Route in Sygic versie 15.0 zetten op een Iphone

Kwark88

MF veteraan
30 sep 2011
1.120
3
Assen
Beste rijders,

Ik ga binnenkort op motorweekend en nu is er een route gemaakt voor Sygic. Nou zou ik die graag naar mijn Iphone zetten zodat ik de route onderweg kan volgen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de route in mijn Iphone te krijgen. Het gaat om Sygic versie 15.0
Kan iemand mij hierbij helpen??
 
Even kopiëren en plakken van andere site

Ben al jaren een tevreden gebruiker van Sygic navigatie software op de Iphone (goedkoper alternatief voor Tomtom). Ik wist tot voor kort niet hoe je routes moet inladen, maar heb het nu uitgevonden en wil dat even delen. Wellicht dat mensen er hier wat aan hebben.

0. Maak of download route, bijv van GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland

1. converteer het .itn bestand naar .itf met itn2itf converter (gratis te downloaden via http://dl.dropbox.com/u/14122459/ITN2ITF Converter.zip)

2. gebruik iFunbox om het .itf bestand naar de Iphone te kopieren in de volgende map: /user applications/Sygic/library/sygic/aurares/itinerary

Indien de map itinerary nog niet zichtbaar is, moet er eerst eens genavigeerd worden.

iFunbox is gratis te downloaden via iFunbox | the File and App Management Tool for iPhone, iPad & iPod Touch.

3. Kies in Sygic voor 'Route' en dan 'Route laden' en kies de route uit het lijstje. Bij de nieuwe versie van Sygic zijn de routes te vinden door op het favorietenicoontje rechtsboven te klikken. Je ziet dan de routes aangegeven met begin- en eindpunt, helaas niet met bestandsnaam zoals bij de oude sygic (is hier een fix voor?)

Hopelijk voor jou de oplossing
 
nu is dit een heel oud onderwerp, maar ik heb er even een vraag over:

als ik op de map Sygic klik dan krijg ik de volgende melding en ik kom er niet in ;(

Connection failed
App Sandbox access is restricted by Apple to ones with 'iTunes File Sharing' enabled since iOS 8.3. Jailbreak is required to open the sandbox of this App.

Enig idee wat ik kan doen (ik ben ooit blond geweest, dus graag in Jip en Janneke taal )

Thnx in advance, Eric :t
 
nu is dit een heel oud onderwerp, maar ik heb er even een vraag over:

als ik op de map Sygic klik dan krijg ik de volgende melding en ik kom er niet in ;(

Connection failed
App Sandbox access is restricted by Apple to ones with 'iTunes File Sharing' enabled since iOS 8.3. Jailbreak is required to open the sandbox of this App.

Enig idee wat ik kan doen (ik ben ooit blond geweest, dus graag in Jip en Janneke taal )

Thnx in advance, Eric :t


Wat ik hier uit haal is dat deze methode alleen nog werkt met een iPhone waar een jailbreak op zit. Kennelijk is dat bij jou niet het geval. Ik gebruik zelf geen Sygic. Je zou de vraag ook kunnen stellen in Navigeren met de iPhone nog maar een keer

Dat is een wat recenter draadje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan