Rouwmotor met zijspan Kawasaki

Marv4666

MF'er
14 mrt 2011
35
0
Didam
Hallo allemaal,

Afgelopen donderdagochtend heeft onze hele familie het schokkende nieuws ontvangen dat mijn vader tijdens zijn werk in Zweden om het leven is gekomen. Gisteren bleek dat dit een bedrijfsongeval is geweest en dat hij tijdens werkzaamheden aan het spoor waarschijnlijk geraakt is door een langsrijdende trein.

Nu komt mijn vraag aan jullie:

Mijn vader heeft bijna 20 jaar lang zijspan gereden, wij zijn het er met de familie i.o.m. de uitvaartondernemer over eens dat het voor hem zeer toepasselijk is dat het rouwvervoer per motorfiets met zijspan gebeurt. Echter na wat eigen zoekwerk op het internet blijkt dat de rouwmotoren met zijspan standaard Harley Davidson's zijn, omdat mijn vader altijd een Honda- en Kawasakirijder (waarvan voornamelijk Kawasaki) is geweest zou ik graag willen weten of er ook Rouwmotoren met zijspan van het merk Kawasaki zijn? Als iemand hier hulp aan kan bieden dan zou ik het ontzettend fijn vinden.

Omdat dit alles in Zweden is gebeurd en de autoriteiten daar eerst nog onderzoek moeten verrichten is zijn lichaam nog niet vrijgegeven. Zodoende hebben wij als "geluk bij dit (tragische) ongeluk" dat er relatief veel tijd is om zijn uitvaart te regelen.

Edit: Nogmaals aan iedereen ontzettend bedankt voor de hulp en de steun. Het is zo goed als zeker dat wij op het aanbod van kwastert ingaan. Dit heb ik ook al in een pm met hem besproken. Ondanks dat toch iedereen die ook suggesties heeft gegeven of mogelijkheden hebben aangeboden bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Kan je mbt de zijspan helaas niet verder helpen.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
 
Bedankt voor de condoleances en het medeleven allemaal. Foggie, ook bedankt voor de suggestie, een motorfiets zonder zijspan is dan misschien ook een optie.

Wat ik er vergeten ben bij te vertellen is dat mijn vader niet alleen de laatste 20 jaar motor heeft gereden, maar vanaf zijn 18e (hij zou deze maand 56 zijn geworden) al motor reed. Zoals ik het net aangaf lijkt het erop dat hij alleen de laatste 20 jaar motor heeft gereden.

Wat ik ook vergeten ben te vertellen is dat mijn vader specifiek gek was op de GTR modellen van Kawasaki. Dus als iemand misschien een GTR heeft die uitgeleend/gehuurd zou kunnen worden om de door foggie gesuggereerde aanhanger te trekken zou dat ook een heel mooi gebaar zijn.
 
Ik weet een Versys, waar een baar op past voor een kist. Ik zal de betreffende persoon mailen, hij heeft er z'n moeder mee naar het kerkhof gebracht. Da's nog niet zolang geleden, ik wet niet of hij er wat voor voelt.........
 
gecondoleerd met het verlies, lijkt mij heel erg om geen afscheid te kunnen nemen


Maar probeer de VOCN/VRA eens, volgens mij reed er bij de VOCN een 1500 Vulcan met zijspan
 
Deze motor ( wel met 'chauffeur') staat tot jullie beschikking. De bak kan er af en dan kan er een kist op. Dat is al eerder gebeurd.

http://www.ezs-sidecar.com/nl/zijspannen/kompakt/kompakt-kommit

De eigenaar van de motor wil wel rijden. De eigenaar van Ezs wil ook wel rijden. Ik wil het ook wel doen.

Laat maar weten of het iets is. Eventueel via mijn PM

Oja en natuurlijk nog alle sterkte met het verlies...........
 
Hoi Marwiin
aller eerst gecondoleerd met het verlies van je vader.
Ik ben zo'n 18 jaar zijn collega geweest en kan wel zeggen dat
hij een fijne en goede mens/collega was .
wens de familie en iedereen die Martin kon veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
 
Hallo allemaal,

Afgelopen donderdagochtend heeft onze hele familie het schokkende nieuws ontvangen dat mijn vader tijdens zijn werk in Zweden om het leven is gekomen. Gisteren bleek dat dit een bedrijfsongeval is geweest en dat hij tijdens werkzaamheden aan het spoor waarschijnlijk geraakt is door een langsrijdende trein.

Nu komt mijn vraag aan jullie:

Mijn vader heeft bijna 20 jaar lang zijspan gereden, wij zijn het er met de familie i.o.m. de uitvaartondernemer over eens dat het voor hem zeer toepasselijk is dat het rouwvervoer per motorfiets met zijspan gebeurt. Echter na wat eigen zoekwerk op het internet blijkt dat de rouwmotoren met zijspan standaard Harley Davidson's zijn, omdat mijn vader altijd een Honda- en Kawasakirijder (waarvan voornamelijk Kawasaki) is geweest zou ik graag willen weten of er ook Rouwmotoren met zijspan van het merk Kawasaki zijn? Als iemand hier hulp aan kan bieden dan zou ik het ontzettend fijn vinden.

Omdat dit alles in Zweden is gebeurd en de autoriteiten daar eerst nog onderzoek moeten verrichten is zijn lichaam nog niet vrijgegeven. Zodoende hebben wij als "geluk bij dit (tragische) ongeluk" dat er relatief veel tijd is om zijn uitvaart te regelen.


Gecondoleerd.

Kijk eens op het zijspanforum of ouwelullenclub forum en zoek op nitro max
 
Heel veel sterkte met het verlies. Zowel voor jou als voor alle andere nabestaande.


De zijspan kan ik je niet bij helpen, wel weet ik hoe het is iemand te verliezen door een bedrijfsongeval. Misschien voorbarig, maar mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je me altijd een pm sturen.
 
ik heb Bachus in stijl naar zijn laatste rustplaats mogen brengen.

Jammer genoeg woon ik niet in de mooie Achterhoek en zal het een lastig (doch niet onmogelijk) worden.

In ieder geval: sterkte met het verlies van je vader :/

full
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals aan iedereen ontzettend bedankt voor de hulp en de steun. Het is zo goed als zeker dat wij op het aanbod van kwastert ingaan. Dit heb ik ook al in een pm met hem besproken. Ondanks dat toch iedereen die ook suggesties heeft gegeven of mogelijkheden hebben aangeboden bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan