Rout 66

ZZ-R

Rookie
14 mrt 2006
8
0
Den Helder
Iemand een idee waar ik terrecht kan voor informatie over de bekende Route 66 in Amerika?

Zou het geweldig vinden om die route een keer te rijden op een gehuurde Harley Davidson door het mooie Amerika.

Ik weet niet of er een Nederlands bedrijf is waar ik terecht kan om die trip te boeken, heb al een beetje op het net gezocht maar kan zo niks vinden. Dus hoop dat hier iemand is die daar info over heeft voor mij.

Groet van ZZ-R
 
De echte "route 66" als geheel bestaat niet meer, je rijdt hele stukken over Interstates als je toch de route ongeveer wil volgen. Mij lijkt daar weinig aan. Er zijn zoveel andere mooie routes die je daar kan rijden, dat het volgens mij zonde is om alleen voor de naam die route te gaan rijden.
 
De echte "route 66" als geheel bestaat niet meer, je rijdt hele stukken over Interstates als je toch de route ongeveer wil volgen. Mij lijkt daar weinig aan. Er zijn zoveel andere mooie routes die je daar kan rijden, dat het volgens mij zonde is om alleen voor de naam die route te gaan rijden.
klopt er is stukken weg overheen gelegd of herbenoemd, mooie kleine stadjes mis je omdat de interstate stukken weg afsnijdt ipv mee kronkelt met t landschap , de diners zijn er nog wel en het blijft toch de moeite waard . :Y Ik vond t geweldig
 
Terug
Bovenaan Onderaan