Routes en of tips Sauerland

Muskito

MF veteraan
20 mei 2007
6.336
201
Zwolle
Beste allemaal,

Aankomende september gaan we drie dagen toeren in Sauerland.
We overnachten in Olsberg bij het hotel Bigger Hof.

Ik heb het e.a. zelf gevonden qua routes maar ben nog niet helemaal overtuigd.
Iemand van jullie die leuke routes e/o tips hebben voor leuke wegen/weggetjes?

Alvast bedankt!
 
Onderlaatst de volgende (prachtige!!) routes gereden:
5 meren in het Sauerland
Lange route west-zuid
Essentho/Diemelsee
Eslohe -zuid-west-noord

Via google zijn deze gpx bestanden te vinden via Routeyou en Links - Gasthaus Esseltal.

Ik reed de routes via mijn verblijf bij Gasthaus Esseltal.

En zelf nog wat routes uitgezet op de Tomtom via Winterberg en Warsteiner enz.

Alvast heel veel plezier in deze schitterende omgeving
 
nee dan rij je verkeerde routes. zat mooie wegen te vinden, maar in de eifel zijn ze inderdaad wel hard bezig geweest de afgelopen tijd om de wegen naar een hoger niveau te brengen
 
Routes maken in Sauerland euh je kan gewoon rondkachelen alles wegen zijn leuk cross altijd van links naar rechts van boven naar onder
 
Ik ben sauerland helemaal zat, laatste jaren alleen maar strassenschade. Rij ik verkeerde routes of heeft iedereen dat?
Geen last van, rondom Möhnesee ( biker café Gironimo ff gestopt) niks van gemerkt....recentelijk heerlijk drempelvrij gereden. Ja, en die boerenweggetjes ter breedte van een auto zijn soms slecht....andere wegen daarentegen zijn prinsheerlijk... :]

En hoezo routes.....enige waarom ik de navi heb ik een om plaatsen aan te wijzen en kronkelroute in te tikken, en ‘naar huis’ aan het einde vd dag.
 
Precies zo doen wij het ook en om te kijken hoever je van huis zit.
Slechte wegen mmm waar rijd je dan in gods naam . maar slechte wegen zit nu in Spanje heb geen foto maar gisteren een leuke cross weg euh pad nee toch een weg kwam een vrachtwagen tegen jeetje zeg kom hier ff klagennn haha.
Moet zeggen de Hoog en laag Sauerland gaat prima tot de erdersee aan toe geen klachten .
 
Al op de MyRouteApp pagina van Motor-Forum gekeken ?

Daar staan zeker wat routes rondom Winterberg op.
Wellicht kun je daar wat mee ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan