Royal Enfield Bullet 350

KeesG

Rookie
30 mrt 2021
4
0
Hoi allemaal. Ik ben nieuw op dit forum, maar zag wel een levendig forum verkeer.
Ik ben op zoek naar een Royal Enfield Bullet G2 van 350 cc, uit de periode ergens tussen 1950 en 1960. Ik heb een sterke voorkeur voor de nog in Engeland gemaakte. In eerste instantie wilde ik een reeds opgeknapte motor, liefst al met Nederlands kenteken, maar ik ben ook niet vies van nog wat sleutelen.
Is er iemand op dit forum die me verder zou kunnen helpen of er 1 te koop weet staan? Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties.
 
Nou je zoekt net de zeldzame Bullet in Nederland,de G 2. Die zijn niet zo makkelijk te koop,gezien het bouwjaar.
Je kan RPM proberen zit in Hilversum,weet veel over wat er op de markt is.
Ook kun je www.motorwerk.nl proberen,zij kunnen wensen uit laten komen.
op het Enfieldf orum kwam ook niks,dus succes maar.
 
Ik merk inderdaad dat het niet zal meevallen, maar het is nog te vroeg om het al op te geven. Desnoods wijk ik ook uit naar het buitenland. Ik zal motorwerk ook eens aanschrijven. Bedankt alvast
 
JV heb ik al benaderd. Ook bij hem is er even niks te vinden op het moment.
 
Hoi allemaal. Ik ben nieuw op dit forum, maar zag wel een levendig forum verkeer.
Ik ben op zoek naar een Royal Enfield Bullet G2 van 350 cc, uit de periode ergens tussen 1950 en 1960. Ik heb een sterke voorkeur voor de nog in Engeland gemaakte. In eerste instantie wilde ik een reeds opgeknapte motor, liefst al met Nederlands kenteken, maar ik ben ook niet vies van nog wat sleutelen.
Is er iemand op dit forum die me verder zou kunnen helpen of er 1 te koop weet staan? Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties.
Heb wel een bullit 500 uit 93 staan met wat werk, moet hem eigenlijk afmaken , maar mijn sleutel drift staat op een laag pitje.
is geen 50-er ook geen 350, maar wel verkeerdom geschakeld met trommels, misschien is het wel wat voor je.
als je nog niets hebt uiteraard :P
 
Ik heb een Bullet 350 staan die weg mag. Eerste inschrijving 1950 op de papieren. Momenteel ligt hij uit elkaar en ik was van plan om hem provisoir weer op te bouwen vooraleer ik hem ging verkopen. Voldoet aan bijna alle criteria ;) -> G2 weet ik het verschil niet en het is wel een Belgische motor

P1030161.JPG


En in de huidige staat:

IMG_20210203_131003.jpg


IMG_20210203_131103.jpg


Edit: te laat gezien dat topic al dateert van maart.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Bullet 350 staan die weg mag. Eerste inschrijving 1950 op de papieren. Momenteel ligt hij uit elkaar en ik was van plan om hem provisoir weer op te bouwen vooraleer ik hem ging verkopen. Voldoet aan bijna alle criteria ;) -> G2 weet ik het verschil niet en het is wel een Belgische motor

Bekijk bijlage 1628881

En in de huidige staat:

Bekijk bijlage 1628883

Bekijk bijlage 1628884

Edit: te laat gezien dat topic al dateert van maart.
Ik heb er wel interesse in. Heb jaren met engelse motoren me bezig gehouden, alles verkocht, maar ik zou er best wel weer 1 op willen knappen.
Stuur me maar een PB anders @B2, dan praten we wel verder, of de Topic starter moet nog reageren, wat ik betwijfel.

Groeten, Coert.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Bullet 350 staan die weg mag. Eerste inschrijving 1950 op de papieren. Momenteel ligt hij uit elkaar en ik was van plan om hem provisoir weer op te bouwen vooraleer ik hem ging verkopen. Voldoet aan bijna alle criteria ;) -> G2 weet ik het verschil niet en het is wel een Belgische motor

Bekijk bijlage 1628881

En in de huidige staat:

Bekijk bijlage 1628883

Bekijk bijlage 1628884

Edit: te laat gezien dat topic al dateert van maart.


Damn..... Ik moet vaker op het forum komen..
Jammer dat ik deze gemist heb.
Hij had mooi naast mijn 350 gepast. :Y
 
I have a Bullet 350 that can go. First inscription 1950 on the papers. It is currently dismantled and I was planning to rebuild it on a temporary basis before selling it. Meets almost all criteria ;) -> G2 I don't know the difference and it is a Belgian motorcycle

Bekijk bijlage 1628881

And as it stands:

Bekijk bijlage 1628883

Bekijk bijlage 1628884

Edit: too late saw that topic is from March.
@B2 , kindly let me know if it's still available. I'm from Hilversum.
I have a Bullet 350 that can go. First inscription 1950 on the papers. It is currently dismantled and I was planning to rebuild it on a temporary basis before selling it. Meets almost all criteria ;) -> G2 I don't know the difference and it is a Belgian motorcycle

Bekijk bijlage 1628881

And as it stands:

Bekijk bijlage 1628883

Bekijk bijlage 1628884

Edit: too late saw that topic is from March.
@B2 let me know if it's still available. I am from Hilversum.
 
Ik vind het prima als je hem aan een ander verkoopt hoor.
Ik heb even andere prioriteiten.
Dus als @RE_Bullet_1954 of @rutgertjuh interesse hebben, mooi toch!
Bedankt voor je snelle reactie @Coert65 . @B2 zou je mij een PB kunnen sturen nadat je dit bericht hebt gezien. ik ben erg geïnteresseerd om te kopen, natuurlijk wil ik niet van onderwerp veranderen in een kopen / verkopen. dus ik heb je een PB gestuurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan