Route des Grandes Alpes op een Triumph S3

Copy paste alles nou lekker naar hier, dan kunnen we er ook op reageren!! Dat maakt een forum nou juist zo leuk!
 
Copy paste alles nou lekker naar hier, dan kunnen we er ook op reageren!! Dat maakt een forum nou juist zo leuk!

Reageren kan binnen mijn website ook. En doorlinken is gewoon makkelijker.
 
Mooi verhaal weer, maar 700 euro voor een hotel? Hebben jullie het hele hotel afgehuurd? Zoveel kost mijn hele vakantie van 2 weken niet eens...
 
route napoleon viel mij een beetje tegen. Ik zou nog eerder RDGA terug rijden en de omleidingen (Croix du Fer & lac d'annecy) op de terugreis nemen.
 
Mooi verhaal weer, maar 700 euro voor een hotel? Hebben jullie het hele hotel afgehuurd? Zoveel kost mijn hele vakantie van 2 weken niet eens...

:) ...maar jij had waarschijnlijk geen drie kamers nodig voor zeven man, zoals wij. Maar idd, het is diefstal.
 
De route Galibier - Telegraph heeft gewoon de naam, zeker in de wielerwereld. Daar is het altijd retedruk. Het is wel mooi, zeker de Galibier want de Telegraph is inderdaad veel minder hoog, maar er zijn mooiere stukken. Persoonlijk vind ik het stuk van de Glandon en de Croix de Fer, wat iets verder naar het westen ongeveer parallel aan dit stuk loopt mooier, en stukken rustiger. Maar ook de Galibier moet je op de motor toch zeker een keer gedaan hebben. Paar weken terug ook nog even meegepakt.

Verder weer een mooi verhaal, jammer van de motor. Kan gebeuren natuurlijk maar blijft altijd zonde.
 
Lees ook mee *O*

Ben er net zelf geweest dus altijd leuk om weer even mee terug te gaan!

:W
 
bejaarden in de Alpen,
stappen op de motor,
hebben een scheve horizon voor zich en flikkeren spontaan om,
ik zie het gebeuren,
leuk verhaal man.
 
Mooi beschreven, leest lekker weg.
Dank voor het posten, ga over vier weken die kant op maar dit doet wat met de voorpret.

Keep on gumming 😏
 
Terug
Bovenaan Onderaan