Route plannen

Aan het eind van een jaar waarin niets normaal leek te zijn, vindt u toch zoals altijd ook nu weer een update van de campinggegevens van www.archiescampings.eu.

Ondanks alles bevat deze update enorm veel nieuws, zo vindt u bijvoorbeeld het aanbod 2021 van de voordeelcampings voor de gebruikers van de Camping Card.



Ik wens u allen voor het jaar 2021 een geweldig campingjaar waarin we in goede gezondheid weer als vanouds van camping naar camping door heel Europa kunnen trekken.



Vriendelijke groeten,

Archie
Archie,

Dank! Ik maak er veel gebruik van de laatste jaren. Superapp
 
Ook zo benieuwd of we er dit jaar er weer op kunnen uittrekken? En zo ja, wanneer en waar?

Om op alles voorbereid te zijn, is het natuurlijk verstandig om alvast je navigatiesysteem even te voorzien van de laatste campinggegevens van www.archiescampings.eu.

Je zult zien dat er weer een enorm aantal aanpassingen te vinden zijn.



Hou er aub wel rekening mee dat heel veel campings in verband met de pandemie de normale openingstijden hebben aangepast.

Controleer dus altijd even vooraf of je op de camping van je keus ook echt terecht kunt!
 
Ook zin om binnenkort de tent weer van zolder te halen?

Haal dan wel even de laatste update van www.archiecampings.eu binnen om weer helemaal op de hoogte te zijn van alle veranderingen.

Voor de gebruikers van de Nederlandse versie van de website deze keer een extraatje voor diegenen die graag campings bezoeken die zijn aangesloten bij de Stichting Vrije Recreatie (SVR).

In de update zijn de openingsdata van duizenden campings toegevoegd of gecontroleerd. Let er echter wel op dat door de pandemie deze tijden kunnen afwijken!
 
Ik navigeer al jaren met de telefoon, tomtom nav app erop 20 euro per jaar betalen en je hebt een hele goede navigatie. De telefoon moet wel water bestendig zijn ik gebruik een samsung S9 hiervoor werkt echt perfect wel een blauwe tand headset erbij gebruiken is wel makkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ulgi
Met de vakanties voor de deur en het coronavirus op de terugtocht verwacht ik dat we deze zomer weer massaal zullen gaan kamperen of in eigen land of verder weg.



Mocht u daarbij gebruikmaken van www.archiescampings.eu dan moet ik u dringend adviseren deze laatste update voor de zomer even te downloaden en te installeren op uw navigatie, want zoals eigenlijk iedere keer zijn er weer ontzettend veel gegevens aangepast. (Lees aub ook even de nieuwstekst op de website!)



Let er wel op dat de openingsdata niet altijd betrouwbaar en actueel zijn, nu nog meer dan ooit vanwege eventuele coronabeperkingen. Een telefoontje of mailtje vooraf naar uw bestemming vooraf kan teleurstelling voorkomen.



Fijne vakantie iedereen!
 
Hartelijk dank aan iedereen die in de afgelopen maanden de moeite heeft genomen om ons gezamenlijk campingbestand up to date te houden door even een berichtje te sturen!



Zoals was te verwachten hebben nogal wat vooral kleine campings tijdens de coronacrisis de poorten definitief gesloten. Tot mijn verrassing zijn er echter ook nieuwe campings bijgekomen, waardoor het totale bestand maar heel erg weinig is gekrompen. Maar let op, het aantal wijzigingen en aanvullingen is aanzienlijk, dus vertrouw niet volledig op eerdere downloads.



Ontdekt u ook iets dat niet meer klopt, meldt het aub even via het contactformulier dat op de website www.archiescampings.eu is te vinden of meldt het direct vanuit de app, want Archiescampings is er niet alleen voor, maar ook door kampeerders!
 
Speciaal voor iedereen die in de komende maanden op zoek gaat naar de zon of de sneeuw staan nu de laatste campinggegevens van www.archiescampings.eu online.
(Natuurlijk mag iedereen die zijn navigatie up to date wil houden ook van deze update gebruikmaken.)

In deze update zijn weer enkele duizenden gegevens aangepast en aangevuld (vooral openingstijden) en ook zijn er nogal wat campings geschrapt of toegevoegd.
 
Als je ondanks alle sombere vooruitzichten door de coronapandemie toch al graag vakantieplannen wilt maken voor het jaar 2022, is het weer de hoogste tijd om je navigatie up to date te maken.

Op www.archiescampings.eu kun je nu alle (nu bekende) voordeelcampings van CampingCard voor 2022 downloaden.

Ook als je plannen hebt eens buiten de Europese Unie te kamperen en de Noordzee over wilt steken, is het zeker de moeite waard de laatste gegevens binnen te halen, hier is namelijk weer heel wat aangepast en dan met name in Noord-Ierland, Schotland en Wales met meer campings dan ooit.
Natuurlijk zijn ook op het continent enorm veel gegevens gewijzigd en is ook hier het aantal campings relatief sterk toegenomen.
Ik wens jullie een geweldig en bovenal gezond kampeerjaar toe!
 
Als je ondanks alle sombere vooruitzichten door de coronapandemie toch al graag vakantieplannen wilt maken voor het jaar 2022, is het weer de hoogste tijd om je navigatie up to date te maken.

Op www.archiescampings.eu kun je nu alle (nu bekende) voordeelcampings van CampingCard voor 2022 downloaden.

Ook als je plannen hebt eens buiten de Europese Unie te kamperen en de Noordzee over wilt steken, is het zeker de moeite waard de laatste gegevens binnen te halen, hier is namelijk weer heel wat aangepast en dan met name in Noord-Ierland, Schotland en Wales met meer campings dan ooit.
Natuurlijk zijn ook op het continent enorm veel gegevens gewijzigd en is ook hier het aantal campings relatief sterk toegenomen.
Ik wens jullie een geweldig en bovenal gezond kampeerjaar toe!
Dit jaar op mijn reis door Frankrijk en Spanje heel veel plezier en gemak gehad van Archies. Top!!👍 Komend jaar ga ik er in ieder geval ook weer gebruik van maken
 
Als je ondanks alle sombere vooruitzichten door de coronapandemie toch al graag vakantieplannen wilt maken voor het jaar 2022, is het weer de hoogste tijd om je navigatie up to date te maken.

Op www.archiescampings.eu kun je nu alle (nu bekende) voordeelcampings van CampingCard voor 2022 downloaden.

Ook als je plannen hebt eens buiten de Europese Unie te kamperen en de Noordzee over wilt steken, is het zeker de moeite waard de laatste gegevens binnen te halen, hier is namelijk weer heel wat aangepast en dan met name in Noord-Ierland, Schotland en Wales met meer campings dan ooit.
Natuurlijk zijn ook op het continent enorm veel gegevens gewijzigd en is ook hier het aantal campings relatief sterk toegenomen.
Ik wens jullie een geweldig en bovenal gezond kampeerjaar toe!
Voor wie de app nog niet heeft: snel downloaden! Top app, beter dan alle betaalde apps

Geen aandelen , gewoon een tevreden gebruiker die de app gebruik heeft in de balkam, oost europa en Scandinavië O-)
 
Nu steeds meer landen de coronamaatregelen versoepelen of zelfs opheffen, ziet het er naar uit dat we weer volop plannen kunnen maken om te gaan kamperen. In de volgende update van www.archiescampings.eu, die nu online staat, vindt u vast wel een bestemming die aan uw wensen voldoet.



Zeker als het al even is geleden dat u uw navigatie hebt geüpdatet, is het absoluut noodzakelijk de laatste informatie binnen te halen.



Alleen al sinds de vorige update zijn er duizenden gegevens geactualiseerd, denk hierbij vooral aan gewijzigde openingsdata en telefoonnummers.

Maar belangrijker, ik heb maar liefst 270 campings moeten verwijderen uit het bestand, maar ik kon er zelfs nog meer (461) toevoegen.
 
Nu het weer beter wordt, zullen velen weer plannen maken om te gaan kamperen.

Bij de voorbereidingen hoort dan natuurlijk ook dat uw campingbestand op uw navigatie up to date is.

Bezoek dus www.archiescampings.eu om de laatste update die vandaag online is gezet binnen te halen!

In deze update zijn niet alleen vele campings toegevoegd, maar zeker zo belangrijk, nog veel meer campings verwijderd waarover zeer ernstige twijfel bestaat of ze nog wel bestaan. Niemand wil immers graag voor een gesloten poort komen te staan.
 
Nu het weer beter wordt, zullen velen weer plannen maken om te gaan kamperen.

Bij de voorbereidingen hoort dan natuurlijk ook dat uw campingbestand op uw navigatie up to date is.

Bezoek dus www.archiescampings.eu om de laatste update die vandaag online is gezet binnen te halen!

In deze update zijn niet alleen vele campings toegevoegd, maar zeker zo belangrijk, nog veel meer campings verwijderd waarover zeer ernstige twijfel bestaat of ze nog wel bestaan. Niemand wil immers graag voor een gesloten poort komen te staan.
Ik heb hem toevallig vorige week weer gedownload. Dus zal wel wat achter lopen. Voorlopig is de camping waar we nu staan open. 😄
 
Bent u ook van plan er binnenkort weer op uit te trekken met tent of caravan?

En maakt u zoals zovelen ook gebruik van www.archiescampings.eu om uw overnachtingsplaats te vinden, dan verdient het absoluut aanbeveling eerst nog even de laatste informatie binnen te halen!



Er zijn namelijk zoals altijd wat campings bijgekomen die u anders misschien zou missen, maar ook en misschien nog wel belangrijker om te voorkomen dat u voor een gesloten camping komt te staan, want ook deze keer heb ik weer een paar honderd campings uit het bestand moeten verwijderen, omdat ze inmiddels zijn gesloten of geen kampeerders meer ontvangen.
 
Helaas heb ik slecht nieuws voor de gebruikers van mijn campinggegevens voor navigatieapparatuur zoals die op mijn website www.archiescampings.eu waren te vinden.



Na meer dan 16 jaar bijna al mijn vrije tijd te hebben besteed aan het helpen van mijn medekampeerders een camping te vinden, staat nu de laatste update online.

Half oktober zal mijn website definitief van het internet verdwijnen.

Ook speelt mee dat steeds meer mensen de “klassieke” navigatieapparatuur hebben vervangen door apps die meer mogelijkheden bieden en waardoor de belangstelling voor het gebruik van poi’s sterk is verminderd. Mocht u hiervan nog wel gebruikmaken, download dan voor half oktober de laatste informatie van mijn website. Er zijn weer veel wijzigingen!



Het goede nieuws is dat de Archiescampings apps voor Android en iOS blijven bestaan en ook zullen worden geactualiseerd!



Iedereen enorm bedankt die op enige wijze heeft bijgedragen aan www.archiescampings.eu.
 
Helaas heb ik slecht nieuws voor de gebruikers van mijn campinggegevens voor navigatieapparatuur zoals die op mijn website www.archiescampings.eu waren te vinden.



Na meer dan 16 jaar bijna al mijn vrije tijd te hebben besteed aan het helpen van mijn medekampeerders een camping te vinden, staat nu de laatste update online.

Half oktober zal mijn website definitief van het internet verdwijnen.

Ook speelt mee dat steeds meer mensen de “klassieke” navigatieapparatuur hebben vervangen door apps die meer mogelijkheden bieden en waardoor de belangstelling voor het gebruik van poi’s sterk is verminderd. Mocht u hiervan nog wel gebruikmaken, download dan voor half oktober de laatste informatie van mijn website. Er zijn weer veel wijzigingen!



Het goede nieuws is dat de Archiescampings apps voor Android en iOS blijven bestaan en ook zullen worden geactualiseerd!



Iedereen enorm bedankt die op enige wijze heeft bijgedragen aan www.archiescampings.eu.
Logisch.
Fijn dat de iOS app blijft :t
 
Laatst bewerkt:
Ik schrok al, maar gelukkig blijft de app! Maak ik al jaren dankbaar gebruik van. Dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan