Route naar Sonnenblick Wie gaat er mee

openingspost aangepast, hopelijk is alles duidelijk nou
verzamelen tussen 9 en half 10, het is een behoorlijke route met echt heel veel bochten dus gok dat we toch redelijk wat tijd nodig zullen hebben

verzamelpunt bij Google Maps
benzine is daar behoorlijk duur, tank daarom voor vertrek even thuis vol zodat we eerst nog een stuk duitsland in kunnen rijden

als er iets nog niet duidelijk is hoor ik het graag

Je kunt ook bij de afslag Brand tanken als je daar de Eifel in rijdt.
Google Maps

Dan krijg je voor hetzelfde geld de 100 octaan :-)
 
thx Tremor maar er zit er een net vor het begin van de route, geen idee welke afslag dat is ;)

@gijs hero 3 was helaas net 2 rondjes vtv battery leeg -O-
anders was mn redding wel mooi om te zien waarna er een grote klap onverwachts komt :]
 
De afslag 'Brand' is de afslag ervoor.
Je kunt daar de snelweg af en dan rechts afslaan bij de verkeerslichten.
Je rijdt dan onder de snelweg door en ziet dan direct links de Shell liggen.

Na het tanken kun je weer de snelweg op en je route volgen of je rijdt verder rechtdoor van de richting waar je van kwam door de wijk Brand en neemt L12 richting Venwegen naar het zuiden. Dan kom je weer op of in de buurt van je originele route uit. Zo te zien neem je de L24 richting het zuiden. Dat is niet verkeerd rijden langs de Ruhrsee.
 
Laatst bewerkt:
Oke, toch wel foto's van de schade?

Sterkte met het herstel iig.

Kun je toch nog op zoek naar een duke
 
Et13nnE, waar kom je vandaag, misschien dat we al eerder kunnen verzamelen dan het puntje van NL.
 
Ik stel voor hier:
M. Opreij Beheer B.V.
Havenweg 4
6101 AB Echt
 
1 plaats vrij voor wie mee wil, er is een 1 pers kamer geboekt
anders zeg ik deze af
 
Ik heb iemand (geen MF) gevonden. Die pakt je kamer wel.
 
Laatst bewerkt:
Hij woont in Venlo, kunnen jullie samen naar M. Opreij Beheer B.V. - Havenweg 4 - 6101 AB Echt rijden. om 0900 daar zijn als dat lukt.
 
Er zit op de heenweg geloof ik 1 fout in.
Terug weg heb ik hem na 30 min in de vangrail geparkeerd en de rest van de route rechtstreeks naar huis.
 
ja route klopt voor 99%
probleem is dat er nieuwe kaarten zijn en als je dan oude gpx overneemt kan het altijd dat punten niet precies goed staan
zodra je hem hebt geladen helemaal nalopen met basecamp moet je altijd doen helaas

en dat parkeren in de berm kans is groot aangezien het een redelijk lange maar vooral slopende route is met heel veel bochten
rij dus in het begin rustig zodat je aan het eind nog genoeg energie over hebt om goed lijnen en wegdek in te schatten, hier had ik wel voor gezorgt als voorrijder maar helaas ;( -O-
 
Heb jij navi Etienne?
Mijn pc is kapot en kan de heenreis er niet op schieten, terug reis staat er al op.
 
Mooi, dan mag jij voorrijden op de heen weg, terug weg kunnen we wel afwisselen.
Terug weg heb ik afgelopen zondag nog gereden, zit een kleine wijziging in met die van jou, ik heb een stukje gepakt met iets meer bochten, scheelt in KM niets.
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker. In het national park heb je een stuk gepakt over de brug met uitzicht over het meer, ik ga iets meer via het oosten, daar ligt een echte mooie race weg.
 
oh dat stukje verander ik vaker ja, veel controle dat stuk en probeer daar gewoon wat af te wisselen aangezien ik dat het meest rij
 
Terug
Bovenaan Onderaan