RRookie in Frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

RRookie

MF veteraan
18 apr 2011
1.152
0
Wij mogen geen reclame maken van de ANWB op motor-forum.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf maandag 14 mei t/m eind augustus rij ik rond (op een mooie gele ANWB motor) in zuid Frankrijk om gestrande Nederlanders te helpen. Het team waar ik in rij is actief in provincie aquitaine en het westelijke deel van de midi pyrinees en we kunnen zo ook de mensen die op reis zijn naar Spanje helpen.

[afbeelding]

Motorrijders kunnen bij ons standpunt, waarvan ik het adres later zal posten, tussen 8.00 en 20.00 alle dagen gratis koffie halen en een strandbal of luchtbed *O*
Met de auto en sleurhut mag je ook komen, maar dan verwachten we wel ergens een mf stikker.

Fijne vakantie & misschien tot ziens ! :W

109 dagen, zijn dat. Dus 109 koppen koffie, 109 strandballen of luchtbedden.

Marktplaats, here I come!
 
Wat een geniale baan. Beetje de mooie zomermaanden door zuid-frankrijk rijden en nog betaald krijgen ook :}
 
Wat een geniale baan. Beetje de mooie zomermaanden door zuid-frankrijk rijden en nog betaald krijgen ook :}

:^

109 dagen, zijn dat. Dus 109 koppen koffie, 109 strandballen of luchtbedden.

Marktplaats, here I come!

Je kent de ANWB nog niet ? Als de strandballen of luchtbedden iets waar zouden zijn mochten we ze niet weggeven hoor :P die verkoop je nooit !

Mjah, oke. Maar misschien haal ik met 109 luchtbedden wel mijn lidmaatschap eruit :)
 
De "kampioen" is trouwens een prima blad om tussen je band en ketting te zetten tijden het sprayen met kettingvet :P
 
Leuke baan :Y . Denk dat je helaas minder MFers gaat zien nu dat je daar zo'n geel hesje moet dragen, en die alcoholtestjes :?
:+
 
Of als bbq "aanmaakblokje" op de camping. Zo zie je maar... We helpen altijd !

Haha inderdaad de service van anwb alleen maar goede verhalen over, maar dat blad wat moet ik ermee, ik wil het niet maar je komt er niet vanaf -O- wel bizar dat anwb ook dik in Frankrijk aanwezig is *O* , zitten jullie alleen daar of ook belgie duitsland?
 
Complimenten.
Persoonlijk vindt ik dit een zeer goed initiatief en goede service van de ANWB.
Die franse laten je veelste lang in zon staan,spreken onze taal niet en willen onze niet begrijpen.

Ik zou dit als zeer prettig ervaren of dat het nou met de auto of motor is.
Tevens hoop ik voor de medewerker dat het niet druk gaat worden en er dagen zijn dat ze zelf ook vakantie kunnen houden.


Dit jaar met de auto ik toeter en zwaai wel maar heb geen sticker (mag van de lease matschappij niet)
 
Haha inderdaad de service van anwb alleen maar goede verhalen over, maar dat blad wat moet ik ermee, ik wil het niet maar je komt er niet vanaf -O- wel bizar dat anwb ook dik in Frankrijk aanwezig is *O* , zitten jullie alleen daar of ook belgie duitsland?
Bizar? Heb je wel eens gezien hoeveel Nederlanders er in de zomer in zuid-frankrijk zitten :X
 
Complimenten.
Persoonlijk vindt ik dit een zeer goed initiatief en goede service van de ANWB.
Die franse laten je veelste lang in zon staan,spreken onze taal niet en willen onze niet begrijpen.

Ik zou dit als zeer prettig ervaren of dat het nou met de auto of motor is.
Tevens hoop ik voor de medewerker dat het niet druk gaat worden en er dagen zijn dat ze zelf ook vakantie kunnen houden.


Dit jaar met de auto ik toeter en zwaai wel maar heb geen sticker (mag van de lease matschappij niet)
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
In wiens land ben je nou _O-
 
Vindut nogal een eindje rijden voor een gratis strandbal of luchtbed, nou ben ik als echte hollander wel verzot op alles wat graties is, maar er zijn grenzen...

:P
 
Als je toch die kant op gaat hoef je geen luchtbed mee te slepen.
En de kwaliteit is waarschijnlijk zodanig dat je hem ook niet mee terug hoeft te nemen.
;)
 
We hadden het er op m'n werk over wat voor werk we zouden gaan doen als je in de koninginnedagloterij 30 jaar lang 10.000 euro per maand wint.

Dan zou deze job zeker in mijn top 10 staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan