Routes in Limburg

Erik Ekelenkamp

Die hard MF'er
17 feb 2005
414
0
Dronten
Volgend weekend heb ik een huisje gehuurd in Noord Limburg en wil van daaruit graag twee dagen gaan touren...
Liefst een beetje de bergjes in...

Wie heeft er nog mooie routes (digitaal) liggen op papier???

Ik ben erg benieuwd. Ik weet dat de Ardennen mooi rijden is, echter moet je wel de mooie wegen weten te vinden...

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Erik Ekelenkamp
 
En hoe lang moeten die routes zijn? Vanuit Noord-Limburg haal je de Ardennen en de Eifel makkelijk en als je niet opkijkt tegen een flinke rit haal je Luxemburg ook wel op een dagrit. Ben je een dag lang weg en rij je zo'n 500 km of meer maar is zeker de moeite.
 
En hoe lang moeten die routes zijn? Vanuit Noord-Limburg haal je de Ardennen en de Eifel makkelijk en als je niet opkijkt tegen een flinke rit haal je Luxemburg ook wel op een dagrit. Ben je een dag lang weg en rij je zo'n 500 km of meer maar is zeker de moeite.


Beste Naba,

Wij willen graag twee dagen motor rijden. Ik zit te denken aan een km of 250 tot max 325 per dag, terugkerend in de avond in Noord Limburg.

Heb jij routes beschikbaar???

Alvast bedankt!

Erik
 
Routes beschikbaar? Ja hoor, ze zitten alleen in mijn hoofd :)
Ik woon in Noord-Limburg, dus ken de weg hier wel een beetje ;)
Als je maximaal 325 km wil rijden dan kun je vanuit Venlo gerekend nog net een rondje Mergelland-route eruit halen. Zit je wel in Zuid-Limburg, kun je de ANWB-bordjes volgen.
Echt een rondje Noord-Limburg kan ook wel, binnendoor naar Nijmegen (ja, ik weet dat dat Gelderland is) is een leuk rondje incl. de dijkweggetjes langs de Waal. En anders de grens over, bij Siebengewald de grens over Duitsland in en daar heb je al diverse leuke weggetjes liggen richting dorpjes zoals Xanten, Kapellen en Kerken.

Trouwens:
http://www.uitinlimburg.nl/tipsvoormotorrijders.htm
Diverse routes in Limburg. Gebruik op eigen risico, aangezien ik altijd zonder GPS rijd :)
 
Laatst bewerkt:
Routes beschikbaar? Ja hoor, ze zitten alleen in mijn hoofd :)
Ik woon in Noord-Limburg, dus ken de weg hier wel een beetje ;)
Als je maximaal 325 km wil rijden dan kun je vanuit Venlo gerekend nog net een rondje Mergelland-route eruit halen. Zit je wel in Zuid-Limburg, kun je de ANWB-bordjes volgen.
Echt een rondje Noord-Limburg kan ook wel, binnendoor naar Nijmegen (ja, ik weet dat dat Gelderland is) is een leuk rondje incl. de dijkweggetjes langs de Waal. En anders de grens over, bij Siebengewald de grens over Duitsland in en daar heb je al diverse leuke weggetjes liggen richting dorpjes zoals Xanten, Kapellen en Kerken.

Trouwens:
http://www.uitinlimburg.nl/tipsvoormotorrijders.htm
Diverse routes in Limburg. Gebruik op eigen risico, aangezien ik altijd zonder GPS rijd :)


Beste Naba,

Thanks! Hier kan ik wat mee.
Heb een stuk of 6 routes geprint. Hier kom ik het weekend vast wel mee door.
De rest doen we gewoon op intuitie!
Gaat goed komen.

Dank voor de hulp! :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan