Route n260 in spanje in gpx beschikbaar?

Als iemand kan zeggen wat er zo uniek is aan basecamp tov andere programma's hoor ik dat graag. ik vermoed een beetje noodzaak als je een Garmin hebt ?
Dat is helemaal geen noodzaak,maar sommigen willen niets nieuws proberen blijkbaar.
Ik gebruik nu al een paar jaar MRA i.p.v. Basecamp,zeker als ze zelf routes wil maken een stuk beter,en er zijn nog alternatieven volgens mij.
Voor Basecamp heb je geen internet nodig,dat is soms wel een voordeel.
 
Dat is helemaal geen noodzaak,maar sommigen willen niets nieuws proberen blijkbaar.
Ik gebruik nu al een paar jaar MRA i.p.v. Basecamp,zeker als ze zelf routes wil maken een stuk beter,en er zijn nog alternatieven volgens mij.
Voor Basecamp heb je geen internet nodig,dat is soms wel een voordeel.
Ik zie soms van die kaartje van basecamp en wordt daar gewoon een beetje nostalgisch van joh ;)
Alsof ik op een 20 jaar oude website ben gekomen, gemaakt in Word, om te laten zien hoe Ome Jan met zn peugeot 504 naar Spanje reed :P

Als het werkt, dan werkt het hoor, ieder zijn of haar ding . Maar ik kon er niet enthousiast van worden.
Het is toch al langere tijd zo dat software eigenlijk intuïtief genoeg moet werken om zonder handleiding aan de slag te kunnen.
Niet mijn idee hoor, maar koop maar een nieuwe smartphone ...

Met wat gespeel kon ik op mijn telefoon met Osmand een kleine route maken, groot misschien ook wel maar was het gepiel al zat.
Een laptop meezeulen begin ik niet meer aan.
 
Ben nog steeds erg tevreden over Basecamp, het zou leuk zijn als je er een andere kaar op in kon laden (michelin) maar zeker geen must. Routes maak ik voor mijn vakantie en niet halverwege. Zeker ook geen zin om laptops of tablets (ik heb ze niet eens) mee te leuren op vakantie met de motor
 
Omdat ik geen vooropgezt plan heb waar ik naar toe wil heb ik de volgende routine: savonds kaart erbij pakken en globaal een reisdoel bepalen. Het programma Kurviger er een route voor laten berekenen, overzetten in basecamp, en dan overzetten naar de navigatie.

Bevalt mij prima. Ieder geeft er zijn eigen invulling aan. En als je niet in een groep reist, is er onderweg ook geen discussie over de route.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: D.D
Terug
Bovenaan Onderaan