Route via "Tyre" op Tomtom Via 125 ... help needed plz

DonVito

Die hard MF'er
10 nov 2007
325
0
Opglabbeek [B]
Hey Bikers...
Hope You Can Help Me... :}

Ik weet hoe het programma Tyre werkt en hoe ik routes kan doorsturen naar een tomtom... als ik mijn collega zijn tomtom gebruik met "tomtomhome" kan ik de routes makkelijk doorsturen en opstarten via de tomtom. maw het programma werkt perfect...

De vraag:
Ik heb een nieuwe Via 125, deze werkt met "Mytomtom" ipv "tomtomhome", ik kan de routes weer mooi uitwerken via tyre maar het programma kan op geen enkele manier mijn tomtom terugvinden om ze door te sturen. De tomtom is verbonden met de laptop, alles werkt maar tyre stuurt niets door... "er is geen gps verbonden" ...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?



Thanks!! :)
 
Mag een slotje op...

kan niet met de nieuwe "MyTomTom" toestellen...

Dus opletten wie er eentje wil kopen !!!!

Grtz
 
Hey Bikers...
Hope You Can Help Me... :}

Ik weet hoe het programma Tyre werkt en hoe ik routes kan doorsturen naar een tomtom... als ik mijn collega zijn tomtom gebruik met "tomtomhome" kan ik de routes makkelijk doorsturen en opstarten via de tomtom. maw het programma werkt perfect...

De vraag:
Ik heb een nieuwe Via 125, deze werkt met "Mytomtom" ipv "tomtomhome", ik kan de routes weer mooi uitwerken via tyre maar het programma kan op geen enkele manier mijn tomtom terugvinden om ze door te sturen. De tomtom is verbonden met de laptop, alles werkt maar tyre stuurt niets door... "er is geen gps verbonden" ...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?



Thanks!! :)


Misschien toch een oplossing:
Als je TOMTOM aansluit op je PC dan kun je hem als een extern app. openen.
Zoek dan het ITN mapje op.
Plaats vanaf je PC in deze map je in Tyre gemaakte route.
Na afsluiting en loskoppelen kun je volgens mij je route openen in je TOMTOM.
Zo doe ik het altijd bij de gewone Rider.

Sucses
 
Ja zou lukken bij de meeste tomtom's maar bij de nieuwe generatie kan het niet meer, hij ziet dus geen "externe schijf" of iets maar opent onmiddellijk mytomtom... maw tomtom laat niet meer toe dat gegevens gewijzigd kunnen worden.

Wel belangrijk want nu zit ik met een nieuw toestel waarbij je enkel via het toestel routes kan aanmaken... grrrr...

Toch bedankt!
 
Ik zit met hetzelfde probleem als de TS met mijn tomtom XL2. Ben dus ook erg benieuwd hoe dit op te lossen.
 
Dit is het antwoord dat ik gekregen heb van dhr Boersma, mister "Tyre" :p



Hallo Bart,



Helaas moet ik je teleurstellen. Dat model TomTom kan niet samenwerken met Tyre.

Door de extra beveiliging kunnen bestanden niet meer op de ‘gewone’ manier gekopieerd worden naar het apparaat.




Dus ook voor jou vrees ik het ergste ;)

Grtz
 
Dat is dus weer tomtom rotzooi, ze brengen geen programma uit waar je fatsoenlijk routes mee kan maken. En is er iemand die een goed programma heeft gemaakt om het wel te doen gaan ze dat weer tegen werken. Beetje stom
 
Terug
Bovenaan Onderaan