"Route mobiel royeert klanten"

Goede actie van routemobiel....Althans mogelijk... Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er misbruik van maken en die moet je aanpakken. Ik vind het ook een beetje vreemd dat er zo negatief wordt gedaan over zoiets "logisch" ?
 
Ik denk dat A. het "misbruik" bij route mobiel meer opvalt omdat zij een kleiner klantenbestand hebben dan de ANWB.
B. degene die er misbruik van maken moeten hebben gedacht: aga, roet mobil ish hele handieg.
Ik zou na 2 keer ook niks meer sturen en idd royeren.
C. Veel ANWB leden dachten dat nieuwe bezems schoner zouden vegen en dat viel ff tegen.
Goedkoop was dus toch duurkoop.
 
Royeren... ik weet niet, ik zou eerst een waarschuwingsbrief sturen - bla, bla, regel uw onderhoud, volgende keer aparte rekening of royement.

Ik heb zelf geen B-rijbewijs of auto, maar ik ben met de motor nog nooit stil blijven staan. Mocht ik pech hebben, dan is het buiten mijn woonplaats gedekt, maar dan moet het wel meer zijn dan een kapotte bougie, want dat kan ik zelf wel verhelpen. Zit dus niet bij ANWB of RM...
 
Hoor eigenlijk wel veel negatieve verhalen over die gasten. Mjah ik vind de anwb prima en ook niet duur. Waarom zou ik het opzeggen? :)

Je zou als uitgangspunt kunnen hebben dat lidmaatschap van de KNMV eigenlijk een must is (en handig voor verzekeringen). Uh ...... wat heeft dát ermee te maken???

Well, een lidmaatschapskaart van de KNMV geeft ook recht op hulp onderweg. Op te roepen via de ANWB

En Route Mobiel ...... ligt in de lijn der verwachtingen (ook bij mij dus)
 
Terug
Bovenaan Onderaan