Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Twijfel is een slecht raadgever.
_O-
Nou, vaak wel, maar toch.... 🤔

full

full


Toch best :9~
 
Laatst bewerkt:
For the past couple of weeks we’ve been working on a little project of our own. During the next months we’ll show you guys some teasers, as we make progress on what will be a showpiece of our abilities within building motorcycles.
Starting with the controls we fabricated this week.
full
 
For the past couple of weeks we’ve been working on a little project of our own. During the next months we’ll show you guys some teasers, as we make progress on what will be a showpiece of our abilities within building motorcycles.
Starting with the controls we fabricated this week.[afbeelding]

leuke teaser,

Dat maakt me wel nieuwsgierig
 
Trouwens leuk dat er hier weer wat vakwerk te zien is op het motorforum. *O* *O* *O*
Begint een dooie boel anders te worden hier.
 
Deze flat tracker een paar maanden geleden gebouwd. Een crossblok in een XR frame gelepeld, uitlaat systeem, gepoedercoat, spuitwerk, lederen zadel en nog veel meer kleine klusjes aan gedaan. Was een mooie klus om te doen. :Y
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
We gaan weer in April van start met de workshop aluminium plaatbewerking. In de workshop wordt uitgelegd de beginselen van aluminium plaatbewerking. Je gaat aan het eind van de workshop naar huis met je eigen gemaakte aluminium voorspatbord met een winkel waarde van € 60,00. De workshop wordt elke dinsdag en donderdag avond vanaf 7 uur tot ongeveer 10 uur met maximaal 2 personen om iedereen de juiste aandacht te kunnen geven, welke wordt gegeven bij The Custom Factory aan de Lissenveld 6 te Raamsdonksveer. De kosten van de workshop zijn € 110,00 (inclusief koffie, cursus materiaal, een paar werkhandschoenen en oordopjes) en dienen voor aanvang van de workshop contant voldaan te worden. (wij hebben geen pin automaat) Voor aanmelding graag een app sturen met je naam, datum en eventueel een tweede datum waarop je de workshop zou willen volgen. Dan wordt er gekeken of de datum nog beschikbaar is.

Gr The Custom Factory 06-51074581
full

full

full
 
We gaan weer in April van start met de workshop aluminium plaatbewerking. In de workshop wordt uitgelegd de beginselen van aluminium plaatbewerking. Je gaat aan het eind van de workshop naar huis met je eigen gemaakte aluminium voorspatbord met een winkel waarde van € 60,00. De workshop wordt elke dinsdag en donderdag avond vanaf 7 uur tot ongeveer 10 uur met maximaal 2 personen om iedereen de juiste aandacht te kunnen geven, welke wordt gegeven bij The Custom Factory aan de Lissenveld 6 te Raamsdonksveer. De kosten van de workshop zijn € 110,00 (inclusief koffie, cursus materiaal, een paar werkhandschoenen en oordopjes) en dienen voor aanvang van de workshop contant voldaan te worden. (wij hebben geen pin automaat) Voor aanmelding graag een app sturen met je naam, datum en eventueel een tweede datum waarop je de workshop zou willen volgen. Dan wordt er gekeken of de datum nog beschikbaar is.

Gr The Custom Factory 06-51074581
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben op bezoek geweest voor Marcel zijn workshop.

Ik heb 30 jaar geleden ooit nog een opleiding MTS werktuigbouw gedaan en geen enkele ervaring met plaatwerk.

De MV Augusta kuip maken lukt me net nog niet niet na 1 cursus avond :+ :+ ,maar ik heb wel zelf een spatbord kunnen maken en vooral gevoel kunnen opdoen met plaatwerken.
Ik heb een leerzame, gezellige avond gehad, daarnaast is het fijn om een contact te hebben die zulke dingen kan maken.

Marcel is een goede leermeester, perfectionist als je de spullen ziet die hij bouwt en gezellig om langs te gaan

groet, Alex (luna)
 
Ik kan Luna's ervaring alleen maar onderschrijven. Vorige week bij Marcel geweest en mijn ogen uitgekeken. Daarnaast ook geleerd hoe lastig het is om aluminium in de gewenste vorm te krijgen.
Maar uiteindelijk toch met een voorspatbord en een ingekort achterspatbord naar huis weergekeerd.

Ook voor mij geldt dat ik in The Custom Factory een adres heb gevonden waar ik eventueel speciale wensen kan (laten) verwezenlijken. Wat een vakman is Marcel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan