route Hengelo naar de Harz in Duitsland

Nee, niet direct tips voor een aangegeven route.

Vorig jaar naar de Harz gereden met een route die op papier/ in de GPS wel leuk zou kunnen zijn.
Nou, dat was echt niet zo. Heel erg veel stoplichten tot je er helemaal flauw van werd.

Op de terugweg naar NL besloten om 'zo maar' te gaan rijden en helemaal geen route te maken.
Het enige wat ik heb gedaan is dat ik steeds WESTWAARTS bleef rijden. Houd je Noord-pijl op de GPS in de goede richting!
Route was echt hartstikke leuk. Nee, opschieten deed 't natuurlijk niet, maar wel veel leuke dorpjes en vooral kleine weggetjes.
Onderweg zelfs nog op een klein pontje over de Weser(?) gevaren. Ook een enkele heuvelrug gereden die ik op de heenweg nooit had gezien.
Als er een grote(re) stad in zicht kwam, ben ik voor een klein stukje over de snelweg gereden om er snel voorbij te komen.
Op een goed moment zag ik ineens Winterswijk op de borden. Daar heen gereden en dan dwars door de Achterhoek naar Bronkhorst het pontje over.

De terugreis was echt heel leuk. Helaas heb ik die niet vastgelegd.
Dus mijn advies is bij Winterswijk grens over en dan steeds kiezen voor steeds de kleine weggetjes in oostelijke richting. Niet op borden letten!
Na verloop van tijd checken of je al in de buurt bent. Laatste stuk zet je de bestemming op de GPS weer aan.
 
Als ik het avontuur opzoek tiep ik mijn bestemming in en kies dan voor "Kortste Route". Geloof me, dat is echt de langste route, maar tevens ozo leuk en onbekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan