Routes Dolomieten

Duckske

MF'er
2 apr 2004
72
0
gilze
Wij gaan dit jaar 1 week in de Dolomieten rijden. Wie heeft er voor mij mooie routes voor dit schitterende gebied? :]
 
oh ja, een pas die je echt niet mag missen is "passo di Rolle"
Echt een van de mooiste :9
 
Eigenlijk zijn alle passen daar superrrr. Ben er dit jaar al 2 keer geweest.Let wel op op de Pas Pordoi. Deze heeft een hele gladde asfaltlaag.Een maat van me ging er onderuit, zonder gek te doen. Nou ja, we rijden wel sportief!
Gr Tutu
 
hoi duckske
ik zag net je oproep voor routes in de dolomieten,

ik heb 2 jaar geleden de dolomietenreis gedaan van vrij uit motorvakanties

ik heb dus een routeboek liggen voor een 7 daagse motorreis in de dolomieten,
incl. adressen voor overnachtingshotel en evt. hotel in de dolomieten zelf

dan ben je meteen helemaal klaar

ikzelf vondt het een van de mooiste plekjes om met de motor te rijden waar ik ooit ben geweest, met name als je van een beetje doorrijden houdt.... ik heb er grofweg een half setje banden versleten in 1 week tijd,met name de zijkanten....
maar ook de omgeving is
hartstikke mooi daar, als je meer een tourder bent

ik zag dat je in gilze woont, dat is vlakbij, ik kom uit tilburg, dus je mag het routeboek van me lenen, om te gebruiken of te kopieren, ik wil het wel terug,
mocht ik zelf nog een keertje die kant op willen

groeten marc

p.s. mijn email is marcvtr@hetnet.nl
 
Zou je mij die route's op garmin formaat willen mailen?
Is namelijk net wat ik zoek.

Ik vertrek namelijk 30 juli die kant op.

Alvast bedankt.

ik heb er ook nog een zooi, welke omgeving van de dolomieten ga je? (wij zitten er de 2e week van aug ergens in merano)
 
ik heb er ook nog een zooi, welke omgeving van de dolomieten ga je? (wij zitten er de 2e week van aug ergens in merano)

Geen specifiek deel in gedachten, gewoon rijden tot we het ergens leuk vinden en dan zien we wel verder.

Als je de routes zou willen mailen, graag.
 
We zijn net terug - mooie routes kun je ter plekke maken: rij elke pas die je tegen komt :P

Het was er schitterend, maar helaas naast zon en noodweer ook sneeuw gehad!
Helaas voor jou; geen routes voorhanden...
Gewoon gaan dus - veel plezier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan