Route naar Sonnenblick Wie gaat er mee

DevilDriver

MF veteraan
16 mrt 2009
2.931
6
Best
wie gaat er mee een mooie route rijden 13 juli heen en 14 juli terug

wat is de bedoeling:

verzamelen bij :

M. Opreij Beheer B.V.
Havenweg 4
6101 AB Echt

tankstation tienbaan vlakbij simpelveld (puntje van ned.) tussen 9uur en half 10 Google Maps Punt A in de link naar google.maps is tankstation tienbaan en punt B begin van de route
op 13 juli rijden we naar het hotel Sonnenblick
drinken daar een pilsje, wat slap zeveren en zondag weer terug via een mooie route

Eifel%20Juli%202012.jpg



Belangrijke zaken:
We gaan er van uit dat verzekering, staat van de motor en kleding zelf kunt regelen.
Voor een handige tips klik: Tips voor kamperen met de motor en Tips voor Motorrijden in de Bergen
Nog enkele tips:
- Denk aan oordoppen.
- Contant geld + pinpas. Niet elk tankstation accepteert Nederlandse betaalkaarten.
- Paspoort of id kaart meenemen.
- Reisverzekering (en als je bijvoorbeeld IRK-hebt dan die papieren meenemen).
- Zorg dat je een volle tank hebt voor aanvang rit.
- Controleer voor vertrek bandenspanning, vloeistofniveaus,ketting etc.
- Denk aan je uitlaat. We rijden door een streek waar streng gecontroleerd wordt op uitlaatgeluid !!. DB-killers mogen dus gewoon gemonteerd blijven.
- Neem,als je die hebt, je reserve sleutel mee…..
- Tijdens het weekeind en het rijden is Iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten. Rij niet harder dan je aandurft of aankunt. Het is geen race en er zijn geen kampioenschapspunten te verdienen.


Deelnemers:

DevilDriver
Et13nnE
Gijs


Motor-forum.nl, organisatoren of voor/achterrijders van deze rit kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade, ongevallen, boetes of bij aanhouding tijdens deze rit. Je rijd op eigen risico, stap dan ook verantwoordelijk op de motor, dit is niet alleen belangrijk voor jezelf maar ook voor de groep waar je mee rijd en de algemene veiligheid in het verkeer.
 
Laatst bewerkt:
"Route heeft een heenreis van 253Km en een terug reis van 301Km (niet geschikt voor beginnende rijders)"
Dat valt toch wel mee?
 
Ja is ook niet heel zwaar maar als je niet gewend bent om in de eifel te rijden is deze niet aan te raden
 
ja vorig jaar regende het
route is iig een verzameling van mn eerder gereden routes + wat extra

dan zijn we nou met zn 3e
 
Overigens mogen ze wel wat langer zijn, wij zijn vorig jaar 0900 aan gereden vanuit Geleen en waren al om 1500 in het hotel, met een middag pauze van bijna 1 uur.
Wel mooie routes trouwens.

Owja, vorig jaar regende het niet, de wegen waren op de zaterdag ochtend nog nat maar smiddags super gereden en zondag ochtend ook, ook al was het voor korte duur :+
 
Laatst bewerkt:
Okee 3 man al! *O*

Dus.. wie gaat er nog meer mee? :]


Als jullie de vorige keer al zo vroeg in het hotel waren kan er misschien nog wel een stuk bijgeplakt worden? Achja hoeven we ons in ieder geval niet te haasten!
 
Hey flitspop kan je verzekeren dat de routes zeker de moeite waard zijn en Iedereen mag mee
Moet wel voldoende ervaring in de Bergen hebben
 
Gaaf, heel veel plezier! Ga met deze (helaas) niet mee, voor een dagtripje houd ik me aanbevolen!
DevilDriver maakt mooie routes :-)
 
Gaaf, heel veel plezier! Ga met deze (helaas) niet mee, voor een dagtripje houd ik me aanbevolen!
DevilDriver maakt mooie routes :-)

thx, en dit is een van mn mooiste :} :] 8-)
aankomende woensdag ben ik vrij voor een dagje eifel evt :]
 
:weekend kick:
waar blijft de 4e die mee wil?
zou graag dit weekend nog mailtje doen naar het hotel om te boeken
kunnen er later evt nog meer aanmelden als iemand meer mee wil :]
 
blijkbaar komen er niet meer...
zal ik voor ons 3e boeken?
geen idee wat voor kamers ze vrij hebben...
 
willen jullie een 1 pers. kamer voor 39,50 of 2pers voor 31,-?
en daar komt dan nog waarschijnlijk 15,- bij voor halfpension (3 gangen menu)
hotel is wat duurder dan ik normaal boek maar genoeg goede dingen over gehoord om keer te gaan kijken http://www.sonnenblick-luetz.de/
mn duits is niet zo goed dus zou ook anders kunnen zijn :P :+
 
1 Persoons, wij hadden een week eerder gevraagd voor 7 personen, zat vol. Nu bij de buren geboekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan