route 67

dick e

MF'er
27 jan 2003
223
0
zutphen
olla,
laatst plaatste iemand een link hier op het forum met ontmoetingsplaatsen in de heimat. een van de plaatsen is route 67.
als ik op de site van r67 kijk staat daar dat er eens in de veertien dagen bal is op de vrijdag avond.
weet een van de gewaardeerde mede forumleden of er op de rest van de dagen daar ook iets te doen is,uit eigen ervaring.
zodat dick e er samen met zijn geachte neef jicro daar eens een kijkje kunnen gaan nemen om gezellig met de buben wat te plauderen over motorraeder.
de groeten uut zutphen.
 
Kijk op de site van de SMR daar staan allerlei links; ergens staat oa route 67 beschreven.

SMR:
http://home.wanadoo.nl/smr/

Hier een kaart:

full
 
ik vraag of iemand uit eigen ervaring wat weet, die link heb ik ook.
maar toch bedankt voor de moeite.
 
Route 67 is altijd een geslaagd uitstapje. Maar dan wel op zondagmiddag en met mooi weer, anders valt er niet zoveel te beleven ;)

Vrijdagavond ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet over meepraten
 
Zelf ben ik op een zondagmiddag in het najaar geweest, was toen wel rustig. Daar staat tegenover met de paastoertocht van vorig jaar dat je over de koppen kon lopen, wat druk.

Ervaar zelf maar zou ik zeggen.....
 
olla,
dit is een leuke ontmoetingsplek ,we waren er tegen 1 uur en vlgs unsere deutsche bruder was het erg rustig,er stonden een stuk of tien motoren.
vlgd keer gaan we op een zondag kijken dan moet het er bomvol zijn.
groeten uut zutphen
 
Terug
Bovenaan Onderaan