route ochtenpret Moezel?

snel weg

Die hard MF'er
30 okt 2003
252
0
Hallo,

Wie kan mij helpen,
Heb eens gehoord van een route
genaamd "bochtenpret Moezel".

Het gaat mij niet om zomaar langs de Moezel te rijden maar meer om de mooie stuurweggetjes en afdalingen enz.



Wie, gaarne info.
Groet Jack
 
Voor alle mensen die het nu gaan proberen: Nee, Google geeft zo 123 niet een goed antwoord. :P

Ik kan je helaas niet verder helpen ;)
 
http://www.tomboudewijns.nl/mogids.htm

en dan met name

8. Oostkantond / Eifel / Moezel (226 km)
Deze tocht is Duitstalig, dus rijdt u door het Duitse gedeelte van België. Vervolgens gaat hij gedeeltelijk door de Nordeifel en het Ahrdal, een van de mooiste zijdalen van de Rijn en de Vulkaneifel met zijn voormalig vuurspuwende bergen, kratermeren en schilderachtige kleine meren, naar het Moezeldal. De eindbestemming is daar het toeristische Cochem.

9. Moezel / Rijn / Moezel (226 km)
Wijnvelden links en rechts, steile klimmen en mooie afdalingen, langs water, door bossen, en genieten van vergezichten over Moezel en Rijn. Ook heerlijk en veel eten, alle bekende en onbekende plaatsen bekijken, oude burchten en interessante gebouwen bezoeken en logeren waar u wilt, zo is het leven in het gebied tussen Moezel en Rijn. Ik probeer u zoveel mogelijk interessante dingen van deze door motorrijders zeer gewaardeerde vakantiestreek te laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan