Routes Pyreneeën

dropkikker

MF veteraan
27 jun 2005
1.048
62
Lichtenvoorde
Hallo,

Ik ga komend jaar met 3 man naar hotel Aldosa in Andorra voor ongeveer 12 dagen, zijn er hier mensen die toevallig mooie routes hebben voor in de Garmin van deze omgeving? Spanje en Frankrijk, alles is mooi meegenomen :]
 
Ik ga in Juni de Franse en Spaanse pyreneeen rijden.
De routes heb ik van motoplus.
Deze heeft een speciale uitgave : tour-special.
Hierin staan oa. de 10 beste pyreneeenpassen die je kan downloaden
zowel voor tomtom als voor garmin.
 
Ik ga in Juni de Franse en Spaanse pyreneeen rijden.
De routes heb ik van motoplus.
Deze heeft een speciale uitgave : tour-special.
Hierin staan oa. de 10 beste pyreneeenpassen die je kan downloaden
zowel voor tomtom als voor garmin.

Is inderdaad een handig boekje, nog steeds te bestellen via de site van de Motoplus. Ik meen 9 euro inclusief verzending. Naast de Pyreneeen ook de 10 mooiste passen in Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en Italie. Altijd handig ook voor een volgende vakantie.

In principe heb je daar niet echt routes nodig, er zijn niet zo heel veel wegen, en alles is eigenlijk gewoon mooi.
 
Maar wel genoeg wegen om je 10 dagen te vermaken? We gaan in ieder geval ook een dag naar Barcelona en via de kust weer terug. :]
 
Andorra heb je in één dag wel gezien, maar op zich is het voor een aantal dagen wel een goede uitvalsbasis. Al zou ik er voor kiezen om zoals gezegd ook nog iets verder naar het westen te gaan. Zoek je daar nog een hotelletje van waaruit je nog een paar dagen kunt rijden.
 
Wij gaan eind juli die kant op met de motoren achterop de aanhanger, en waarschijnlijk voor 14 dagen waarvan we er al 4 kwijt zijn aan de heen en terug reis.

Ook zijn we van plan om een dag met de motor naar Barcelona te gaan en via de befaamde kustweg de GI-682 terug te rijden, dus daar zijn we ook al 2 dagen aan kwijt. Dus al met al hou je 8 dagen over om in de regio van Andorra te rijden, en we hebben ook zeker wel een dag dat we niet gaan rijden :+

Voorgaande jaren hebben zaten wij in de Dolomieten ook in een hotel en dat is toch ook altijd wel goed bevallen, vandaar dat we nu dus ook gewoon weer voor een hotel hebben gekozen. Maar mochten we het na een paar dagen toch al wel gezien hebben daar, dan kunnen we er altijd nog voor kiezen om richting het westen te rijden.
 
Wat vinden jullie? We vertrekken half Juni.
Wat kan ik het beste dragen? m'n doorwaaipak (icm. Regenpak ) of lerenpak (icm.regenpak), of toch maar m'n all weather pak ?
 
Wij gaan eind juli die kant op met de motoren achterop de aanhanger, en waarschijnlijk voor 14 dagen waarvan we er al 4 kwijt zijn aan de heen en terug reis.

Ook zijn we van plan om een dag met de motor naar Barcelona te gaan en via de befaamde kustweg de GI-682 terug te rijden, dus daar zijn we ook al 2 dagen aan kwijt. Dus al met al hou je 8 dagen over om in de regio van Andorra te rijden, en we hebben ook zeker wel een dag dat we niet gaan rijden :+

Voorgaande jaren hebben zaten wij in de Dolomieten ook in een hotel en dat is toch ook altijd wel goed bevallen, vandaar dat we nu dus ook gewoon weer voor een hotel hebben gekozen. Maar mochten we het na een paar dagen toch al wel gezien hebben daar, dan kunnen we er altijd nog voor kiezen om richting het westen te rijden.
jammer dat je een maandje later gaat,
ik heb via basecamp al zat moois gezien ( wegen) dus eind juni gaan wij ons daar vermaken een weekie. *D
 
jammer dat je een maandje later gaat,
ik heb via basecamp al zat moois gezien ( wegen) dus eind juni gaan wij ons daar vermaken een weekie. *D

Wij gaan 10 juni richting zwitserland.. langzaam naar beneden via de alpen en zullen rond 20 juni
, in 2 dagen, van rechts naar links over de N260 rijden... Schijnt super gaaf te zijn..

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan