren alvast contant het bedrag van de hoogste bieder op de Honda - Opheij motoren - gekregen en uit de rode cijfers) :t
 
Laatst bewerkt:
was zomaar even dollen Wb.

Het is te hopen dat het met de verzekering allemaal een beetje soepel gaat.
was de veroorzaker van het ongeval ook achterhaald?
 
was zomaar even dollen Wb.

Het is te hopen dat het met de verzekering allemaal een beetje soepel gaat.
was de veroorzaker van het ongeval ook achterhaald?
Ik weet wie het zegt. Een hele aardige MFer die ik al jaren ken. ;)

De motor is inmiddels opgehaald door de opkoper.
Die heeft contant betaald bij Motoport en dat kon ik zaterdag halen.
Hiermee is mijn banksaldo even uit de rode cijfers.
De verzekering zelf schiet nog niet erg op..

De veroorzaker is inderdaad bekend bij de politie.
En dat zal zeer waarschijnlijk een strafzaak worden. :Y

(Die wast zijn handen in onschuld, er stond volgens zijn verhaal 'ineens' uit het niets een auto stil op de rechterbaan Schiedam/Vlaardingen waar hij met hoge snelheid inreed.
Hij sneed mij voor die actie bijna af met hoge snelheid terwijl er tegelijk vijf banen door hem verwisseld werden.
'Gelukkig' raakte hij de voorligger maar half, waardoor die naar links geduwd werd, net als de volgende auto.
En die laatste raakte mij dus helemaal op de andere weg richting de tunnel. ;)

Op de rechterbaan stond gewoon een file, dat is een kwestie van vooruit kijken. O-)
 
Laatst bewerkt:
Slapen lukt alleen nog niet erg, zelfs niet zonder piekeren en hoofdpijn.
Vanaf twee uur vannacht wakker, om vijf uur hopelijk moe genoeg voor een paar uurtjes rust.


Ik ga maar even van mijn aanstaande baby BMW genieten .. voorpret voor zaterdag. :) :)

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Geinige motor, zeker voor woon-werk en ook leuk om een beetje in de omgeving te boemelen :Y
Nog nooit eentje in het echt gezien of gereden, maar sprak me gelijk aan een baby S1000R.
1:30 is makkelijk haalbaar, stuurt volgens de testen verrassend en het dashboard is lekker (modern) compleet.
Zelfs een vorstindicator, dat voelen we zelf uiteraard niet. :+

- De CBR250RA stond op IRC banden, niet bepaald goed bekend koud/nat.
Reed er altijd al expres op eieren mee, rustig aan, maar met droog geen klachten.
- De baby Beemer op goede Michelins. Stukje veiligheid gewonnen. :]

Vandaag afgedroogd op het werk, twee uur kwalitatief goed werken is geen optie.
Nou, dan komen we vier uur met een rustdag er tussen. Ik vertel het ze wel. :P

A4 blijft een crime met koekblik. ;) :z
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit eentje in het echt gezien of gereden, maar sprak me gelijk aan een baby S1000R.
1:30 is makkelijk haalbaar, stuurt volgens de testen verrassend en het dashboard is lekker (modern) compleet.
Zelfs een vorstindicator, dat voelen we zelf uiteraard niet. :+

Heb em wel eens zien staan bij MR Motoren. Vind zelf vooral die G310 een gaaf ding, lekker volwassen.

Kom zelf nu maar moeilijk in de motorvibe :X....te koud, te zout, had ook allemaal mooie plannen voor 2018 maar ik weet het nog niet :N
Dit weekend effe met een paar vrienden naar Utrecht, hopelijk komt het dan weer goed :')
 
Laatst bewerkt:
Slapen lukt alleen nog niet erg, zelfs niet zonder piekeren en hoofdpijn.
Vanaf twee uur vannacht wakker, om vijf uur hopelijk moe genoeg voor een paar uurtjes rust.


Ik ga maar even van mijn aanstaande baby BMW genieten .. voorpret voor zaterdag. :) :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Ik vind hem echt super gaaf, volgensmij een leuke fun factor.

Vandaag de sv op de bank gehad :)


Lekker vlammen :P
 
Heb em wel eens zien staan bij MR Motoren. Vind zelf vooral die G310 een gaaf ding, lekker volwassen.
Oei, dat klinkt goed. :t *O*
(GS achtige is inderdaad helemaal hughe als ik de foto vorige week in Motoplus zie.. en over hetzelfde blok zijn ze enorm over te spreken :Y )
Kom zelf nu maar moeilijk in de motorvibe :X....te koud, te zout, had ook allemaal mooie plannen voor 2018 maar ik weet het nog niet :N
Dit weekend effe met een paar vrienden naar Utrecht, hopelijk komt het dan weer goed :')
Het is dat ik autorijden echt te saai voor woorden vind en 25 km goed te doen is.
En op de motor blijft voor mij iedere dag nog een adrenaline kick.

Alleen zou het volgende week nog kouder worden.. O-)
.. nog even kijken wanneer ik eindelijk langs de plek van het ongeluk kan rijden.

Even luid schreeuwend onder de helm. Alive and kicking! _O- :$

Ik ga donderdag al de koopjes voor je wegpikken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga donderdag al de koopjes voor je wegpikken. ;)

No problem ;)
Ik heb over de jaren zoveel motort**ingzooi gekocht....ik moet bijna zelf een stand afhuren om eea te gaan verkopen, huis is veel te vol.

Ik ga altijd meer voor de gezelligheid, beetje slap ouwehoeren, biertje drinken, vette hap en na de beurs effe happie eten in Utreg me oude studentenstadje *O*
 
No problem ;)
Ik heb over de jaren zoveel motort**ingzooi gekocht....ik moet bijna zelf een stand afhuren om eea te gaan verkopen, huis is veel te vol.

Ik ga altijd meer voor de gezelligheid, beetje slap ouwehoeren, biertje drinken, vette hap en na de beurs effe happie eten in Utreg me oude studentenstadje *O*
Ik was altijd cynisch over de aanbiedingen, sinds 2003 niet meer geweest.
Maar mijn vriendin wilde graag vorig jaar .. en ben nu uit de kast gekomen over de beurs.

Een Schuberth S1 pro helm gekocht voor een tientje, een Difi leren broek met sliders vijftig euro en een dikke leren jas (merk even opzoeken want wil nu een aanritsbare broek)(gok op de failliete Evolution dus grote kans) voor minder dan honderd euro. :? :}

Daar nog laarzen gepast, maar had ze niet perse nodig.

Deze editie ben ik wel van top tot teen aan te kleden. ;)

Maar zoals jij in gezelschap is zeker leuk. :}
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag de G310R gehaald *O* heel fijn apparaat.
Al was het rijden nog wel moeilijk, de voorrem kon ik amper gebruiken door de nog aanwezige kneuzingen.
Bij stoplichten en veel verkeer moest ik goed opletten om eventueel uit te wijken bij auto's voor me.
Naar huis in vele etappes gereden, 135 kilometer en door alle pauzes 4.5 uur over gedaan. :P

Daarna drie dagen bekaf geweest met dubbel zicht. :')

Volgende week bij droog weer durf ik er wel een woon-werk ritje van te maken.
Werk momenteel vier uur per dag. Ook heel rustig aan.. al moet ik dat zelf vooral goed in de gaten houden. :)

Mijn zwager wilde niet herkenbaar in beeld. :+

full

full
 
Een leuke brommer Pepijn :t Veel plezier ermee :]

Zelf kijk ik al met een schuin oog naar de 310GS, voor later als de V-Strom voor mij te zwaar wordt O-)
 
Een leuke brommer Pepijn :t Veel plezier ermee :]

Zelf kijk ik al met een schuin oog naar de 310GS, voor later als de V-Strom voor mij te zwaar wordt O-)
Hoi Aad. *O*

Heb je ook die rijtest in de Motoplus gezien van de 310GS?
Echt een mooie machine, heeft volwassen afmetingen en over het blokje zijn ze ook erg te spreken.
Met de iets grotere wielbasis is het nog steeds een heerlijke machine..

Deze G310R schijnt helemaal een bochtenvretertje te zijn.
Misschien kan ik de snelheden met de S1000R wel overtreffen @invoegen van de (verdomde A4 :+ ) snelweg :]
 
Ik heb al diverse tests gelezen over die kleine GS. Is echt een leuk apparaat. Er zijn inmiddels nog wat meer kleinere motoren die aan de weg timmeren. De Versys 300, V-Strom 250, en er zullen er nog wel meer bijkomen.

Maar voorlopig houd ik het nog maar bij mijn Strom. Er staat pas 124.000km op, dus hij moet nog ff mee. Vandaag ook weer ff uitgelaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan