routes Zwitserland

crmtd

Rookie
30 mei 2004
24
0
Purmerend
Hallo luitjes,

Met nog minimaal 2 gabbers wil ik in juni de volgende route rijden (even grof):

Dag 1 Nederland-Duitsland
Dag 2 Duitsland-Oostenrijk (Faschina staat een leuk bikershotel)
Dag 3 Oostenrijk-Zwitserland
Dag 4 Zwitserland-Zwitserland
Dag 5 Zwitserland-Frankrijk (Vogezen zit ook nog een leuke Nederlander/pension)
Dag 6 Frankrijk-Huis

Heeft iemand nog leuke routes, vooral voor Zwitserland? (het liefst de echter routes, zodat we zo min mogelijk foutrijden), ben benieuwd.

Rob :9
 
kan je geen routes geve ma tis zeker wel mooi en zeker leuk rijde in zwitserland :]
wel een paar nutige tips misschien
zwitsers zijn dol op flitsen en ook in bochten
de boetes in zwitserland zijn ook nie misselijk
0 tot 5 km-h te hard is geloof ik al 140 frank das ongeveer 95 euri en dat loopt verders aardig op
verder veel fun daar
in aigle das tusse montreux en monthey zit een cafetje waar ik ook altijd als ik daar in de buurt ben met de vrachtwage stop voor ete en slape waar met t betere weer ook veel motoren komen en nog al eens een optrede is van een bekende artiest
t heet yukon cafe of zoiets
ete is goed en niet te duur en der zit zelfs een kartbaan bij
dus als je denkt er iets aan te hebbe geef ik je wel een route beschrijving
je kan er ook gratis douche ma stel je daar nie te veel van voor tis nie voor nix gratis
 
Hallo luitjes,

Met nog minimaal 2 gabbers wil ik in juni de volgende route rijden (even grof):

Dag 1 Nederland-Duitsland
Dag 2 Duitsland-Oostenrijk (Faschina staat een leuk bikershotel)
Dag 3 Oostenrijk-Zwitserland
Dag 4 Zwitserland-Zwitserland
Dag 5 Zwitserland-Frankrijk (Vogezen zit ook nog een leuke Nederlander/pension)
Dag 6 Frankrijk-Huis

Heeft iemand nog leuke routes, vooral voor Zwitserland? (het liefst de echter routes, zodat we zo min mogelijk foutrijden), ben benieuwd.

Rob :9
Schrap de helft van je plannen, als je echt leuke passen wil rijden kan je het met deze planning vergeten.
 
Schrap de helft van je plannen, als je echt leuke passen wil rijden kan je het met deze planning vergeten.

Tja, dan krijg je dus 1 dag heen blazen en 1 dag terug blazen, dat beschouw ik ook als 2 verloren dagen.
Heen en terugreis beide in 2 dagen binnen door de eifel heen en terug binnendoor over de Vogezen is op zich ook leuk, zo heb je alle dagen lol.
Het wordt dus 2 1/2 dag in Zwitserland.
Maar niets veranderlijker dan een mens, het zet mij toch weer even aan het denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan