Route met motor naar TT-Assen, Geert Timmer tribune

30 mrt 2013
4
0
IJsselstein
Ik heb al wat jaren met de auto meegereden naar de TT, maar dit jaar ga ik met de motor. Ik vroeg me alleen af welke afslag ik moet hebben om bij de Geert Timmer tribune / motor parkeerplaats te komen... Ik kom vanaf het zuiden A28
 
Ik heb al wat jaren met de auto meegereden naar de TT, maar dit jaar ga ik met de motor. Ik vroeg me alleen af welke afslag ik moet hebben om bij de Geert Timmer tribune / motor parkeerplaats te komen... Ik kom vanaf het zuiden A28
Gewoon achter de grote meute aan rijden
 
Je wordt vanzelf naar de motor parkeerplaats geleid.
Kan niet missen, tenzij je blind bent.
 
niet de eerste afslag nemen maar de 2e , als je vanaf hoogeveen komt hebben ze een nieuwe afslag gemaakt , deze niet nemen maar de volgende.
 
en vergeet niet te onthouden waar je hebt geparkeerd!!!
Eerst jaar TT heb ik goed moeten zoeken omdat ik het vergeten was eind van de dag..
 
Vanuit het zuiden komend afslag 33 richting Assen West - Smilde, dan beneden aan de afrit links en onder de A28 door bij verkeerslichten rechts, rotonde 1ste afrit richting A28 Hoogeveen. Daarna is er een speciale afrit voor motoren, dus rechts aanhouden c.q. vluchtstrook en via een weggetje kom je op de parkeerplaats achter de hoofdtribune. Parkeerplaats is overdekt. Er zijn betonstroken om de motor verantwoord te plaatsen

EgbertO
 
Terug
Bovenaan Onderaan